Mooi he, hier langs de singel is het echt geweldig. Met al die rijp langs de takken, enorm Anton Pieck gehalte.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:36 schreef RayMania het volgende:
Het is best koud, maar het ziet er wel mooi uit (Utrecht) met al dat wit.
Wat een mooie zinquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef SCH het volgende:
hier langs de singel is het echt geweldig. Met al die rijp langs de takken, enorm Anton Pieck gehalte.
Het is ook echt prachtig, ik zal straks wel even een foto maken en hier plaatsen (wat een enorm optimisme, alsof dat allemaal gaat lukkenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook echt prachtig, ik zal straks wel even een foto maken en hier plaatsen (wat een enorm optimisme, alsof dat allemaal gaat lukken)
ik ga zo even een rondje fietsen en wat foto's maken langs de grachten!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooi he, hier langs de singel is het echt geweldig. Met al die rijp langs de takken, enorm Anton Pieck gehalte.
Het enige dat hier wit was vanochtend, waren de auto's.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:36 schreef RayMania het volgende:
Het is best koud, maar het ziet er wel mooi uit (Utrecht) met al dat wit.
Deze is te makkelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het enige dat hier wit was vanochtend, waren de auto's.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Paultje Pils modus:
HEEET IS WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND![]()
![]()
.
En ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Of ik vanmiddag toch nog even kom werken.
Koos alberts ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |