Daar woon ik dus 2 km vanaf. Kankermongooltjes daar in Ceresdorp.quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Woon je soms in Musselkanaal?
http://www.dumpert.nl/med(...)/musselkanaal_1.html
Alle episodes: http://www.dumpert.nl/search/ALL/musselkanaal/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Weekdier op 30-08-2009 20:06:53 ]Gewijzigde nickname! Is zo'n hack toch nog ergens goed voor geweest :)
Mijn dank gaat uit naar:
Mooi.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Weekdier het volgende:
Topictitel mag veranderd worden in: 'Boze buurman slaapt prinsheerlijk achter slot en grendel '
De eikel kon zichzelf niet beheersen. Evenmin als ie de Nederlandse taal beheerst kennelijk, want hij weet nog steeds niet hoe ie een vraag moet beantwoorden
Nee, nog niet en dat wil ik zo houden ook. Is gelijk weer aangehouden en voorlopig zal ie wel vast blijven zitten. Hij is in verzekering gesteld...quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:51 schreef Sar2007 het volgende:
Gezellige buurman.
Maar heb je in de tussentijd al een mes tussen je ribben gehad?
Of is die alweer opgepakt?
Noess!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:27 schreef Weekdier het volgende:
[..]
Nee, nog niet en dat wil ik zo houden ook. Is gelijk weer aangehouden en voorlopig zal ie wel vast blijven zitten. Hij is in verzekering gesteld...
Wat denk je zelf? Hij werkt niet, maar houdt zn handjes al minimaal 4-5 jaar op. Nu weet ik dus ook waarom: hij is nogal ziek in zn kop.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:46 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Noess!![]()
Hoop op een goede advocaat voor hem. Heeft ie veel geld?
Of wordt het weer een gevalletje Pro-Deo
Mooi.. op de staat dus!quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:12 schreef Weekdier het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Hij werkt niet, maar houdt zn handjes al minimaal 4-5 jaar op. Nu weet ik dus ook waarom: hij is nogal ziek in zn kop.
In Groenlo (regio 7141) woonden op 30 september 2007 9550 mensen, waarvan 345 niet-westerse allochtonen (3.6%).quote:
Hang er er eenquote:Op woensdag 2 september 2009 01:50 schreef Weekdier het volgende:
Ik zit me nu alleen af te vragen wat we met de kapstok zullen doen. Terugbrengen naar zn vrouw? Of is dat weer te prococerend?
Ga jij dat zelf proberen te verhalen op hem? Want jij bent natuurlijk heel goed in binnen een redelijke tijd geld krijgenquote:Op woensdag 2 september 2009 01:50 schreef Weekdier het volgende:
Ach, we zien wel. De kosten voor de ruit worden nu op hem verhaald en zijn ietsjes hoger dan normaal omdat er nu dus gelaagd glas in de deur komt dat wat duurder is dan normaal. En dat kan ie dus lekker allemaal gaan betalen omdat ie zich niet kan/kon/wilde beheersen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |