Hij is nu natuurlijk niet zo leuk meer, nu bekend is wie de mod is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:22 schreef Grulez het volgende:
De reeks mag zeker niet worden voortgezet? Ik heb er nl goed mee vermaakt
Mensen confronteren met slippertjes en tieten blijven leuk hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij is nu natuurlijk niet zo leuk meer, nu bekend is wie de mod is.
We kunnen nu wel gaan speculeren hoelang je het vol gaat houden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij is nu natuurlijk niet zo leuk meer, nu bekend is wie de mod is.
Ik heb me er ook uitstekend in vermaakt hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mensen confronteren met slippertjes en tieten blijven leuk hoor
Ik ga natuurlijk niet direct als een olifant in de porseleinkast tekeer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef Adothehague het volgende:
Dus probeer NU al een duidelijk statement te maken naar wat jij vind wat de limit is.
wie wil je nog even onderuit halen hier op eht forum?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mensen confronteren met slippertjes en tieten blijven leuk hoor
kom je zaterdag nog?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie wil je nog even onderuit halen hier op eht forum?
nu niet meerquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef Adothehague het volgende:
Hey Prosac,
Je moet wel een grens stellen als je vind dat bepaalde users te ver gaan in de ontgroenning.
Ik bedoel, je moet niet alles wat ze tegen je zeggen zomaar accepteren he, als je dat nu wel allemaal accepteerd en later als je niet meer zo verlegen bent ga je harder optreden tegen de users dan komt er meestal een opstand. Dus probeer NU al een duidelijk statement te maken naar wat jij vind wat de limit is.
Dat kan sterker TR.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
-
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo eigenlijk werd ik hier toch wel flink getrolled. Ik kom hier met de beste bedoelingen. Krijg ik zo'n opmerking naar mn hoofd geslingerd. Als dat niet was gedaan had ik ook geen nare opmerking teruggemaakt.
Als ik mod was geweest had ik hier toch wel een noteje uitgedeeld.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo eigenlijk werd ik hier toch wel flink getrolled. Ik kom hier met de beste bedoelingen. Krijg ik zo'n opmerking naar mn hoofd geslingerd. Als dat niet was gedaan had ik ook geen nare opmerking teruggemaakt.
Als ik mod was geweest had ik hier toch wel een noteje uitgedeeld.
Ik dacht dat ADO de hulpmod was?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz, je bent deze vergeten:
Het grote Feijenoord-topic #429: Met wintertenen.
Al is het wel een beetje een overdreven edit.
Tja zelfs al is het filmpje hilarisch, ik vind het nu een beetje over met die reactie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz, je bent deze vergeten:
Het grote Feijenoord-topic #429: Met wintertenen.
Al is het wel een beetje een overdreven edit.
Maar...?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
TR's werk wordt gewaardeerd, in ieder geval door mij.
Nee deze keer geen maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef sjimz het volgende:
[..]Met betrekking tot je spelling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bustedquote:
Lijkt me een wijze les en een mooie afsluiter voor nuquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijn grootvader zei altijd, beter incompetent dan impotent.
Klopt rob, en jij ben ook eichenlijk een ado fan maar durft er niet voor uit te komen op je normale account omdat je in Den Bosch woont.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat Ado een kloon van mij was....
Kom op man ADO dit kan je niet menen... Om over die andere slordigheden in je zinsbouw maar niet te spreken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt rob, en jij ben ook eichenlijk een ado fan maar durft er niet voor uit te komen op je normale account omdat je in Den Bosch woont.
Toen ik de wedstrijd Hollandia - FC Groningen zag dacht ik precies hetzelfde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kom op man ADO dit kan je niet menen... Om over die andere slordigheden in je zinsbouw maar niet te spreken.
Doe dat dan zelf ook ipv hier te gaan slowchatten met TR.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:55 schreef sjimz het volgende:
Jongens, kunnen we please ergens anders de slowchat verder voeren?
HOOLS lijkt me een geschikte optie.
Hier ook nog:quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou Prosac, je kunt aan de slag. Al had je dit natuurlijk allang zelf moeten signaleren:
NEC #29 Met één Been in de volgende ronde?
Sparta Rotterdam #13 - Jack Kriek zegt waar het op staat!
Wat is er fout met dat? Oh, verzonnen bericht. Even waarschuwen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hier ook nog:
[Centraal] De Graafschap #23 Met opnieuw een goede start!
Dat kan prima in het 'plank volledig misslaan' topic denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mensen confronteren met slippertjes blijft leuk hoor
Wat deed ik dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef RayMania het volgende:
Ja, nu is het eigenlijk wel 'leuk' geweest. Doe ons een plezier en stop met dit geneuzel en laat ons gewoon ons ding doen.
Gewoon stoppen. Je bent welkom in VBL, je bent welkom in feedback als je ontopic post, maar op een hulpmoderator zitten we niet te wachten. We redden het primaquote:
Soort van opgeschoond. Thanks.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax topic #1160: M0NTANA, het is donderdag?!
Daar gaan we weer..
Het Ronald de Boer topic is inderdaad legendarisch.quote:
Done.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:52 schreef Omnifacer het volgende:
FC Barcelona topic #22 : Madrid cabron, Salut el Campeon ;)
Zou iemand de TT kunnen veranderen in "Salut el Campeon"? Wij Barca-fans spreken nu eenmaal liever Catalaans!
Schelden is natuurlijk niet echt nodig he.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jij hebt het toch niet zo op resultaten behaald in het verleden ado? WAAROM DENK JE ANDERS DAT IK DEZE MAAND ZEG DEBIEL! HEB JIJ AJAX EN AZ ZIEN SPELEN DEZE MAAND?
Waarom doe je dit niet via TR?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef Adothehague het volgende:
Quote uit het Ajax topic richting mij.
Wil iemand er even naar kijken?
[..]
Schelden is natuurlijk niet echt nodig he.
Laten we ze TerroRobbies noemen iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen we die TopicReports niet anders gaan noemen op fok? Ik denk hele tijd dat ze mij bedoelen
vernetjest.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef Adothehague het volgende:
Quote uit het Ajax topic richting mij.
Wil iemand er even naar kijken?
[..]
Schelden is natuurlijk niet echt nodig he.
Komen ze niet bij jou aan dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen we die TopicReports niet anders gaan noemen op fok? Ik denk hele tijd dat ze mij bedoelen
Dikgedrukte kan ook niet door de beugel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus als jij een dalende lijn ziet in het spel van AZ en een opgaande lijn van Ajax waarin Ajax zelfs al beter speelt dan AZ op dit moment, dan blijf jij bij jouw mening dat AZ toch beter speelt, WANT MAAAANDEN geleden speelden ze toch wel een periode goed? Je zult dan wel weer kk hard op je bek gaan aankomende seizoenshelft.
Klinkt goed!
Gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dikgedrukte kan ook niet door de beugel.
Het is niet nodig om persoonlijk te blijven aanvallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:ik typ het niet eens uit Sjimz, ik beperk mij tot Debiel, Mafkees en KK.
Je discussieert normaal of je discussieert gewoon niet met hemquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar ga jij me vertellen dat ik normaal met hem kan discussieren?
okquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je discussieert normaal of je discussieert gewoon niet met hem
We gaan niet persoonlijk worden.
Ik zie het probleem wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom is de titel boven de foto van van Bronckhorst weg gehaald?
Ik het probleem niet zo.
Het is het Feyenoord topic waar ik het heb gepost, niet het Ajax topic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie het probleem wel.
Joden mag wel en het plaatje mag ook wel maar je weet wel dat deze 2 in combinatie met elkaar erg uitlokkend zijn.
Dat klopt. Dan is het toch ook niet nodig om Ajax er in te betrekkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is het Feyenoord topic waar ik het heb gepost, niet het Ajax topic.
Ik vind het pietluttig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan is het toch ook niet nodig om Ajax er in te betrekken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is het Feyenoord topic waar ik het heb gepost, niet het Ajax topic.
Zo gaat het al jaren, je hoeft het niet per se te zeggen omdat Prosac net nieuw is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Prosac wil je de toon zetten ofzo? Reacties die ik al jaren zo plaats zijn nooit aangepast, nu jij er zit is mijn reactie opeens weg. Ga je er een politiekcorrect forum van maken ofzo?
Zou je dan even willen quoten wat hij verwijderd heeft? En waarom ik zoiets niet mag zeggen. Zou wel fijn zijn als er voortaan uitleg bij gegeven wordt waarom het weg gehaald is. Ik zie niet in wat ik fout heb gedaan. Gescholden en zelfs iets in de trand van "Rot op" heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo gaat het al jaren, je hoeft het niet per se te zeggen omdat Prosac net nieuw is.
HOOLS is saaaaaai. Kunnen jullie niet een nieuwe mod gaan zoeken ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als er niets relevant over Ajax te melden is dan hoef je toch niet te posten?
Dat kan in alle andere clubtopics in VBL wel en hier niet.
Als je het over hoeren kermis bier en tieten wil hebben dan heeft VBL daar het slowchat topic HOOLS voor.
We hebben er net eentje gevonden! Prosac heet hij!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:32 schreef Breach het volgende:
[..]
HOOLS is saaaaaai. Kunnen jullie niet een nieuwe mod gaan zoeken ofzo?
Ja duuuh, maar die reeks was zo leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
We hebben er net eentje gevonden! Prosac heet hij!
Maar hools blijft ook saai als mensen het topic door de saaiheid ontwijken. Eigenlijk kan dat geouwehoer uit het speculatie/tietentopic ook prima in hools.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:32 schreef Breach het volgende:
[..]
HOOLS is saaaaaai. Kunnen jullie niet een nieuwe mod gaan zoeken ofzo?
True. Maar op één of andere manier gebeurt dat dus niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar hools blijft ook saai als mensen het topic door de saaiheid ontwijken. Eigenlijk kan dat geouwehoer uit het speculatie/tietentopic ook prima in hools.
Ja dat is jammer inderdaad. Ik zie het eigenlijk ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Breach het volgende:
[..]
True. Maar op één of andere manier gebeurt dat dus niet.
Oh, ik dacht Hools een slowchat voor oude mensen wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar hools blijft ook saai als mensen het topic door de saaiheid ontwijken. Eigenlijk kan dat geouwehoer uit het speculatie/tietentopic ook prima in hools.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je dit nou verwijderen Sjimz?
Het is al veel minder strak dan eerst hoor maar ik merkte dat het juist weer de oude kant op ging.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef Riro het volgende:
Daarbij snap ik wel dat het niet altijd over hoeren, tieten en kermis hoeft te gaan in het Ajaxtopic, maar zó strak hoeft er ook niet gemod te worden toch? Af en toe een klein beetje offtopic lijkt me best kunnen. Er wordt al veel serieuzer gediscussieerd dan eerst, dus het is niet zo dat het altijd zo gaat oid.
En nee, ik denk ook niet dat het weer de oude kant op gaat als het af en toe iets minder strak gehouden wordt.
79 notes, zo zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door op het rode kruisje onder je UI te klikken.
Wat is dat andere vinkje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door op het rode kruisje onder je UI te klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |