quote:Op maandag 12 januari 2009 10:31 schreef Atreidez het volgende:
Indycar, je weet wel, die klasse waar ze nog met normale vleugels rijden
Dat filmpje, met die muziek er onderquote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef bodylotion het volgende:
hier nog meer:
http://f60.ferrariworld.com/
Sorry, inside information. Cannot tell joe.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het kan je niet lang genoeg duren? Hoe dat zo?
Hier wat informatie over de mechanische variant, die Williams wil gebruiken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:19 schreef bodylotion het volgende:
heeft iemand een goeie bron van informatie over KERS? en dan met name het technische gedeelte.
zagen de wagens er maar weer zo uit als in de 90'squote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef Fir3fly het volgende:
Die wagens zien er echt niet uit. Lijkt wel of we in een soort alternatieve jaren 90 zijn beland.
Yep, supernieuws! En Junior gaat in de IRL lights rijden komend jaarquote:Op maandag 12 januari 2009 10:31 schreef Atreidez het volgende:
Dit hier ook al bekend?
\"Doornbos naar Newman/Haas/Lanigan\"
Indycar, je weet wel, die klasse waar ze nog met normale vleugels rijden
Ik vond het eik altijd al vreemd dat ze 21 auto's aan de start hadden staan terwijl elk team gewoon met 2 auto's meedoet.quote:FIA maakt deelnemerslijst bekend
Mon 12-01 2009
De FIA heeft vandaag de deelnemerslijst voor het 2009-seizoen gepubliceerd. In de lijst is Honda voorlopig ook opgenomen. Hun deelname is echter afhankelijk van het feit of ze erin slagen een koper te vinden.
Deelnemerslijst voor 2009:
1. Lewis Hamilton - Vodafone McLaren-Mercedes
2. Heikki Kovalainen - Vodafone McLaren-Mercedes
3. Felipe Massa - Scuderia Ferrari Marlboro
4. Kimi Raikkonen - Scuderia Ferrari Marlboro
5. Robert Kubica - BMW Sauber F1 Team
6. Nick Heidfeld - BMW Sauber F1 Team
7. Fernando Alonso - ING Renault F1 Team
8. Nelson Piquet jr. - ING Renault F1 Team
9. Jarno Trulli - Panasonic Toyota Racing
10. Timo Glock - Panasonic Toyota Racing
11. Sebastien Buemi - Scuderia Toro Rosso
12. nog niet bekend - Scuderia Toro Rosso
14. Mark Webber - Red Bull Racing
15. Sebastian Vettel - Red Bull Racing
16. Nico Rosberg - AT&T Williams
17. Kazuki Nakajima - AT&T Williams
18. nog niet bekend - Honda Racing F1 Team
19. nog niet bekend - Honda Racing F1 Team
20. Adrian Sutil - Force India F1
21. Giancarlo Fisichella - Force India F1
De deelname van Honda is afhankelijk van de verkoop van het team. Honda heel wel bekend gemaakt te stoppen met Formule 1, maar heeft de inschrijving voor het seizoen 2009 niet ongedaan gemaakt omdat het team nog een koper zoekt.
Bron: www.f1news.nl
Waarom niet hier achter een linkje dumpen? Veel makkelijker toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef ElmarO het volgende:
Nieuwe stuurwiel van de Ferrari F60.
[ afbeelding ]
Heb voor de belangstellenden ook nog HQ pics van de F60 inclusief shakedown. Dus mocht je ze willen PM me maar.
Denk dat het de foto's zijn uit mijn linkquote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom niet hier achter een linkje dumpen? Veel makkelijker toch?
Ergo: ik heb interesse, maa mijn PMs doen het niet meer om een of andere reden
Ben hem aan het uploaden.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom niet hier achter een linkje dumpen? Veel makkelijker toch?
Ergo: ik heb interesse, maa mijn PMs doen het niet meer om een of andere reden
Denk het ook, maar die van mij is iets groter. Al zal dat wel komen omdat er volgens mij een aantal dubbelen tussen zit. Maar heb geen zin om die uit te gaan zoeken.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Denk dat het de foto's zijn uit mijn link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |