Omdat dat dan minder kcal is?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:41 schreef SHE het volgende:
Beeeeee; waarom heb je de vel van de kip gehaald als je huzarensla en frietjes erbij had?
Dat heeft dus geen zin als je al zoveel carbs en andere vetten erbij hebt zitten.quote:
Dat heeft wel iets oers, zo'n druipende kinquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Dan viel het nog een beetje mee.![]()
E er zat steeds heel veel vet gevangen achter dat vel, dus ik trok het maar met mijn handen los zodat het niet over mijn kin droop. En ik ben niet zo'n kluif-held dus dan ga ik te veel kijken en dan leg ik het maar weg.
De kluifjes zijn bij mij ook zeker niet kaal hoor, dat kan ik niet.![]()
![]()
Klinkt als: als je een reep chocolade hebt gehad, waarom dan niet meteen ook 3 negerzoenenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:41 schreef SHE het volgende:
Beeeeee; waarom heb je de vel van de kip gehaald als je huzarensla en frietjes erbij had?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zin als je al zoveel carbs en andere vetten erbij hebt zitten.
Met natuurlijke vetten is niets mis; met de verzadigde vetten uit huzarensalade en friet is van alles mis.
Een kippenvelletje kun je best laten zitten. Zeker als je side-dish netjes is.
Omdat huzarensla wel lekker is en velletjes van de kip niet? (velletjesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:41 schreef SHE het volgende:
't Is een plan voor een heel jaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Een wijs, maar ambitieus plan Levi.
Niet vergeten he, one step at a time! Je kan niet alles in 1 keer doen.
Als je hamburgers zelf maakt zijn ze vaak idd gezonder en ook nog eens veul lekkerderquote:Op zondag 11 januari 2009 16:50 schreef teigan het volgende:
ik ben vanmiddaga wezen schaatsen bij een toertocht, maar na 10 kilometer vond ik het wel weer best, ik rijd toch lekkerder op skates...
Vanavond soep met zelfgemaakte hamburgers waarschijnlijk. Niet heel goed, maar ook niet super slecht.
klopt wel... Ik heb dan ook veel minder de neiging om er veel mayo en ketchup op te gooien... Wat uien erop enzo, en smullen maar. Dus het zal wel loslopen..quote:Op zondag 11 januari 2009 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als je hamburgers zelf maakt zijn ze vaak idd gezonder en ook nog eens veul lekkerderVroeger maakten wij er dan twee p.p. (niks erbij) met VAN ALLES erop!
nomnom. Torenhoge broodjes en vaak was de hamburger zelf dan maar erg klein
Maar toch zit je er propvol van!
Geloof ik graagquote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef teigan het volgende:
[..]
klopt wel... Ik heb dan ook veel minder de neiging om er veel mayo en ketchup op te gooien... Wat uien erop enzo, en smullen maar. Dus het zal wel loslopen..
ongeveer 17gr vet en 30gr aan carbsquote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef Sanne het volgende:
Iemand enig idee hoeveel kcal en %vet er in een (gebakken) kaassouflé zit? (pointswaarde is nog beter)
Het is vast heel erg... Maar ik moet het weten voor ik hem ga halen.
quote:
Ketchup mag altijd! Beste saus die er is, health en dieet-wisequote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef teigan het volgende:
[..]
klopt wel... Ik heb dan ook veel minder de neiging om er veel mayo en ketchup op te gooien... Wat uien erop enzo, en smullen maar. Dus het zal wel loslopen..
Ketchup mag dan wel gezonde stoffen bevatten, maar er zit ook 28 gr. per 100 gr. suiker in. Lijkt me vrij zinloos om streng te zijn over de suikers in mayo, en niet over de suiker in ketchup.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ketchup mag altijd! Beste saus die er is, health en dieet-wise
Mayo is wat lastiger; maar tegenwoordig heeft Remia een prima mayo : friteslijn.
Bevat nauwelijks olie ( 5% ) en nauwelijks suikers. Daar kun je gerust een burger mee bedekken.
En maak je burger van tartaar ipv rundergehakt en je hebt een super verantwoorde burger
Ik krijg nog een paar afspraken bij de diëtiste, daarna waarschijnlijk zelf. Het is vooral om je eetpatroon te veranderen denk ik. Hoewel ik denk dat bij mij een hoop beweging wel beter zou zijn. Dat heb ik nu ook veel te weinig... (hoewel ik straks weer op en neer naar school zal moeten fietsen, eigenlijk wel fijn dus! op 't moment kan dat ff niet, ik heb een gebroken teen en durf het niet aan, met drie kinderen op de fiets)quote:Op zondag 11 januari 2009 20:34 schreef YPPY het volgende:
Welkom hier Suzanna! Ga je nog een keertje terug naar de dieetiste, of doe je het verder 'alleen'?
Maar minder koud dan in de afgelopen dagen, het is nu volgens het metertje op mijn pc (niet dat jullie denken dat ik naar buiten loop met een weerhuisjequote:Op zondag 11 januari 2009 21:02 schreef YPPY het volgende:
Het is wel koud!!! De open haard brandt hier flink.
Heinz en McDo verkopen allebei suikervrije ketchup.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:29 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ketchup mag dan wel gezonde stoffen bevatten, maar er zit ook 28 gr. per 100 gr. suiker in. Lijkt me vrij zinloos om streng te zijn over de suikers in mayo, en niet over de suiker in ketchup.
Zelfgemaakte mayonaise
Ja heerlijk hequote:Op maandag 12 januari 2009 08:23 schreef Levitation het volgende:
Is ook 16 graden warmer dan afgelopen week.
Ik weet dat het niet aardig is tegenover de schaatsfans, maar ik hoop écht dat morgen hier de dooi flink heeft doorgezet en die smerige sneeuw eens weg is.quote:
Die mogen van mij mooi naar een binnenbaanquote:Op maandag 12 januari 2009 09:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet aardig is tegenover de schaatsfans, maar ik hoop écht dat morgen hier de dooi flink heeft doorgezet en die smerige sneeuw eens weg is.Kan ik weer gaan hardlopen.
Oh suikervrije ketchup ken ik nog niet. Zal eens kijken in de winkel of ik het kan vinden.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Heinz en McDo verkopen allebei suikervrije ketchup.
Zelfgemaakte mayo is natuurlijk heel lekker, maar is zo'n beetje het allerslechtse wat er is, dieet technisch.
Kun je net zo goed aan een slagroomspuitbus hangen.
Ik krijg ook altijd een loopneus van fietsen in de winter.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:56 schreef octopussy het volgende:
[..]
Oh suikervrije ketchup ken ik nog niet. Zal eens kijken in de winkel of ik het kan vinden.
Levi, ik kreeg het vanochtend op de fiets zelfs warm met mijn handschoenen aan en muts opIk blijf trouwens maar snotteren op de fiets. Snap niet zo goed hoe dat komt, het gaat niet over. Heb altijd zakdoekjes nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |