wat zijn dat voor mod's dan( en waar kan ik ze vinden ) ? hij zag er erg goed uit op hoogquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je die HQ mods eens proberen. dan wordt het gewoon levensecht![]()
die zou de OP wel verklotenquote:
wat voor auto heeft ze dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef debbie_19 het volgende:omg me oud lerares duits komt zo langs om haar auto op te halen
wat voor auto?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef debbie_19 het volgende:omg me oud lerares duits komt zo langs om haar auto op te halen
ficken ficken ...pipi machen en wie heis biest du zijn de enige duitse woorden wat ik kenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef debbie_19 het volgende:omg me oud lerares duits komt zo langs om haar auto op te halen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat voor auto heeft ze dan ?
Domme vraagquote:
Nee ik snap.. Ik ben natuurlijk ontzettend bijzonder!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zoals jij...
Zo een met stoelen en een stuurquote:
ik wil weten wat voor auto ze heeft, zodat ik die niet koopquote:
nou de kleur is niet zo vanzelfsprekend hoor...quote:
Als je het zo wilt noemenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik snap.. Ik ben natuurlijk ontzettend bijzonder!
Je brein is te traag voor ons...quote:
Vergis je je nou weer?quote:
doet me denken aan eurotripquote:
ik ben hier hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
Okay, ik herzie mijn mening over mannen in pak
Er kwam ineens een enorm lekker ding langs
Denk dat ik zo maar even ga kijken waar ie thuis hoort
Frans merk dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wil weten wat voor auto ze heeft, zodat ik die niet koopik wil geen auto die kapot gaat
Niemand vroeg om de kleurquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nou de kleur is niet zo vanzelfsprekend hoor...
we zijn een stapje dichterbijquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Frans merk dus
Renault, citroen, peugeot?
Die ken ik nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
doet me denken aan eurotrip
"have fun son, and remember, you're "special" "
dat is die film van loser die naar een of anders wijf gaat in duitsland?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
doet me denken aan eurotrip
"have fun son, and remember, you're "special" "
Onze oppas moederquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff controleren of alles is hier nog goed gaat
jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is die film van loser die naar een of anders wijf gaat in duitsland?
Nu hoeven we nog maar 3 choco letters te versturenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
we zijn een stapje dichterbij![]()
we kunnen p00p ook blackmailenquote:
Nou als je aan een doorsnee vrouw vraagt wat voor auto het is, dan zeggen ze altijd de kleurquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu hoeven we nog maar 3 choco letters te versturen
Wat zullen die andere 2 dealers raar opkijken zeg
ik zal ze eve nopzoeken voor jequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef Runx het volgende:
ik ga vergaderen mensentot straks .
WL zou je links kunnen pmen waar ik die mods kan vinden![]()
alvast bedankt.
Ja.. Duh!quote:
Je mag hier niet door slotjes posten!quote:
Ik heb er thuis eentjequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Frans merk dus
Renault, citroen, peugeot?
ja duhquote:
Dat is zielug voor p00pquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
we kunnen p00p ook blackmailendie weet et
Tsss en dan laat je ons in de steekquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
het einde dan staat ze topless te schreeuwen naar auto'squote:
Noem een kleur onder de 10quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou als je aan een doorsnee vrouw vraagt wat voor auto het is, dan zeggen ze altijd de kleur
een pak ?quote:
.... wat ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het einde dan staat ze topless te schreeuwen naar auto's
"look at me im a 18 year old girl without a top"
Ik ben geen doorsnee vrouwquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou als je aan een doorsnee vrouw vraagt wat voor auto het is, dan zeggen ze altijd de kleur
quote:
Ja die had ik maandag aanquote:
groen is het nieuwe roze he ..gay dusquote:
ik ga de aftiteling toch niet kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het einde bij de aftiteling is dat stukje
ik moet eig eens stoppen met daar kopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
mkej die moet ik dan maar eens uit de eweka store kopen
ja dat blijktquote:
wat?quote:
er zit film bij de aftiteling dan welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ga de aftiteling toch niet kijken
Je gebruikt dat woord erg graag hequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
groen is het nieuwe roze he ..gay dus
En ik las Eftelingquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ga de aftiteling toch niet kijken
Bij mij gaat het allemaal in een mapje en kijk ik wel wanneer ik zin heb om te kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet eig eens stoppen met daar kopenik ken teveel films enz
zegt degene met een meisjes autoquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
groen is het nieuwe roze he ..gay dus
ja idd,quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gebruikt dat woord erg graag he
En de mijne is blauw... en zwart... en nog een zwarte...
Zo herkenbaar...oh wacht evenquote:
ik heb 2.6 TB totaal gehadquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Bij mij gaat het allemaal in een mapje en kijk ik wel wanneer ik zin heb om te kijken
Auto'squote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja idd,
dit gaat och over auto's ? of over pakken ?
ik had tenminste een auto op mijn 18equote:
Mkejquote:
Ik heb geen idee, maar vast niet zoveeel als jijquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb 2.6 TB totaal gehaden 0.9 op me laptop
ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had tenminste een auto op mijn 18e
ik op mijn 11de, lekker scheuren op het erfquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had tenminste een auto op mijn 18e
hadden we bijna klonk voor nodig gehadquote:
in bezit bedoelt mads..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik op mijn 11de, lekker scheuren op het erf
ik had geen erfquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik op mijn 11de, lekker scheuren op het erf
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hadden we bijna klonk voor nodig gehad
25 gulden heeft ie gekost, zelf betaald jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had geen erfen die had je helemaal zelf betaald die auto ?
later manquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
maaruh mensen, ik heb zo nog een vergadering en dan ben ik klaar voor vandaag...
zwaai zwaai
miniatuur telt niet loserquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
25 gulden heeft ie gekost, zelf betaald ja
Ik heb nog een foto van jequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
25 gulden heeft ie gekost, zelf betaald ja
dacht wel dat je em kon waarderenquote:
hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hadden we bijna klonk voor nodig gehad
quote:
het rekenwerkquote:
ik ben op het platteland opgegroeid, op een boerderij die geen boerderij meer was, zeg maar import enzo, en de buurman had nog een oud lijk ergens op zijn erf staan, ding was al jaren afgemeld en die heb ik toen samen met mijn grote broer gekochtquote:
kwartje moest van ver komen of nietquote:
Hij kan goed rekenen maar mist duidelijk iets andersquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kwartje moest van ver komen of niet
Gastquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
we kunnen p00p ook blackmailendie weet et
Dat altijdquote:
dat je die vergelijking durft te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben op het platteland opgegroeid, op een boerderij die geen boerderij meer was, zeg maar import enzo, en de buurman had nog een oud lijk ergens op zijn erf staan, ding was al jaren afgemeld en die heb ik toen samen met mijn grote broer gekocht![]()
ding flikkerde zowat uit elkaar, zat met ijzerdraad vast, zeg maar meer sloop dan loop
oh jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
GastIk weet meer over jou dan jij over mij
ja en godver de godver giet het een kwart liter drinken over mijn toetsenbord heenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kwartje moest van ver komen of niet
Wacht maarquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
GastIk weet meer over jou dan jij over mij
hehequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij kan goed rekenen maar mist duidelijk iets anders
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja en godver de godver giet het een kwart liter drinken over mijn toetsenbord heen
quote:
Lolquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja en godver de godver giet het een kwart liter drinken over mijn toetsenbord heen
wat doe jequote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat doe jedan..mijn dodemanskist doet het tenminste fatsoenlijk (moos, loser smiley)
jij bent wel stoutquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
even iets achter de pc van mn bazin doen
thnxquote:
Ohnee ze is zo'n typequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
even iets achter de pc van mn bazin doen
quote:
En nog leg je 't af tegen m'n Corsaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat doe jedan..mijn dodemanskist doet het tenminste fatsoenlijk [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En nog leg je 't af tegen m'n Corsa
dingesquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van die andere was, hoe heet ze ookalweer die altijd door het slotje post..
Tallyquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van die andere was, hoe heet ze ookalweer die altijd door het slotje post..
preciesquote:
Heb er geenquote:
Kun jij ook nog een beetje lachen dan als je tegen mn achterbumper aankijkt?quote:
quote:
als jij nou eerst zorgt dat die slopel kropsla het weer fatsoenlijk doetquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kun jij ook nog een beetje lachen dan als je tegen mn achterbumper aankijkt?
Ik luister naar nietsquote:
hehequote:
Ja maar dan zie je me helemaal niet meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als jij nou eerst zorgt dat die slopel kropsla het weer fatsoenlijk doet
slikheks dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik luister naar nietsdus maakt niet uit wat je roept
Slot negerderquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik luister naar nietsdus maakt niet uit wat je roept
renault 5je ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
En op sommige momenten vind ik het jammer dat ik mn 5je verkocht heb
wat heb je ? 1.4 ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar dan zie je me helemaal niet meer
Volgens mij heeft ze die tik overgehouden van een vriendjequote:
Mijn Turbootje jaquote:
TURBO!quote:
Ik heb nooit een beugel nodig gehadquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die tik overgehouden van een vriendje
Toen zij vroeger slotjes had schoot hij daar ook gewoon doorheen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die tik overgehouden van een vriendje
Toen zij vroeger slotjes had schoot hij daar ook gewoon doorheen
WTF!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
En op sommige momenten vind ik het jammer dat ik me op mijn 5e al verkocht
renault 5quote:
De mijne deed het altijd!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
renault 5mijn buurman had er ook 1. Was elke ochtend afwachten of die wilde starten
.
Ironisch, een franse auto die kapot gaat
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je dan iets achterlijks tik doe het dan goed
[..]
De mijne deed het altijd!
Ik vond um zelf wel leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je dan iets achterlijks tik doe het dan goed
Zeker niet.. Ik rij sindsdien eigenlijk alleen maar Renault.. Vanmiddag mijn auto ophalen van de inbouwerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]![]()
de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
waarom ga ik in godsnaam woorden vuil maken aan franse auto's
3 jaar.. Mn Turbootje dan.. Ik heb 5 5jes gehadquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker niet.. Ik rij sindsdien eigenlijk alleen maar Renault.. Vanmiddag mijn auto ophalen van de inbouwer
Tussendoor wel een Smartje en een Peugje gehad..Voor erbij
Alleen de eerste 3 jaar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
3 jaar.. Mn Turbootje dan.. Ik heb 5 5jes gehad
die anderen gingen steeds kapotquote:
Na 3 jaar snel wegdoen want was er niks meer te reddequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die anderen gingen steeds kapot
precies wat ik dachtquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
binnen 3 jaar 5 5jesquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Na 3 jaar snel wegdoen want was er niks meer te redde
ik zie die poppetjesquote:
maar in me fobo wel de goedequote:
die blonde ?quote:
quote:
Zoals Opel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Terwijl andere merken 20 jaar meegaan
neequote:
Ik heb nergens gezegd dat die andere stuk gingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik lees wat ik wil zienquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat die andere stuk gingen
En ook dat niet ik maar 3 jaar 5jes heb gehad
Selectief lezen gaat je het beste af he
Wel lief blijven hequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat die andere stuk gingen
En ook dat niet ik maar 3 jaar 5jes heb gehad
Selectief lezen gaat je het beste af he
ik ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gaat hij nou een potje bijdehand zitten doen?
en ik bevestig hetquote:
dat was geen hijquote:
Ohw ze danquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat was geen hij, maar dat deed ZE wel ja
Zo niet.. Dan niet he..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar we vinden je wel lief hoor tally
combobreakerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Wat heeft mn bazin haar beeldinstellingen kut staan zeg
Frapant , dat denk ik juist over de IT afdeling hier , met al hun geblockquote:
Wij hebben hier (op FTP na) niets geblokkeerd.. Maar nu komt er even iemand die een waslijst aan eisen heb en of dat even vandaag of morgen gerealiseerd kan worden..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Frapant , dat denk ik juist over de IT afdeling hier , met al hun geblock
heb je gelijk alles verandert ja ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Wat heeft mn bazin haar beeldinstellingen kut staan zeg
nou morgen of overmorgen dan maar hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben hier (op FTP na) niets geblokkeerd.. Maar nu komt er even iemand die een waslijst aan eisen heb en of dat even vandaag of morgen gerealiseerd kan worden..
Ja hallo..
omdat ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:51 schreef Papi.Chulo het volgende:
dat is inderdaad markant
alt-shift-prt scrn en dan op enter drukken. Altijd leuk om zo je collega's op de kast te jagenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je gelijk alles verandert ja ?
Ja das leuk.. Als ik niet alleen zou zitten zou ik het meteen doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou morgen of overmorgen dan maar hoor!
kabels verwisselen werkt ook altijd goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
alt-shift-prt scrn en dan op enter drukken. Altijd leuk om zo je collega's op de kast te jagen
Wat ook grappig is, is als er veel schermpjes open staan. een screenshot te maken en dat als achter grond te doen, vervolgens dus alle schermpjes sluiten of naar beneden klikkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
alt-shift-prt scrn en dan op enter drukken. Altijd leuk om zo je collega's op de kast te jagen
\quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kabels verwisselen werkt ook altijd goed![]()
maar het leukste vindt ik nog steeds, in excell een linkje plaatsen (uiteraard met witte text zodat je de link zelf niet ziet ) en dan even linken naar een of andere gare site. 2girls1 cup bijv. haha
Of gewoon een screenshot van zn desktop en dan instellen als wallpaper en alle icons op de desktop verwijderenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat ook grappig is, is als er veel schermpjes open staan. een screenshot te maken en dat als achter grond te doen, vervolgens dus alle schermpjes sluiten of naar beneden klikken
Sta je ook raar te kijken
Ja die versie kan ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Of gewoon een screenshot van zn desktop en dan instellen als wallpaper en alle icons op de desktop verwijderen
hier is helemaal niets geblocked dat is lekker manquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Frapant , dat denk ik juist over de IT afdeling hier , met al hun geblock
idd, Leechenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hier is helemaal niets geblocked dat is lekker man
ik moet officeel nog 1,5 uur, maar ik neem maar weer een uurtje op vandaag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het hier ff lekker rustig
ik moet gewoon nog 2 uur
dank u, meneer WLquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
http://files.filefront.co(...)84461;/fileinfo.html
deze runx, moet alleen de textures nog zoeken, maar die vindt iknog wel
graag gedaan hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
dank u, meneer WLzal vanavond wel even kijken
ik heb fallout 3 ook is echt vetquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
graag gedaan hoor![]()
moet je die van fallout3 gelijk ook ?
nah, hoef alleen nu ermee te werkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je gelijk alles verandert ja ?
het is een vette game idd , en er komen al aardig wat mods voor uit ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb fallout 3 ook is echt vetja als het geen moeite is
je kan duidelijk zien dat het van de makers vaan oblivion is, wat overigens ook een vette game is
zo dat zijn heul veel bomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah, hoef alleen nu ermee te werken
pfff wat een hoop mailtjes heb ik te printen zeg
Attachements van 115 pagina's
ff serieus 115 , op elke bladzij 1 woord ofzo ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah, hoef alleen nu ermee te werken
pfff wat een hoop mailtjes heb ik te printen zeg
Attachements van 115 pagina's
gewoon de pc aan laten staanquote:
of gewoon computer helemaal kapot slaan met een honkbal knuppelquote:
aha nais, het probleem van fallout is dat ik niet zo veel meer tijd heb om aan te besteden of mods te gaan zoeken, bij oblivion had ik dat wel dus. maar ga vanavond wel wat dingetjes zoeken. , deze weken ook weer drukquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is een vette game idd , en er komen al aardig wat mods voor uit ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij hebt zeker fur tv gekeken ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
of gewoon computer helemaal kapot slaan met een honkbal knuppelen dan zeggen..ik zie geen verschil
party van jules ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nais, het probleem van fallout is dat ik niet zo veel meer tijd heb om aan te besteden of mods te gaan zoeken, bij oblivion had ik dat wel dus. maar ga vanavond wel wat dingetjes zoeken. , deze weken ook weer druk
Stage,opnames,party,etc,ect
ja wanneer kunnen we nou je eerste optreden verwachten bij de gamesite ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nais, het probleem van fallout is dat ik niet zo veel meer tijd heb om aan te besteden of mods te gaan zoeken, bij oblivion had ik dat wel dus. maar ga vanavond wel wat dingetjes zoeken. , deze weken ook weer druk
Stage,opnames,party,etc,ect
nee, dan lig ik al te slapen johquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt zeker fur tv gekeken ?
ja mag ik niet zeggen maar binnenkortquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wanneer kunnen we nou je eerste optreden verwachten bij de gamesite ?
ken je het niet ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, dan lig ik al te slapen joh
jawelquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ken je het niet ?
[ afbeelding ]
dan al ?quote:
zolang je maar geen review van WOW gaat geven. aan de andere kant kan dat best wel grappig zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ja mag ik niet zeggen maar binnenkortjullie krijgen wel een link
ik ben de luchtige persoon cvan het programma zeg maar
dus niet te diep in games
ja is te geniaal jongenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ken je het niet ?
[ afbeelding ]
mervin de fapperquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is te geniaal jongen![]()
vooral die mervin
![]()
neuh we gaan niet reviewen als het goed isquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang je maar geen review van WOW gaat geven. aan de andere kant kan dat best wel grappig zijn
nee ik hou niets in de gaten, je geeft ons maar een seintjequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh we gaan niet reviewen als het goed is, dan doen de professionele mensen wel die daar werken
maar de programma onderdelen wat ik heb zijn echt leuk, maar als het erop staat horen jullie het wel
en om reclame te maken : HOU http://www.gamingonly.nl in de gaten
hahahah ja echt te geniaal bedacht en gecastquote:
is wel sicke shitquote:
jaaa, maar dat is reclamequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik hou niets in de gaten, je geeft ons maar een seintje
haha jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:20 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahah ja echt te geniaal bedacht en gecasten met dat mtv cribs wannabe dat die op dierenporn zit te fappen
sorry werkt hier nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:21 schreef Runx het volgende:
[..]
jaaa, maar dat is reclame, dus www.gamingonly.nl
tja is wel zo , maar andere kant het is zijn beroep dus.quote:
waar hebben jullie het over?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef Runx het volgende:
[..]
tja is wel zo , maar andere kant het is zijn beroep dus.
je maquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar hebben jullie het over?
tja die begrijpen de grappen nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha jaik zat alleen pas met een vriendin te kijken, en die vondt het totaal niet leuk, terwijl ik me rot moest lachen. dat was dus echt een !fail momentje
OMG ik Failquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry werkt hier niet
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team![]()
![]()
kameraad van mij zit een anderhalf jaar in het leger en wordt de 20ste uitgezondenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar hebben jullie het over?
Nope, verslagen enzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ff serieus 115 , op elke bladzij 1 woord ofzo ?
oké danquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef Runx het volgende:
[..]
OMG ik Fail
ik geef je wel een seintje
je wou toch niet zeggen dat je ze alle 115 al hebt gelezen dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope, verslagen enzo
dus ook echt volgetypt
ah ahzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:24 schreef Runx het volgende:
[..]
kameraad van mij zit een anderhalf jaar in het leger en wordt de 20ste uitgezonden
godver! dat gaat zomaar nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef debbie_19 het volgende:
Zooo nog effiesen dan nog 1 dagje en dan heb ik weekend
pfff hier stond een kinderfiets bij een eendenvijvertje. en ja hoor, brandweer rukt uit, duikers onder het ijs enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef Friday12 het volgende:
"Eenmaal ter plaatse bleken de ganzen echter zo nep als de tieten van Pamela Anderson"
klikje![]()
Pwndquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pfff hier stond een kinderfiets bij een eendenvijvertje. en ja hoor, brandweer rukt uit, duikers onder het ijs enzo.
komt een buurtbewoner "ja die fiets staat er al meer dan een week"
FAIL!
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef debbie_19 het volgende:
tssss... vrijdag moet er ook gewoon gewerkt worden.... dat zal ik dan wel doen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef debbie_19 het volgende:
ik kne hem al best lang dus, ik vind het wel beetje eng dat die daar gaat, maar aan de andere kant is het zijn beroep. ja ik sta achter hemquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ahzoja is wel leuk om te zien dan. nemen jullie het ook op voor hem ?
aha fijne avond nogquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben hier al weg
nog ff 3 mailtjes en dan ben ik klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |