abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72363967
tvp
Don't trust anyone else!
Trust me!
  woensdag 2 september 2009 @ 18:20:54 #102
268084 Weekdier
Formerly known as Nachtdier
pi_72374212
@MrKawada,

Hij hoorde volgens de poltieagent die m is wezen halen en die mijn aangifte op heeft genomen 'getik'. De betreffende agent maakte daar direct van dat meneer gewoon getikt is.

@rapaille.
Vind iedereen jouw grappig, of ben je de enige die erom lacht?

@metro2005
Geen last van hem. Behalve dat zijn gezinnetje nooit de tussendeuren naar de kelderbox achter zich dicht doet. Enkel als je buiten bezig bent en er een stroomkabel door de deur loopt. Dan kan het dus wel. Zo schijnheilig zijn ze dan weer wel. Verder geen klachten eigenlijk.

Reden dat ie afgelopen week begon te schoppen/slaan: huisgenoot maakte een opmerking over de kranten van zn zoontje, die rustig 3 tot 4 dagen in het portiek staan voor ze bezorgd worden...
Gewijzigde nickname! Is zo'n hack toch nog ergens goed voor geweest :)
Mijn dank gaat uit naar:
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:01:16 #103
268084 Weekdier
Formerly known as Nachtdier
pi_72560214
Hij is weer terug zag ik... benieuwd wanneer we de confrontatie krijgen. Ik ben er niet heel happig op eigenlijk.
Buurvrouw ook weer gelukkig gemaakt met de dressboy die ze terug wilde hebben.
Gewijzigde nickname! Is zo'n hack toch nog ergens goed voor geweest :)
Mijn dank gaat uit naar:
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:52:40 #104
254565 brilkikker
Niet Plons de Kikker
pi_72567660
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef Weekdier het volgende:
Hij is weer terug zag ik... benieuwd wanneer we de confrontatie krijgen. Ik ben er niet heel happig op eigenlijk.
Buurvrouw ook weer gelukkig gemaakt met de dressboy die ze terug wilde hebben.
Nu maar hopen dat hij hem dit keer in zijn eigen huis laat staan! Succes wordt een spannende nacht voor je misschien..al hoop ik van niet.
Een kikker met bril..
pi_72569424
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 07:01 schreef Weekdier het volgende:
We schrijven rond 6.15 u als er aangebeld wordt zojuist. Is dus weer de buurman... niet open gedaan.
10 minuten later: meneer komt terug met een kapstok en ramt het raam van de deur in.

Ik voel me nu gvd niet eens veilig in mn eigen huis
Het heeft dus wel effect gehad op jou, misschien is het een fokker die je een hint/tip wil geven voor het één of ander...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')