Ik ook~!!!11quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga even inspelen. Vanaaf weer gitaarles sinds 2 weken.
Bwhehe, die reden. Geweldig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Devvie het volgende:
Hagenaar schildert ramen buren dicht
ZOTHEID!1!11!WAT HEB JE NU WEER GEDAAN?!
![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het boeit me geen fuck dat die waarschijnlijk 12 is, ik zou er keihard overheen gaan.![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe, die reden. Geweldig.
[ afbeelding ]
Whoehoeequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
Even if you've got the world's most gorgeous woman in bed with you, she's going to worry about how you like her body. Tell her it's beautiful, tell her which parts you like best, tell her anything, but get her to trust you enough to let you down between her legs. Women are a good deal more verbal than men, especially during lovemaking. They respond more to verbal love, which means, the more you talk to her, the easier it will be to get her off. So all the time you're petting and stroking her beautiful pussy, talk to her about it. There's nothing more exciting to a woman than to know that her partner finds her delicious. Don't be coy; tell her.
Goede tip!
Whehe, nastyquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe, die reden. Geweldig.
[ afbeelding ]
Wat een foetusquote:
Ze heeft haar kleren nog aan, ik bleef beschaafd.quote:
Sorry, maar ik wou hem al in het vorige topic posten.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze heeft haar kleren nog aan, ik bleef beschaafd.
Hehequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Press your body down on her muff and slide it around as you move down, getting her used to something being on it besides your hand and cock. Lap your tongue on down from her navel to the inside of her thigh. Raise her legs over your shoulders and rest your cheek on her muff while you continue to lick and kiss her thigh. Lick the crease between her thigh and pussy. Brush your lips over her muff as you turn your head over to work on her other thigh. Look up at her, make eye contact and smile while you rub your cheek over her pussy.
Kijk Fas!
Hier word ik vrolijk vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu echter niet. En ja, dit is illegaal.
de zusjes van lucaquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dit ook?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe. In gedachten doe ik dat al
[ afbeelding ].
ban.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:40 schreef RickoKun het volgende:
WHEHEHEHEHE IK BEN ONBANBAAR
Hoe is het met de minderjarige meiskes, mijn vrind?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:40 schreef RickoKun het volgende:
WHEHEHEHEHE IK BEN ONBANBAAR
Idd, net of ik zo'n lap Engelse tekst ga lezenquote:
Overigens zou ik eerder de linker doen. En nee, niet omdat die er jonger uitziet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het stadium waar je een pervert lijkt ben je allang voorbij.quote:
Die zou ik ook eerder doen ja, desalniettemin zou ik die rechter ook het lichter uit haar ogen neuken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Overigens zou ik eerder de linker doen. En nee, niet omdat die er jonger uitziet.
Lees je altijd hardop?quote:
Mja zo'n beetjequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit ook?
Moisten your fingers and open her outer lips, examine them, taste the texture of the inner side with your tongue. See if her clit is starting to peek out from under its hood. Play with her inner lips with your lips and tongue. Open her inner lips and examine the vestibule. See if you can find her meatus, the opening for her urethra. Its sort of like the opening in the head of your cock that she plays with, now play with hers with your tongue. Look at the hole your cock has been playing around in. The entrance to her cunt looks like an open flower with its lower petals blending into the larger lowermost petals of the inner lips. Taste its juices with your tongue, they should be flowing now. Slip your tongue farther in and feel the texture, move it around in her cunt and watch her response.
Ja maar jij... ah laat ook maar.quote:
Zie je nou.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef afcajos het volgende:
Toch stukje gelezen en ik kreeg een stijve piemol
quote:
Jij bent van het echte ragwerk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
bt, kanker eens op met die kutteksten van je.
Ik ook van jouquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
bt, kanker eens op met die kutteksten van je.
Ja, idd, beetje warme zaad in de anus maar gewoon doorpompen. Net alsof je zo'n polder leegbaggert.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent van het echte ragwerk?
Neuken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, idd, beetje warme zaad in de anus maar gewoon doorpompen. Net alsof je zo'n polder leegbaggert.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef Remlof het volgende:
Yvonne, kloon van gebande. Prullenbak.
Hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Toen ik jouw naam zag dacht ik voor een moment dat er een ban zou vallen.
Jij was toch mod. Of ben ik nou weer in de war.quote:
Hahahhaaquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn poging tot 1e nookie, wat doe je.
Dacht dat we die grappen onderhand al wel gehad haddenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij was toch mod. Of ben ik nou weer in de war.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dacht dat we die grappen onderhand al wel gehad hadden
Ik was serieus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dacht dat we die grappen onderhand al wel gehad hadden
Wanneer gaat het verhaal verder?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB bij de kapper. Zal ik uw haren knippen ? vraagt de kapper.
Jah dat is goed, zegt NB.
En de kapper begint te knippen, knip-knip, en na een uur roept hij:: Klaar !!
En NB heeft een kale koppie.
![]()
![]()
Ik heb gehoord dat NB zelfmoord heeft gepleegd nadat Mirre het uit had gemaakt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met NB en Mirre gaat?
jezus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB bij de kapper. Zal ik uw haren knippen ? vraagt de kapper.
Jah dat is goed, zegt NB.
En de kapper begint te knippen, knip-knip, en na een uur roept hij:: Klaar !!
En NB heeft een kale koppie.
![]()
![]()
PWN!!!!! NU IS IE AN HEROquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat NB zelfmoord heeft gepleegd nadat Mirre het uit had gemaakt.
NB heeft Mirre ontvoerd uit het ziekenhuis en is samen met haar van en flat gesprongen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Misschien moeten we geld inzamelen voor de begrafenis..quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Maar daarvoor heeft ie eerst nog even hun kind opnieuw vermoord, want die moet ook meequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iets hoorde ging het wat beter met mirre. ze krabbelde alweer enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ohquote:
Gers zorgt voor de bloemen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien moeten we geld inzamelen voor de begrafenis..
En we moeten gers even bellen, die weet wel een adres voor bloemen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien moeten we geld inzamelen voor de begrafenis..
Hij heeft ze al gestuurd, hij wou weer als eerste zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En we moeten gers even bellen, die weet wel een adres voor bloemen.
Wtf, serieusquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
IK GEEF DEZE TOPIC 2 EIERSTOKKEN OP JE BEELDSCHERM!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Ehl, zien mijn eierstokken er zo uit?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |