Ben er helaas nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef tong80 het volgende:
Wordt er nog schaatsen gekeken vanmiddag ?
Krijgt Hamas toch nog gelijk dat het hun 'cemetery' wordquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:03 schreef tong80 het volgende:
Het wordt trouwens steeds gezelliger.
Libanon heeft Israël beschoten.
me tooquote:
Cool.quote:
nope, weekje vakantie !quote:
oh ben je er zo eentjequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Snel even boodschappen doen en dan lekker marathon kijken. Morgen idem dito met EK.
Wat is het een feest om overspannen te zijn
Profiteren van de maatschappij.quote:
meen je toch niets vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Snel even boodschappen doen en dan lekker marathon kijken. Morgen idem dito met EK.
EK begint toch pas zaterdeag ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Zet je MSN maar eens aan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet veel neuken van de dokter, kom je langs?
Allround toernooien in Heerenveen beginnen altijd al op vrijdagquote:
Nee man, morgen al de 500 meter en 5 kilometer mannen.quote:
Zo is het ook!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Profiteren van de maatschappij.![]()
Nee hoor, maar laat ik er dan maar de zonnige kanten van inzien.
naar mijn weten doen ze morgen ook de 500 meter van de dames. En de heren doen de 500 en de 5000 meterquote:
Altijd naar SCH luisterenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naar mijn weten doen ze morgen ook de 500 meter van de dames. En de heren doen de 500 en de 5000 meter
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:15 schreef tong80 het volgende:
HEERENVEEN - Regerend Europees kampioene allround Ireen Wüst is er bijzonder gelukkig mee dat het EK komend weekend in Heerenveen niet drie maar slechts twee dagen beslaat. Voor de vrouwen dan, want de mannen schaatsen morgen al de 500 en 5000 meter.
Zie ook:
Nog één keer kicken in de bochten
Kolkend Thialf in plaats van koud natuurijs
Afscheid van Rintje Ritsma in Thialf
Alleen Sven Kramer kan Sven Kramer verslaan
En de Goirlese vindt dat niet alleen omdat ze nu een dag extra heeft om te herstellen van de stevige griep die afgelopen weekend haar NK sprint in duigen deed vallen. Andere jaren moesten de vrouwen op vrijdag al de 500 meter van het EK schaatsen. Alléén de 500 meter. "En dan zit je dus zo vol adrenaline dat je nog een afstand wil, maar dat mag dus niet."
Dat ze zo kort voor de titelstrijd nog niet helemaal topfit is, zegt Wüst niet zoveel: "In 2006 had ik de dinsdag voor het EK nog buikloop en reed ik ook een goed toernooi." Het WK allround, begin februari in het Noorse Hamar, duurt overigens voor zowel de mannen als de vrouwen slechts twee dagen. Voor schaatstempel Thialf is het echter lucratief om drie dagen een vol huis te hebben.
Ik las spring voor de treinquote:
quote:
Ah je bent overspannen door fokquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef SCH het volgende:
[..]Iedereen zegt maar sorry vandaag, ook in dat Oegstgeest trein topic.
Nu sjimz nog en ik ben weer beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |