Ik hoop dat het morgen wel lukt dan Teigan, stoofpeertjes zijn zo lekker!

Ik wil hier eigenlijk wel gewoon door gaan met mijn lijstjes te posten, ondanks dat ik niet per se wil afvallen meer.
Maar het is een hele goeie manier om het in de gaten te houden voor mij.
Gisteren een balansdag gedaan en toen was ik vanmorgen ook prompt weer op het gewicht dat ik had voor ik erachter kwam dat ik zwanger was.

De stand is dus 0 op dit moment. En daar ben ik wel blij mee. Okok, 9 weken pas, maar alles wat ik zolang mogelijk zo minimaal mogelijk kan houden is meegenomen.

Vandaar overigens mijn lijstjes. Volgens mij zijn ze prima, maar dan kunnen jullie meekijken en me zeggen als ik meer moet eten ofzo.

Gisteren:
O: Brinta
T: niet, wegens laat ontbijten
L: 2 boterhammen met kaas en gebakken ei, 2 plakjes gebraden gehakt, 1 vitalinea yoghurtje
T: appel
D: Curry van kip, kikkererwten, paprika, ui en spinazie, met pitabroodjes
T: vitalinea yoghurtje, minneola
Vandaag:
O: brinta
T: vitalinea, minneola
L: stukje taart, paar toastjes
T: balisto (ik stierf van de honger en had even geen zin in een snelle jelle bij de benzinepomp

)
T: 2 geroosterde boterhammen met gebraden gehakt
D: frietjes, huzarenslaatje, stuk of 6 drumsticks uit de oven, zonder vel

T: minneola (ben ik op dit moment zwaar aan verslaafd.

Gisteren was ok, vandaag een heel stuk minder.
Morgen weer wat braver.

Overigens kan ik merken dat ik nu stil sta qua gewicht. Mijn buik wordt toch al wel wat boller nu terwijl ik niks aan kom. De vetjes op mijn buik lijken ook ietsje minder te zijn.

Stiekem hoop ik dat ik het nog even vol weet te houden dit en dan kan ik mss wel, in combinatie met die 5 die ik er al kwijt was, m'n positiebroeken in een maatje kleiner kopen.