abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:54:40 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64778924
Fok! Dieetclub # 271, met de emmertest

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:56:04 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64778970
Het is zeker worsteNbroodjes he? Maar dat past niet...
pi_64778983
Dat is volgens mij zeker een goed plan BE
En denk dat zwemmen ook wel een fijne sport is om te blijven doen ookal ben je zwanger (moet bij sporten en zwanger zijn altijd aan SATC en Charlotte denken die niet meer durfde hard te lopen)
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:00:05 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64779127
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:56 schreef Brighteyes het volgende:
Het is zeker worsteNbroodjes he? Maar dat past niet...
Het zou vroeger worstebroodjes zijn geweest, maar het is nu inderdaad worstenbroodjes.
Met of zonder N blijven ze lekker, maar het is het bladerdeeg he, waarom ik ze uitverbannen heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sanne op 07-01-2009 19:08:37 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64779589
Ik krijg honger van de TT
*naar keuken rent en verder kookt*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64780142
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:00 schreef Sanne het volgende:

[..]

Het zou vroeger worstebroodjes zijn geweest, maar het is nu inderdaad worstenbroodjes.
Met of zonder N blijven ze lekker, maar het is het bladerdeeg he, waarom ik ze uitverbannen heb.
Worstenbroodjes zijn toch niet van bladerdeeg? Dat zijn saucijzenbroodjes. (of hoe je dat schrijft)

Ik eet beiden niet meer, probeer geen varkensvlees meer te eten. (voor mijn huid...)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 januari 2009 @ 18:48:39 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_64780909
Nou, mijn oog is inderdaad ontstoken, dus ik heb (weer...) een tubetje gel meegekregen.

Ik zit nu na te genieten van het eten met een lekker glas rode wijn Heb me netjes gedragen vandaag, genoeg beweging gehad in elk geval. Ik heb het halve dorp doorgelopen met Isa op de slee
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:06:49 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64781572
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Worstenbroodjes zijn toch niet van bladerdeeg? Dat zijn saucijzenbroodjes. (of hoe je dat schrijft)

Ow shit je hebt gelijk, ik haalde ze door elkaar! Nou dan vallen die caloriën wel mee.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64782074
Ik heb er 1 uur en 14 minuten over gedaan om naar huis te fietsen. En mèn, wat was ik helemaal volledig kapot toen ik thuis was! Niet normaal meer!
Owja, maar ik heb er dus zo lang over gedaan omdat ik nog even een stukje met een andere nieuwe collega mee ging fietsen en die fietste veel trager! En mn banden moeten harder opgepompt worden.
Kijken of ik heb binnenkort gewoon binnen een uur red. Als mn conditie weer terug is enzo.
pi_64782674
Het zijn worsteNbroodjes idd, en die zijn vooral heel populair in Brabant

En Bossche bollen moet echt met dubbel s
pi_64783627
Ik heb nog honger...

we zijn naar een huis wezen kijken, en daarna bij mijn schoonouders langs en daar wat gegeten. Patat met een frikandel, niet echt het gezondste dus.. Net nog even wat rauwkost naar binnen gewerkt en zo een schaaltje yoghurt. En dan kan ik er vast wel weer tegenaan voor de rest van de avond..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64784687
Ik ben moe. En misselijk. En ik had net amper meer energie om naar de AH te fietsen. En dat is echt maar een paar honderd meter!
Straks maar vroeg naar bed.

Was het huis nog wat Teigan?
pi_64784818
Dat is weer flink gefietst Liejannuh, dat zal wel veel schelen, nu je weer zo naar je werk kunt.

Is het iets voor jullie teigan? En is er genoeg ruimte voor de katten?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64784853
Je hebt ook veel gefietst Liejannuh

Mijn lijstje voor vandaag:
Ontbijt: 3 krekkers, 2 met roosvicee jam en 1 met linera pate en een glas melk.
Lunch: 1 boterham linera roomkaas, 1 roggebrood met linera pate
Tussendoor: yoghurt met een grote appel
Diner: pangasiusfilet met gemarineerde tomaten, gekookte aardappeltjes en broccoli
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64784958
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben moe. En misselijk. En ik had net amper meer energie om naar de AH te fietsen. En dat is echt maar een paar honderd meter!

Het is erg mooi....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64785336
Tof Teigan!

Ik hoop dat ik snel weer gewend ben aan het fietsen. Dit is echt verschrikkelijk!
pi_64785495
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
Tof Teigan!

Ik hoop dat ik snel weer gewend ben aan het fietsen. Dit is echt verschrikkelijk!
we zitten nu ook wel een beetje te hyperen eerlijk gezegd... Even een nachtje over slapen, nog wat dingen uitzoeken en dan kijken wat we precies gaan doen.

Daar wen je vast snel genoeg weer aan Liejannuh..
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:35:22 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64785542
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
Tof Teigan!

Lie dat gaat bij jou vast ontzettend snel hoor! Je hebt altijd veel gefietst!
pi_64785688
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Fannetje het volgende:

Inderdaad, buiten Brabant krijg ik nooit worstenbroodjes aangeboden. Is echt iets van hier.
***Levi was here***
pi_64785958
ik wist niet dat een worstenbroodje en een saucijzenbroodje wat anders was.
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:15 schreef Liejannuh het volgende:

Ben je zwanger Liejannuh?
nah, ik had vandaag na het fietsen ook een beetje last maar dat was denk ik door hard te willen fietsen in de kou.
pi_64786137
tvp
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_64786194
Ik hoop van niet Octo!
Ik denk dat het gewoon oververmoeidheid is. Ik kwam ook ongeveer zwalkend mn huis binnen, door mn knieen zakkend met een enorme behoefte aan eten. Dus volgens mij heb ik iets te veel en te fanatiek gegeten en moet ik daar nu voor boeten.

Ben benieuwd naar het huis Teigan en of het wat gaat worden!
Maar lekker dat jullie er zo;n goed gevoel bij hebben!
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:54:51 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64786313
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Fannetje het volgende:

Ja, ook dat wist ik, maar dat paste dus ook niet, dan stond er Bossche Bolle en dat zou ook weer een beetje vreemd geweest zijn voor een dieettopic.

Ik ga er wel even iets anders van maken.
pi_64786423
Worstenbroodje:

Gewoon deeg.

Saucijzenbroodje:

Bladerdeeg.

Vind de eerste wel lekker en de tweede absoluut niet, mij te vet. Brabanders zijn overigens best vindingrijk met deeg en worst, onze bakker verkoopt o.a. ook nog frikandelbroodjes en kroketbroodjes.
***Levi was here***
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:58:26 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64786464
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, ook dat wist ik, maar dat paste dus ook niet, dan stond er Bossche Bolle en dat zou ook weer een beetje vreemd geweest zijn voor een dieettopic.

Ik ga er wel even iets anders van maken.

Had het laten staan! De oude spelling was ook veel duidelijker zonder die extra N in het worstebroodje.
Als je er maar 1 voor nodig hebt om het te maken had je er geen N bij nodig.

Ik mis de pannekoek nog steeds. De pannenkoek heeft toch altijd een hele andere smaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')