Zoals Opel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Terwijl andere merken 20 jaar meegaan
neequote:
Ik heb nergens gezegd dat die andere stuk gingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die anderen gingen steeds kapot
ik lees wat ik wil zienquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat die andere stuk gingen
En ook dat niet ik maar 3 jaar 5jes heb gehad
Selectief lezen gaat je het beste af he
Wel lief blijven hequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat die andere stuk gingen
En ook dat niet ik maar 3 jaar 5jes heb gehad
Selectief lezen gaat je het beste af he
ik ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gaat hij nou een potje bijdehand zitten doen?
en ik bevestig hetquote:
dat was geen hijquote:
Ohw ze danquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat was geen hij, maar dat deed ZE wel ja
Zo niet.. Dan niet he..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar we vinden je wel lief hoor tally
combobreakerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Wat heeft mn bazin haar beeldinstellingen kut staan zeg
Frapant , dat denk ik juist over de IT afdeling hier , met al hun geblockquote:
Wij hebben hier (op FTP na) niets geblokkeerd.. Maar nu komt er even iemand die een waslijst aan eisen heb en of dat even vandaag of morgen gerealiseerd kan worden..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Frapant , dat denk ik juist over de IT afdeling hier , met al hun geblock
heb je gelijk alles verandert ja ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Wat heeft mn bazin haar beeldinstellingen kut staan zeg
nou morgen of overmorgen dan maar hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben hier (op FTP na) niets geblokkeerd.. Maar nu komt er even iemand die een waslijst aan eisen heb en of dat even vandaag of morgen gerealiseerd kan worden..
Ja hallo..
omdat ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:51 schreef Papi.Chulo het volgende:
dat is inderdaad markant
alt-shift-prt scrn en dan op enter drukken. Altijd leuk om zo je collega's op de kast te jagenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je gelijk alles verandert ja ?
Ja das leuk.. Als ik niet alleen zou zitten zou ik het meteen doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou morgen of overmorgen dan maar hoor!
kabels verwisselen werkt ook altijd goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
alt-shift-prt scrn en dan op enter drukken. Altijd leuk om zo je collega's op de kast te jagen
Wat ook grappig is, is als er veel schermpjes open staan. een screenshot te maken en dat als achter grond te doen, vervolgens dus alle schermpjes sluiten of naar beneden klikkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
alt-shift-prt scrn en dan op enter drukken. Altijd leuk om zo je collega's op de kast te jagen
\quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kabels verwisselen werkt ook altijd goed![]()
maar het leukste vindt ik nog steeds, in excell een linkje plaatsen (uiteraard met witte text zodat je de link zelf niet ziet ) en dan even linken naar een of andere gare site. 2girls1 cup bijv. haha
Of gewoon een screenshot van zn desktop en dan instellen als wallpaper en alle icons op de desktop verwijderenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat ook grappig is, is als er veel schermpjes open staan. een screenshot te maken en dat als achter grond te doen, vervolgens dus alle schermpjes sluiten of naar beneden klikken
Sta je ook raar te kijken
Ja die versie kan ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Of gewoon een screenshot van zn desktop en dan instellen als wallpaper en alle icons op de desktop verwijderen
hier is helemaal niets geblocked dat is lekker manquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Frapant , dat denk ik juist over de IT afdeling hier , met al hun geblock
idd, Leechenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hier is helemaal niets geblocked dat is lekker man
ik moet officeel nog 1,5 uur, maar ik neem maar weer een uurtje op vandaag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het hier ff lekker rustig
ik moet gewoon nog 2 uur
dank u, meneer WLquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
http://files.filefront.co(...)84461;/fileinfo.html
deze runx, moet alleen de textures nog zoeken, maar die vindt iknog wel
graag gedaan hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
dank u, meneer WLzal vanavond wel even kijken
ik heb fallout 3 ook is echt vetquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
graag gedaan hoor![]()
moet je die van fallout3 gelijk ook ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |