in bezit bedoelt mads..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik op mijn 11de, lekker scheuren op het erf
ik had geen erfquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik op mijn 11de, lekker scheuren op het erf
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hadden we bijna klonk voor nodig gehad
25 gulden heeft ie gekost, zelf betaald jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had geen erfen die had je helemaal zelf betaald die auto ?
later manquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
maaruh mensen, ik heb zo nog een vergadering en dan ben ik klaar voor vandaag...
zwaai zwaai
miniatuur telt niet loserquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
25 gulden heeft ie gekost, zelf betaald ja
Ik heb nog een foto van jequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
25 gulden heeft ie gekost, zelf betaald ja
dacht wel dat je em kon waarderenquote:
hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hadden we bijna klonk voor nodig gehad
quote:
het rekenwerkquote:
ik ben op het platteland opgegroeid, op een boerderij die geen boerderij meer was, zeg maar import enzo, en de buurman had nog een oud lijk ergens op zijn erf staan, ding was al jaren afgemeld en die heb ik toen samen met mijn grote broer gekochtquote:
kwartje moest van ver komen of nietquote:
Hij kan goed rekenen maar mist duidelijk iets andersquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kwartje moest van ver komen of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |