abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2009 @ 16:58:46 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64919025
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:50 schreef teigan het volgende:
ik ben vanmiddaga wezen schaatsen bij een toertocht, maar na 10 kilometer vond ik het wel weer best, ik rijd toch lekkerder op skates...

Vanavond soep met zelfgemaakte hamburgers waarschijnlijk. Niet heel goed, maar ook niet super slecht.
Als je hamburgers zelf maakt zijn ze vaak idd gezonder en ook nog eens veul lekkerder Vroeger maakten wij er dan twee p.p. (niks erbij) met VAN ALLES erop! nomnom. Torenhoge broodjes en vaak was de hamburger zelf dan maar erg klein Maar toch zit je er propvol van!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64919122
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als je hamburgers zelf maakt zijn ze vaak idd gezonder en ook nog eens veul lekkerder Vroeger maakten wij er dan twee p.p. (niks erbij) met VAN ALLES erop! nomnom. Torenhoge broodjes en vaak was de hamburger zelf dan maar erg klein Maar toch zit je er propvol van!
klopt wel... Ik heb dan ook veel minder de neiging om er veel mayo en ketchup op te gooien... Wat uien erop enzo, en smullen maar. Dus het zal wel loslopen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 11 januari 2009 @ 17:09:09 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64919426
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef teigan het volgende:

[..]

klopt wel... Ik heb dan ook veel minder de neiging om er veel mayo en ketchup op te gooien... Wat uien erop enzo, en smullen maar. Dus het zal wel loslopen..
Geloof ik graag

Nou heb ik zin in de hamburgers die ik eens met een vriend gemaakt heb, was bolletje + klein hamburgertje + mengsel van licht gebakken ui en rode paprika + paar plakjes gekookt ei + schepje saus Mjam
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 11 januari 2009 @ 17:41:03 #224
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64920533
Iemand enig idee hoeveel kcal en %vet er in een (gebakken) kaassouflé zit? (pointswaarde is nog beter)
Het is vast heel erg... Maar ik moet het weten voor ik hem ga halen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 11 januari 2009 @ 17:44:24 #225
45621 Suzanna
Mama van...
pi_64920635
Mag ik dr ook bij?? Ik wil ook! Ik wil ook! Ben al een tijdje bezig met 'gezonder eten' en 'minder snoepen' en ben bij de diëtiste geweest 8 december. Van haar een hele lijst meegekregen met 'gezonde keuze', 'tweede keuze' en 'bij uitzondering'.

Startgewicht: 83 kg. Lengte: 164 cm.

Waarom heb ik overgewicht? Allerlei redenen denk ik!
1. Ik ben drie keer achter elkaar zwanger geweest (nr. 1 was 3 maanden toen ik weer zwanger werd van nr. 2, nr. 2 was 6 maanden toen ik zwanger werd van nr. 3), dus geen tijd gehad om af te vallen tussen de zwangerschappen
2. Ik houd van snoepen (vooral chips en zoutjes, maar ook chocola...) en kan dan niet snel ophouden na een paar happen
3. Ik houd van veel, lekker, avondeten (ik eet wel gezond, maar ja, te grote porties dus! Vaak twee keer opscheppen etc...)

En er zijn vast nog wel wat redenen te noemen, zoals veel thuiszitten, man die boodschappen doet en vaak wel wat lekkers meeneemt, al is het maar voor hemzelf bedoeld of voor de kinderen...

Ik ben benieuwd of het gaat helpen om hier in dit topic te posten, het zou wel fijn zijn in ieder geval, ik kan nu zoveel kleren niet meer aan en dat stemt niet altijd vrolijk moet ik zeggen...

Ik heb nog nooit gedieet en heb ook nog nooit zomaar 'aan de lijn' gedaan zoals veel tienermeisjes doen, hoewel ik wel altijd over m'n gewicht heb getobt, ook toen ik zoveel woog als nu mijn streefgewicht is (65 kilo). Toen ging ik naar de fitnesszaal met het idee: oei, iedereen zal me wel dik vinden!
Hoezeer kan je perceptie veranderen op dat punt! Ik vind dat ik toen vreselijk slank was ...
  zondag 11 januari 2009 @ 17:49:06 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64920771
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef Sanne het volgende:
Iemand enig idee hoeveel kcal en %vet er in een (gebakken) kaassouflé zit? (pointswaarde is nog beter)
Het is vast heel erg... Maar ik moet het weten voor ik hem ga halen.
ongeveer 17gr vet en 30gr aan carbs
  zondag 11 januari 2009 @ 17:50:45 #227
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64920831
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:49 schreef SHE het volgende:

[..]

ongeveer 17gr vet en 30gr aan carbs
SHE

Met carbs kan ik niet rekenen, maar die 17 gram vet kan ik wel ongeveer thuis brengen.
Nou ja, het mag gewoon. Ik heb Six days, 17 hours, 50 minutes and 17 seconds. 134 cigarettes not smoked, saving ¤ 30,34. niet gerookt en sinds gisteravond ontzettend veel zin in een kaassouflé.

Ga me straks aankleden en naar de snackbar.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 11 januari 2009 @ 17:51:06 #228
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64920847
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef teigan het volgende:

[..]

Ketchup mag altijd! Beste saus die er is, health en dieet-wise

Mayo is wat lastiger; maar tegenwoordig heeft Remia een prima mayo : friteslijn.
Bevat nauwelijks olie ( 5% ) en nauwelijks suikers. Daar kun je gerust een burger mee bedekken.

En maak je burger van tartaar ipv rundergehakt en je hebt een super verantwoorde burger
  zondag 11 januari 2009 @ 20:34:51 #229
1762 YPPY
Yppiaans
pi_64926555
Klinkt goed Levi.

Wel een eind schaatsen teigan, doe ik je niet na. Wij hebben gisteren even op het ijs gestaan, maar ik heb zelf geen schaatsen. Terwijl ik als kind regelmatig ging. Het is wel leuk.

Welkom hier Suzanna! Ga je nog een keertje terug naar de dieetiste, of doe je het verder 'alleen'?

Goed zeg Sanne, zo lang niet roken!

Mijn lijstje voor vandaag:
O: muesli
L: 2 mini afbakbroodjes met kaas/worst en een ei
T: mokka gebak (feestje)
D: macaroni, salade en een bolletje schepijs
T: bonbon, uit het kerstpakket
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zondag 11 januari 2009 @ 20:46:27 #230
43556 miss_dynastie
pi_64927013
Ik heb al de hele dag trek... zou de kou wel de schuld willen geven, maar het is helemaal niet zo koud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')