Ik ook~!!!11quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga even inspelen. Vanaaf weer gitaarles sinds 2 weken.
Bwhehe, die reden. Geweldig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Devvie het volgende:
Hagenaar schildert ramen buren dicht
ZOTHEID!1!11!WAT HEB JE NU WEER GEDAAN?!
![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het boeit me geen fuck dat die waarschijnlijk 12 is, ik zou er keihard overheen gaan.![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe, die reden. Geweldig.
[ afbeelding ]
Whoehoeequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
Even if you've got the world's most gorgeous woman in bed with you, she's going to worry about how you like her body. Tell her it's beautiful, tell her which parts you like best, tell her anything, but get her to trust you enough to let you down between her legs. Women are a good deal more verbal than men, especially during lovemaking. They respond more to verbal love, which means, the more you talk to her, the easier it will be to get her off. So all the time you're petting and stroking her beautiful pussy, talk to her about it. There's nothing more exciting to a woman than to know that her partner finds her delicious. Don't be coy; tell her.
Goede tip!
Whehe, nastyquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe, die reden. Geweldig.
[ afbeelding ]
Wat een foetusquote:
Ze heeft haar kleren nog aan, ik bleef beschaafd.quote:
Sorry, maar ik wou hem al in het vorige topic posten.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze heeft haar kleren nog aan, ik bleef beschaafd.
Hehequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Press your body down on her muff and slide it around as you move down, getting her used to something being on it besides your hand and cock. Lap your tongue on down from her navel to the inside of her thigh. Raise her legs over your shoulders and rest your cheek on her muff while you continue to lick and kiss her thigh. Lick the crease between her thigh and pussy. Brush your lips over her muff as you turn your head over to work on her other thigh. Look up at her, make eye contact and smile while you rub your cheek over her pussy.
Kijk Fas!
Hier word ik vrolijk vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu echter niet. En ja, dit is illegaal.
de zusjes van lucaquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dit ook?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe. In gedachten doe ik dat al
[ afbeelding ].
ban.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:40 schreef RickoKun het volgende:
WHEHEHEHEHE IK BEN ONBANBAAR
Hoe is het met de minderjarige meiskes, mijn vrind?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:40 schreef RickoKun het volgende:
WHEHEHEHEHE IK BEN ONBANBAAR
Idd, net of ik zo'n lap Engelse tekst ga lezenquote:
Overigens zou ik eerder de linker doen. En nee, niet omdat die er jonger uitziet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het stadium waar je een pervert lijkt ben je allang voorbij.quote:
Die zou ik ook eerder doen ja, desalniettemin zou ik die rechter ook het lichter uit haar ogen neuken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Overigens zou ik eerder de linker doen. En nee, niet omdat die er jonger uitziet.
Lees je altijd hardop?quote:
Mja zo'n beetjequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit ook?
Moisten your fingers and open her outer lips, examine them, taste the texture of the inner side with your tongue. See if her clit is starting to peek out from under its hood. Play with her inner lips with your lips and tongue. Open her inner lips and examine the vestibule. See if you can find her meatus, the opening for her urethra. Its sort of like the opening in the head of your cock that she plays with, now play with hers with your tongue. Look at the hole your cock has been playing around in. The entrance to her cunt looks like an open flower with its lower petals blending into the larger lowermost petals of the inner lips. Taste its juices with your tongue, they should be flowing now. Slip your tongue farther in and feel the texture, move it around in her cunt and watch her response.
Ja maar jij... ah laat ook maar.quote:
Zie je nou.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef afcajos het volgende:
Toch stukje gelezen en ik kreeg een stijve piemol
quote:
Jij bent van het echte ragwerk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
bt, kanker eens op met die kutteksten van je.
Ik ook van jouquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
bt, kanker eens op met die kutteksten van je.
Ja, idd, beetje warme zaad in de anus maar gewoon doorpompen. Net alsof je zo'n polder leegbaggert.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent van het echte ragwerk?
Neuken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, idd, beetje warme zaad in de anus maar gewoon doorpompen. Net alsof je zo'n polder leegbaggert.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef Remlof het volgende:
Yvonne, kloon van gebande. Prullenbak.
Hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Toen ik jouw naam zag dacht ik voor een moment dat er een ban zou vallen.
Jij was toch mod. Of ben ik nou weer in de war.quote:
Hahahhaaquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn poging tot 1e nookie, wat doe je.
Dacht dat we die grappen onderhand al wel gehad haddenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij was toch mod. Of ben ik nou weer in de war.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dacht dat we die grappen onderhand al wel gehad hadden
Ik was serieus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dacht dat we die grappen onderhand al wel gehad hadden
Wanneer gaat het verhaal verder?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB bij de kapper. Zal ik uw haren knippen ? vraagt de kapper.
Jah dat is goed, zegt NB.
En de kapper begint te knippen, knip-knip, en na een uur roept hij:: Klaar !!
En NB heeft een kale koppie.
![]()
![]()
Ik heb gehoord dat NB zelfmoord heeft gepleegd nadat Mirre het uit had gemaakt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met NB en Mirre gaat?
jezus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB bij de kapper. Zal ik uw haren knippen ? vraagt de kapper.
Jah dat is goed, zegt NB.
En de kapper begint te knippen, knip-knip, en na een uur roept hij:: Klaar !!
En NB heeft een kale koppie.
![]()
![]()
PWN!!!!! NU IS IE AN HEROquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat NB zelfmoord heeft gepleegd nadat Mirre het uit had gemaakt.
NB heeft Mirre ontvoerd uit het ziekenhuis en is samen met haar van en flat gesprongen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Misschien moeten we geld inzamelen voor de begrafenis..quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Maar daarvoor heeft ie eerst nog even hun kind opnieuw vermoord, want die moet ook meequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iets hoorde ging het wat beter met mirre. ze krabbelde alweer enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ohquote:
Gers zorgt voor de bloemen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien moeten we geld inzamelen voor de begrafenis..
En we moeten gers even bellen, die weet wel een adres voor bloemen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien moeten we geld inzamelen voor de begrafenis..
Hij heeft ze al gestuurd, hij wou weer als eerste zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En we moeten gers even bellen, die weet wel een adres voor bloemen.
Wtf, serieusquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
IK GEEF DEZE TOPIC 2 EIERSTOKKEN OP JE BEELDSCHERM!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Ehl, zien mijn eierstokken er zo uit?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ehl, zien mijn eierstokken er zo uit?![]()
Ah nee wacht, die hebben cysten, dat hebben mijne natuurlijk niet!
Dude. Dat haar.quote:
Ow, sorry.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OhNee ik ben nooit mod geweest. Dat was/is Bob-B.
Geil.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hij zegt. Tot over 2 uur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga de geile man uithangen.
Gitaarspelen dus. Dag hoor.
Geeft niet, je bent niet de enige. d_b deed vaak lelijk tegen mij omdat ie ook dacht dat ik Bob-B was.quote:
Als ik terugkom van gitaarles.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vraag maar aan Zotheiddie kan zulke dingen goed uitleggen.
op een gitaar ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga de geile man uithangen.
Gitaarspelen dus. Dag hoor.
Nee, een piano.quote:
Hoe speel jij gitaar op je pianoquote:
Moet je 't er nu inwrijvenquote:
preciesquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik speel gitaar maar ik zit lekker niet op les.
ik ook een beetjequote:
ich auch.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik speel gitaar maar ik zit lekker niet op les.
Welke muziek?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:18 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ook een beetje
alhoewel muziek lekker is
maar toch
straks ga ik ook mijn knop zoeken
kus
Je moet gewoon wat meer je best doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je kan beter niet tegen hem praten. Hij is onbegrijpbaar. Waarschuwinkje.
nu deep housequote:
syntactisch meestal goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je kan beter niet tegen hem praten. Hij is onbegrijpbaar. Waarschuwinkje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Devvie op 07-01-2009 20:33:04 ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Devvie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Devvie het volgende:...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kom kom lief meisjequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Muisknop het volgende:
Kun je ook normale zinnen formuleren?
TIS TOCH FUCKING NIE NORMAAL!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Devvie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Devvie het volgende:De laatste keer dat ik dat deed mocht ik 48 uur poetsen in de kantine..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
TIS TOCH FUCKING NIE NORMAAL!!
Gelijk heeft ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot over een maand dan maar..quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed mocht ik 48 uur poetsen in de kantine..
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
Sticking one or more fingers inside her cunt can also be wonderful. How many fingers you use depends on the woman. Some women don't want you to stick your finger in their cunt at all, some like only one (at least at first), some like their cunt to be full so the more the better (within reason). You can simply move them in and out (this feels best with at least two or three fingers pushed in hard) or wiggle them around. A particularly intense motion is to face your hand so that you have two fingers inside her with your palm facing the front of her body. Now move your fingers rapidly, as if waving hello. You're aiming to stimulate a particular part of the woman's vagina - namely the lower anterior (front) part. When combined with sucking her clit, this is nearly certain to bring her to a fast and intense climax.
mag ook plaatjesquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
Sticking one or more fingers inside her cunt can also be wonderful. How many fingers you use depends on the woman. Some women don't want you to stick your finger in their cunt at all, some like only one (at least at first), some like their cunt to be full so the more the better (within reason). You can simply move them in and out (this feels best with at least two or three fingers pushed in hard) or wiggle them around. A particularly intense motion is to face your hand so that you have two fingers inside her with your palm facing the front of her body. Now move your fingers rapidly, as if waving hello. You're aiming to stimulate a particular part of the woman's vagina - namely the lower anterior (front) part. When combined with sucking her clit, this is nearly certain to bring her to a fast and intense climax.
preciesquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef Devvie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_1_man__.html?p=1,1
Neen, wel een vliegtuig...quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou de koningin een identiteitsbewijs hebben?
Ja, waarom niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou de koningin een identiteitsbewijs hebben?
Ja ik weet het niet, dus ik vraag het maar evenquote:
Ok, bedankt, nu kan ik aan de slag met m'n meisje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
Klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:00 schreef McFearless het volgende:
Kut, ik was aan het F5'en op pagina drie.
Hij blijft leukquote:
je mag me pissenquote:
Kermit de stikker?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef behangplakker het volgende:
Het is groen en het zit vast
bij mij zit het los in een zakjequote:
al jouw adviezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je moet er minder van gebruiken. Misschien wordt je dan normaal
dat gaat dus plakkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:22 schreef behangplakker het volgende:
DIE VROUW BIJ SBS HEEFT GEWOON HAARGROEI ROND DE HELE MOND
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef McFearless het volgende:
Niet kijken, het is eng.wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:27 schreef Silentalarm het volgende:
Ik verveel me. Ik ga huiswerk doen. Maar het is half 10. Dat is te laat voor huiswerk. Dus ik moet fokken. maar daar is niemand. Dus ga ik huiswerken. Maar daar is het te laat voor. Dan doe je het allebei voor de helft. oke.
daar kan een goedendagquote:
wil je het echt weten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
oke
als je mij je geheim vertelt
help ik je met je huiswerk
oke?
jaquote:
Ik ken er nog 1. Ben elke avond tot veel te laat aan het lezen in mijn bed. Ik moet nog van 5 weken huiswerk inhalen voor volgende week want dan heb ik toetsen. En dus nog 3 boeken lezen. En daar heb ik overdag nooit tijd voor dus dat is nachtwerk.quote:
hoeveel tistenquote:
Mijn geheim speciaal voor miVeR. [img]ALLEEN miVeR MAG OP DE SPOILER KLIKKEN![/img] niemand anders.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja
zulke info is puur goud
los van het huisw
het misterie van jou
het hoe en wat
plus het gevoel
zeg maar
gr
voor jou ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef dagdag het volgende:
jesuz als ik miver bezig zie ben ik blij met me vmbo
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef dagdag het volgende:
jesuz als ik miver bezig zie ben ik blij met me vmbo
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijn geheim speciaal voor miVeR. [ [url=ALLEEN miVeR MAG OP DE SPOILER KLIKKEN!]afbeelding[/url] ] niemand anders.alle respect en waarderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor je volle inzet
naar mij
te goed
toch hield het verhaal
niet aandacht vast
dus ga je linksom spreken denk
kus voor onderwegMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
extra als toevoegingquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:40 schreef Silentalarm het volgende:
miVeR wat vond je van mijn geheim.
reddingquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:42 schreef McFearless het volgende:
Kut, ik moet nodig weer eens neuken.
À l'intérieur (2007)quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:42 schreef dagdag het volgende:
effe vraagje silentalarm
stel je kijkt naar buiten en je ziet iemand dit doen voor je deur
wat doe je
Ik zou kijken wat er gebeurd als je zo'n ding in zijn anus steektquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:42 schreef dagdag het volgende:
effe vraagje silentalarm
wat doe je
Voor mij is het meer dan een half jaar terugquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:42 schreef McFearless het volgende:
Kut, ik moet nodig weer eens neuken.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:42 schreef dagdag het volgende:
effe vraagje silentalarm
wat doe je
Je zou die foto niet plaatsen.quote:
Gast, Dragonball Z is cool.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gast, Dragonball Z is cool.Ik heb het altijd kut gevonden. Ik deed alleen aan pokemon kaarten en ik heb alle afleveringen gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de rest was altijd kut. Yugioh en dragonball z en digimon en zulks.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gast, Dragonball Z is cool.Juischt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihi. Daarom stuur ik je dus ook Zh.rar niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat jij aan het comahyven was
HET WAS ALLEMAAL EEN VOORAF OPGEZETTE TEST?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi. Daarom stuur ik je dus ook Zh.rar niet.
AND YOU FAILED BITCH!!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
HET WAS ALLEMAAL EEN VOORAF OPGEZETTE TEST?!![]()
HOE DURF JE!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
I ain't yo bitch, BITCH
[ afbeelding ]
Ik wacht op j ullie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef dagdag het volgende:
lachen om die hoeren
http://www.livejasmin.com/freechat.php?performerid=Adelle&tags=girl
op gratis chat
Meisje met donker haar en roze ding aan.quote:
Dank je.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:07 schreef dagdag het volgende:
zotheid
neem deze
http://www.livejasmin.com/freechat.php?performerid=Alexya69&tags=girl
jesuz
ja me pa zit rechtsachter mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kom binnen, we zitten webcamsletjes te begluren.
Whehe, dagdag moet even een nieuw slachtoffer zoeken. Die blonde was porno.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja me pa zit rechtsachter mij, ik draai wel even weg
Jaaquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
Wtf, is het_hupt mod? Oh noesss
.
hoeft niet is gratis gewoonn typen en je kan boven in je naam veranderen en dan op new nick drukkenquote:
Ah ik was dat klikken vergetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoeft niet is gratis gewoonn typen en je kan boven in je naam veranderen en dan op new nick drukken
new nick drukkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef behangplakker het volgende:
Oke, ik bedoel: Hoe verander ik mijn naamHeb hem veranderd in Behangplakker maar het werkt niet
WAT, WAAR ???quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
.
Méén je niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
.
WHAHAAAAAAAquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
http://www.livejasmin.com/freechat.php?performerid=BarbyeDolll&tags=girl
In onzin. Maar ik vond hem altijd zo gefrustreerd overkomenquote:
momentquote:
Juup²quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
In onzin. Maar ik vond hem altijd zo gefrustreerd overkomen. We zullen zien of hij 't redt
.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |