Tuurlijk nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:31 schreef George_Klooney het volgende:
يجب عليك يا رجل لا تميز! أنت أيضا يمكن أن يتصل بي صديق في أمس الحاجة إليها.
Aha! De buurman zit ook op Fok!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:52 schreef henkzijlstra het volgende:
stoer! lekker op fok lopen klagen over je buurman.
als hij je niet aanstaat ga dan gewoon bij hem langs ipv anoniem te klagen op fok
Voor als de onderbuuv een keer iets minder aardig is...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef Ps2K het volgende:
Nou ik had eenzelfde situatie met mijn onderbuurvrouw. En het bleek dat mijn subwoofer op de grond stond... onderbuuv was tenminste aardig
(Ow en voor bedreigingen heb ik de 5D maglite naast de deur staan)
een zaklamp als wapenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef Ps2K het volgende:
Nou ik had eenzelfde situatie met mijn onderbuurvrouw. En het bleek dat mijn subwoofer op de grond stond... onderbuuv was tenminste aardig
(Ow en voor bedreigingen heb ik de 5D maglite naast de deur staan)
Dan kan hij de bedreiger in het zicht schijnen zoals ze altijd in FBI films doen tijdens die ondervragingen.quote:
waarna hij TS aanklaagt en TS daarop kankerhard wordt gearresteerd wegens bedreigingquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:18 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Dan kan hij de bedreiger in het zicht schijnen zoals ze altijd in FBI films doen tijdens die ondervragingen.
Wordt hij dan op het politie bureau ook met een lamp beschenen en geslagen met een telefoonboek zodat hij geen blauwe plekken krijgt zoals in de FBI films?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
waarna hij TS aanklaagt en TS daarop kankerhard wordt gearresteerd wegens bedreiging
hij "verdwijnt" zomaar..quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Wordt hij dan op het politie bureau ook met een lamp beschenen en geslagen met een telefoonboek zodat hij geen blauwe plekken krijgt zoals in de FBI films?
jij hebt het door.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:35 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Door skully en mulder, van de FBI?
Maglite is van aluminium en zit vol met zware duracell D-Cells. Reken maar dat dat ding hard aankomt.quote:
Niet als ik 10 meter verder sta en je helemaal kapot knal met me pipaquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Maglite is van aluminium en zit vol met zware duracell D-Cells. Reken maar dat dat ding hard aankomt.
En als hij die lamp schijnend naar je hoofd gooit?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Niet als ik 10 meter verder sta en je helemaal kapot knal met me pipa
Op 10 meter afstand raak je nog niet je eigen voet jongen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:49 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Niet als ik 10 meter verder sta en je helemaal kapot knal met me pipa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |