Vervelende situatiequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef SCH het volgende:
Hier in Hools
Maar bloeduitslagen voorlopig weer negatief, dat wil zeggen, nog geen enge dingen maar ook geen duidelijkheid.
vervelend en lastigquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef SCH het volgende:
Hier in Hools
Maar bloeduitslagen voorlopig weer negatief, dat wil zeggen, nog geen enge dingen maar ook geen duidelijkheid.
Pas het dan even aan, of wil je je knopjes nog niet gebruiken?quote:
Zolang er nog geen med is mag ik niks doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas het dan even aan, of wil je je knopjes nog niet gebruiken?
Getalletjes kun je makkelijk doen. Niemand voor de schermen die ziet dat jij het aangepast hebt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Zolang er nog geen med is mag ik niks doen.
Van mij welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef Bjoro het volgende:
ik wil nog helemaal niet sterven.... mag dat ook
heerlijk die Brabantse gemoedelijkheidquote:
Ik wil niet doodgaan op een kerkhof nee, liever in een bedquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Bjoro het volgende:
Maar ehhh.... Bluezzie....wil jij echt doodgaan op een besneeuwd kerkhof ?![]()
![]()
Als ik die knopjes had dan zou ik het aangepast hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef Bluezz het volgende:
Borissie, je hebt mijn toestemming voor het nummer. Maar ik vind een nummer zo overbodig, je hebt er niks an
quote:Logboek entries voor dit topic:
Op woensdag 7 januari 2009 @ 17:00 door borisz:
Topictitel: "[HOOLS] dé VBL-Kroeg ; Waar wil jij sterven?" -> "[HOOLS] dé VBL-Kroeg #1837; Waar wil jij sterven?"
Gatverdame, op je 104e nog steeds neuken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef Suijk het volgende:
Ik wil al neukend sterven op m'n 104e verjaardag ofzo.
ach iedereen weet het wel en Ray heeft het zelf min of meer ook gezegd in dat modtopic.quote:
Tieners stikken na seks in autoquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef Suijk het volgende:
Ik wil al neukend sterven op m'n 104e verjaardag ofzo.
Wel lekker lijkt me, vooral als je 104 bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tieners stikken na seks in auto
Niet erg origineel, doodgaan tijdens de coïtus.
Dan ben je overwerkt .quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef SCH het volgende:
Hier in Hools
Waar ik sterf maakt mij niet zoveel uit(liefst een snelle dood), wil wel gecremeerd worden en wel wil ik dat mijn AS op de Mont Ventoux wordt uitgestrooit, net als mijn moeder.(gaan we in september doen op haar verjaardag, dat was haar wens)quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil niet doodgaan op een kerkhof nee, liever in een bed
En ik wil gecremeerd worden, maar dat mag niet van bloesezoon, dus als ik dood ben moet men daar nog maar een robbertje over vechten, mij maakt het eigenlijk niks uit. Ik ben toch leeggeplukt want ik geef alles weg via donatie.
Hoe is het met jou en Mudje trouwens?
Borissie, je hebt mijn toestemming voor het nummer. Maar ik vind een nummer zo overbodig, je hebt er niks an
Weet ik niet , dat weet je zelf het beste. Zo kan ook mijn conclusie verkeerd zijn , bedenk ik me, ik wilde mijn reactie ook verwijderen , maar was te laat.quote:
Ik heb geen vrouw en kinderenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:00 schreef Suijk het volgende:
Als je de tijd hebt om ruim 130.000 posts op een forum te plaatsen, kun je toch niet overwerkt zijn.
Maar evengoed vind ik het wel vervelend voor je!
Nee, je hebt een homo thuis en katten. Minstens zo erg natuurlijk.quote:
SCH staat elke ochtend twee uur voor de spiegel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, je hebt een homo thuis en katten. Minstens zo erg natuurlijk.
Je neemt me niet serieusquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, als er iemand ijdel isquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
SCH staat elke ochtend twee uur voor de spiegel.
Nee, dat laat ik over aan je vriend.quote:
Doe je wel je bril af danquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:47 schreef SCH het volgende:
Ik wil wel stikken tussen de borsten van Bluezz
één kat kost meer tijd dan twee heb ik inmiddels gemerkt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
O leuk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef rubbereend het volgende:
Dadelijk naar Javier Guzman in het theaterben benieuwd
Afrit vijf.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:02 schreef Suijk het volgende:
Mooi klote Ray...stond 'ie ook bij de Hollandse Brug stil?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:08 schreef appelsientje het volgende:
Dat is grappig.... net een nieuwjaarsreceptie gehad in dofinarium.. en wat stond erop 't menu... Vis
Dolfijnen zijn nou ook niet bepaald vegetarisch hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:08 schreef appelsientje het volgende:
Dat is grappig.... net een nieuwjaarsreceptie gehad in dofinarium.. en wat stond erop 't menu... Vis
Ja dat vond ik zelf ook wel grappig....quote:
Jezus, moet je mij hebben vandaag ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Suijk het volgende:
Ben je daar nu niet een beetje oud voor, SCH?
* Daar heb je flipper flipper hij is geweeeeeeeeeldigquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:20 schreef appelsientje het volgende:
Ja dat vond ik zelf ook wel grappig....
Ik had eigenlijk nog wel een flipper aan 't spit verwacht
Je bent de enige die zo'n beetje reageert hier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, moet je mij hebben vandaag ofzo
Doe'k ook als je aardige dingen zegt, moet ook van de dokterquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je bent de enige die zo'n beetje reageert hier.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef Suijk het volgende:
Okay. Ga ik dat proberen.
Hoe was het op je werk vandaag?
Dat slaat nergens op, je zoekt gewoon toenadering tot hemquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Suijk het volgende:
Je bent de enige die zo'n beetje reageert hier.
We hebben al getongd, geen match.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, je zoekt gewoon toenadering tot hem
We gingen toch als goede vrinden uit elkaar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef Suijk het volgende:
't Was niks, 't is niks en 't zal ook niks worden.
Echtgenoot/geniet is twee keer op de Ankeveense plassen geweest. Was erg enthousiast.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef Suijk het volgende:
Ik wil morgen schaatsen, waar zal ik heen gaan? Ik wilde naar de Oostvaardersplassen, maar ik denk niet dat ik mee mag doen aan het Nederlands Kampioenschap.
Je boete is je kwijtgescholden en je kan het met een alternatieve taakstraf af?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op kosten van Justitie, financiële meevaller!
Ankeveense plassen ben ik al geweest, vriend van mij woont daar naast, maar is best druk nu volgens mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
Typisch Suijk, tips vragen maar al een eigen plan hebben
Nee, geen taakstraf. Mijn boete is wel nietig verklaard, dus krijg 130 euries teruggestort. Maar belangrijker nog, het recht heeft gezegenvierd!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Je boete is je kwijtgescholden en je kan het met een alternatieve taakstraf af?
Vertel de story isquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, geen taakstraf. Mijn boete is wel nietig verklaard, dus krijg 130 euries teruggestort. Maar belangrijker nog, het recht heeft gezegenvierd!
SCH, jij mag wel twee glaasjes Punica op mijn kosten!
't is eigenlijk te triest voor woorden...quote:
daar hebben we weinig last van gehad :quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef Ole het volgende:
[..]
O leuk!
Als ie maar niet boos wordt als iemand op het verkeerde moment lacht
prachtig hoe het OM de voorzet geeft hoe jij direct je onschuld kunt aantonenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
't is eigenlijk te triest voor woorden...
In juni 2008 werd ik staande gehouden door de politie voor niet-handsfree bellen, terwijl ik op het moment van aanhouden handsfree aan het bellen was. Mááár, toen ik weg reed van de locatie waar de verbalisant stond, had ik een telefoon aan mijn oor.... riiiiight! :'|
Ik dus bezwaar gemaakt, waarin beargumenteerd heb aangegeven dat de constateren incorrect was, en ik het headsetje in had voor ik wegreed. Bovendien gaf ik aan voor mijn werk al jaren veel op de weg te zitten, en dat een headsetje onmisbaar was.
Kreeg ik reactie met kort samengevat de volgende strekking: "de verbalisant heeft het geconstateerd, dus is het zo! en al mijn argumenten werden van tafel geveegd.
Dus ik een tweede beroep aangetekend in de strekking van, dat het toch wel heel triest was dat ik niet serieus werd genomen, en dat ik altijd aan het kortste end trok in een welles-nietus spelletje met Justitie. En dat ik graag persoonlijk mijn verhaal wilde doen...
En zo stond ik vandaag voor de rechter... whaha! Strak in het pak, twee uurtjes vrijgepakt van het werk. Meteen aangegeven dat het voor mij een principe kwestie was, dat het niet om het geld ging want dat mijn 'halve dag' verlof me veel meer kostte. Ik wilde gewoon dat het recht zegevierde! Haha! Ik netjes en feitelijk mijn verhaal gedaan, zegt het OM "ja, maar jij reed weg en deed je oortje in, dat zag de verbalisant, en dat mag ook niet"
Ik nam mijn headset, demonstreerde hoe ik deze met twee handen MOET inbrengen, en vroeg haar "hoe kan ik rijden en tegelijkertijd met twee handen mijn headset inbrengen? "
Bedankt voor uw tijd meneer, uw boete wordt nietig verklaard!
[inkopmodus]quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
't is eigenlijk triest dat er twee aangetekende brieven én een rechtbankbezoek voor nodig zijn...
Maar voor mijn voelt het als een overwinning!
Je kunt niet alles hebben hè? maar Herbert is okè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef rubbereend het volgende:
ik zit net Herbert Dijkstra te kijken bij P&W, maar daar was hij hartstikke leukterwijl ik hem als commentator eigenlijk vooral vervelend vind
Ja, viel mij ook op.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef rubbereend het volgende:
ik zit net Herbert Dijkstra te kijken bij P&W, maar daar was hij hartstikke leukterwijl ik hem als commentator eigenlijk vooral vervelend vind
nouja ik ben nogal een tourliefhebber en vroeger werden we dan verwend met Mart en Jean dit rustig alle roddels van eht peloton en aanhang doornamenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:04 schreef maril het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben hè? maar Herbert is okè.
Die werd verpest door Sjimz en Raymania dus je hebt eigenlijk weinig gemist.quote:
Ben er helaas nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef tong80 het volgende:
Wordt er nog schaatsen gekeken vanmiddag ?
Krijgt Hamas toch nog gelijk dat het hun 'cemetery' wordquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:03 schreef tong80 het volgende:
Het wordt trouwens steeds gezelliger.
Libanon heeft Israël beschoten.
me tooquote:
Cool.quote:
nope, weekje vakantie !quote:
oh ben je er zo eentjequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Snel even boodschappen doen en dan lekker marathon kijken. Morgen idem dito met EK.
Wat is het een feest om overspannen te zijn
Profiteren van de maatschappij.quote:
meen je toch niets vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Snel even boodschappen doen en dan lekker marathon kijken. Morgen idem dito met EK.
EK begint toch pas zaterdeag ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Zet je MSN maar eens aan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet veel neuken van de dokter, kom je langs?
Allround toernooien in Heerenveen beginnen altijd al op vrijdagquote:
Nee man, morgen al de 500 meter en 5 kilometer mannen.quote:
Zo is het ook!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Profiteren van de maatschappij.![]()
Nee hoor, maar laat ik er dan maar de zonnige kanten van inzien.
naar mijn weten doen ze morgen ook de 500 meter van de dames. En de heren doen de 500 en de 5000 meterquote:
Altijd naar SCH luisterenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naar mijn weten doen ze morgen ook de 500 meter van de dames. En de heren doen de 500 en de 5000 meter
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:15 schreef tong80 het volgende:
HEERENVEEN - Regerend Europees kampioene allround Ireen Wüst is er bijzonder gelukkig mee dat het EK komend weekend in Heerenveen niet drie maar slechts twee dagen beslaat. Voor de vrouwen dan, want de mannen schaatsen morgen al de 500 en 5000 meter.
Zie ook:
Nog één keer kicken in de bochten
Kolkend Thialf in plaats van koud natuurijs
Afscheid van Rintje Ritsma in Thialf
Alleen Sven Kramer kan Sven Kramer verslaan
En de Goirlese vindt dat niet alleen omdat ze nu een dag extra heeft om te herstellen van de stevige griep die afgelopen weekend haar NK sprint in duigen deed vallen. Andere jaren moesten de vrouwen op vrijdag al de 500 meter van het EK schaatsen. Alléén de 500 meter. "En dan zit je dus zo vol adrenaline dat je nog een afstand wil, maar dat mag dus niet."
Dat ze zo kort voor de titelstrijd nog niet helemaal topfit is, zegt Wüst niet zoveel: "In 2006 had ik de dinsdag voor het EK nog buikloop en reed ik ook een goed toernooi." Het WK allround, begin februari in het Noorse Hamar, duurt overigens voor zowel de mannen als de vrouwen slechts twee dagen. Voor schaatstempel Thialf is het echter lucratief om drie dagen een vol huis te hebben.
Ik las spring voor de treinquote:
quote:
Ah je bent overspannen door fokquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef SCH het volgende:
[..]Iedereen zegt maar sorry vandaag, ook in dat Oegstgeest trein topic.
Nu sjimz nog en ik ben weer beter
Freudiaanse verlezingquote:
moet SCH dan in therapie bij Danny?quote:
Hij krijgt in ieder geval de rekeningquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet SCH dan in therapie bij Danny?
daarom ben je maar FA geworden zodat je het gezeik van het hele forum te horen krijgtquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef RayMania het volgende:
Alsof ik niet overspannen raak door SCH, TerroRobbie, Adothehague en de rest.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom ben je maar FA geworden zodat je het gezeik van het hele forum te horen krijgt
Ouwe zeikerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef Adothehague het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar waarvoor dient dit topic?
Uit de plaatjes in de OP kan ik niet opmaken waarvoor dit topic nou daadwerkelijk is bedoeld.
Mooi ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef SCH het volgende:
Mooi is een understatement, ken je dat woord?
Je haalt de roem van hem wegquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede kampioen.
Onderwijl m'n tweede 180'er gegooid, plus nog 2 140'ers. En een nine-darter van 301 af vind ik ook niet slecht!
zeg eens snel sorry tegen SCHquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef borisz het volgende:
Middag
Voor je het weet ben je weer een dag kwijt met een opdracht.
SCH nodigt me alleen maar uit om naar me te kijken en zichzelf slank te voelenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Sorry SCH, rubbereend komt het vannacht goedmaken.
En waarom dequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef RayMania het volgende:
Dank je wel, Vaduz. Ik heb m'n dartbord weer opgehangen.
Nog 2 nachtjes slapen, vriendquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
Ik moet veel neuken van de dokter, kom je langs?
Bedankt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:01 schreef RayMania het volgende:
Voor de vergeters; Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, super. Dt ga ik dit weekend ook doen.
Morgen draadjesvlees
Viviennequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef rubbereend het volgende:
Wie is de Molwat een briljant spel
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef RayMania het volgende:
Dank je wel, Vaduz. Ik heb m'n dartbord weer opgehangen.
Hier gaat het nog voor geen meter. Heb in tijden niet gegooid.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Vandaag alweer 25 keer 301 uitgegooid. Nu even gas terug.
en daarna 30 rockquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef Bjoro het volgende:
Mijn favoriet voor het EK allround voor het komende weekend !
Ik win de finale welquote:
heb er ff een foto bij geplakt voor het bewijs !quote:
Te goedkoop gewoon. Het lijkt me wel prettig als je zo weinig hersencellen hebt, dan maak je je echt nergens zorgen over.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef golfer het volgende:
Ik heb de tranen van het lachen nog op mijn wang zitten van Ik Vertrek.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb er ff een foto bij geplakt voor het bewijs !
Wat een helden zeg. Via Google je menu samenstellen, 1,5 uur doen over wat schnitzels en souvlaki. Ergens vond ik het wel mooi dat ze het uiteindelijk toch lijken te redden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef golfer het volgende:
da's dan ook voor het eerst !quote:
dat zal dan wel een reden hebben gehad in het verledenquote:
toen had je hele andere voornemens aan het begin van de betreffende jarenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
dat zal dan wel een reden hebben gehad in het verleden
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toen had je hele andere voornemens aan het begin van de betreffende jaren
als dat geen heerlijke gedacht is om mee in slaap te vallenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef rubbereend het volgende:betrapt, nu ga ik uit van het goede in de mens
Nee, ik doe elke dag boodschappen. Dan kom ik minimaal één keer de deur uit.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik doe elke dag boodschappen. Dan kom ik minimaal één keer de deur uit.
Mooi he, hier langs de singel is het echt geweldig. Met al die rijp langs de takken, enorm Anton Pieck gehalte.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:36 schreef RayMania het volgende:
Het is best koud, maar het ziet er wel mooi uit (Utrecht) met al dat wit.
Wat een mooie zinquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef SCH het volgende:
hier langs de singel is het echt geweldig. Met al die rijp langs de takken, enorm Anton Pieck gehalte.
Het is ook echt prachtig, ik zal straks wel even een foto maken en hier plaatsen (wat een enorm optimisme, alsof dat allemaal gaat lukkenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook echt prachtig, ik zal straks wel even een foto maken en hier plaatsen (wat een enorm optimisme, alsof dat allemaal gaat lukken)
ik ga zo even een rondje fietsen en wat foto's maken langs de grachten!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooi he, hier langs de singel is het echt geweldig. Met al die rijp langs de takken, enorm Anton Pieck gehalte.
Het enige dat hier wit was vanochtend, waren de auto's.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:36 schreef RayMania het volgende:
Het is best koud, maar het ziet er wel mooi uit (Utrecht) met al dat wit.
Deze is te makkelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het enige dat hier wit was vanochtend, waren de auto's.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Paultje Pils modus:
HEEET IS WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
.
En ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Of ik vanmiddag toch nog even kom werken.
Koos alberts ookquote:
Was een grapje Bos.quote:
Das niet eens een grapquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was een grapje Bos.
Dat ie half werkt doordat zijn benen het niet meer doen
Slechte grap ik weet het
Soory.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:20 schreef denthemen het volgende:
Nou zal ik dan maar beginnen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:20 schreef denthemen het volgende:
Nou zal ik dan maar beginnen:
[ afbeelding ]
Doet het niet, lullo.quote:
Ach als we zo rond komen vind ik het best.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij laat het wel op rolletjes lopen ja!
Omdat je hele computer vol staat met pornoquote:
Rol opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij laat het wel op rolletjes lopen ja!
Ik heb geen porno op mijn computer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat je hele computer vol staat met porno
Nerd!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb geen porno op mijn computer.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ok, ik heb het wel weer gezien hier..quote:
Is niet goedquote:
Je bent dus echt een geheelonthouderquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waarom zou je porno op je computer moeten hebben vraag ik me af?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bent dus echt een geheelonthouder
Omdat het acteerwerk goed is en er af en toe best een goede verhaallijn in zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waarom zou je porno op je computer moeten hebben vraag ik me af?
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waarom zou je porno op je computer moeten hebben vraag ik me af?
Is zinloos.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat het acteerwerk goed is en er af en toe best een goede verhaallijn in zit.
Beterschap ook voor de kleinequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef Againzender het volgende:
Zieke AZ + zieke mascotte melden zich ook even
De schaatsers komen zoń beetje door mijn woonkamer, voor het eerst dat wij hier wonen dat er ijs ligt. Ben ik ziek
Viespeuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een passwoord van Brazzers voor mij geregeld.
Genoeg te zien daar.
Bah bah, jij bekijkt porno op je computerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Is zinloos.
Alle porno kan je gewoon online kijken in zo'n venster.
Een vriend van mij heeft een passwoord van Brazzers voor mij geregeld.
Genoeg te zien daar.
Doet elke gezonde man volgens mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bah bah, jij bekijkt porno op je computer
Jo den,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:32 schreef denthemen het volgende:
Om maar even de filename van Ado zijn foto te laten zien:
/strips-jeans-show-pussy/02.jpg
Die mogen niet hé Adeau
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:35 schreef Adothehague het volgende:
kappe hier nou met die slowchat joh;
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:35 schreef Adothehague het volgende:
kappe hier nou met die slowchat joh;
Die is zo goed héquote:
Ik zal je geen plaatjes meer van blote vrouwen pm'en, je kunt toch ook gewoon zeggen dat je alleen mannen wiltquote:
Jij maakt fotos van Jorien ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die is zo goed hé
Sjimz, wanneer mag ik de foto van Jorien dronken in de bosjes hier neerzetten ? Nooit zeker?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die is zo goed hé
Sjimz, wanneer mag ik de foto van Jorien dronken in de bosjes hier neerzetten ? Nooit zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |