* dr.dunno neurietquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Griekjeee heeft anorexia.
Denk het niet. Zulks een individu is alleen maar bezig met zichzelf en de rest moet er maar mee om kunnen gaan. 'Beyonce is dik, want ze weegt meer dan mij'. En met deze argumenten wil ze de nazi's verslaanquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef afcajos het volgende:
Whehe wat fantastisch om te zien hoe griekjee zich hier voor lul zet![]()
Zou ze het zelf al doorhebben?
Bronquote:Het is niet verkeerd om een streven te hebben, zeker niet wanneer het over je gewicht gaat. Dit streven zal echter wel gezond moeten blijven. Of dit in het geval van Paris Hilton ook zo is, blijft echter de vraag.
De 27-jarige hotelerfgename heeft met haar zusje Nicky een, volgens de Duitse Bild, gevaarlijk pact gesloten. Ze hebben besloten dat ze niet zwaarder van vijftig kilogram mogen wegen. Paris stond laatst met haar 1,73 meter op 49 kilogram en haar zusje Nicky (25) is 1,70 meter lang en woog 48 kilogram. Paris zou haar zusje inmiddels hebben ingehaald en slechts 45 kilogram wegen. Ze ontkent een eetstoornis: "Ik heb nu eenmaal een goede stofwisseling."
Dat is dan wel weer een pluspuntquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
een keer blazen en het vliegt het raam uit.
De mods zijn erachter gekomen dat het een kloon was.quote:
Ik zie geen probleem...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:28 schreef Rush20 het volgende:45 kilo wegen en dan zeggen dat je een "lekker" lichaam hebt
Hahaha deze is goed. Jij bent zeker zo'n typisch vet Nederlands boerinnetje. Griekjeee is lekker arrogant en heeft daar alle recht toe.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:31 schreef Qwea het volgende:
Die foto's in griekjeee's fotoboek
Wat lijkt me dat eng om naast je in bed te hebben
Juist!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:40 schreef robber57 het volgende:
Het is miz een stoephoer eerste klas ie niet in de gaten heeft dat de manier waarop zij "danst" echt geen aantrekkelijk gezicht is.
Bovendien: heb je al die bovenbenen van bedoelde stoephoer in dat clipje gezien?
Swarzenegger zou er jaloers van worden![]()
En dan dat gezanik van die stoephoer: alleen maar janken over mannen, en daar bedoelt ze waarschijnlijk negerts mee.
Dat ze vreemd gaan (geef ze ongelijk), dat ze haar poen op maken, dat ze haar moeten trouwen( Yeh right), dat het klaplopers zijn enz enz.
Of zou het toch gewoon een lesbo zijn?, wat een grafkut
En waarom heeft ze daar alle recht toe dan? Om ons als 'kansloos' te bestempelen en dat we later met een 'dikke zeug' op de bank zitten?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Hahaha deze is goed. Jij bent zeker zo'n typisch vet Nederlands boerinnetje. Griekjeee is lekker arrogant en heeft daar alle recht toe.
Gastquote:
sjorz lijkt op een varkenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:32 schreef Sj0rs het volgende:
Leuk die gefrustreerde FOK!ers/maagden.
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volkomen terecht bij de user waar ik dat tegen zei, als je zo reageert omdat ik iemand niet mooi vind dan denk ik eerder dat die user jaloers is.
gers is heul geen maagd maarquote:Op zondag 18 januari 2009 18:44 schreef reetveter het volgende:
Door ons 'maagd' te noemenIk ben verdomme gers niet!
Tip, zoek eens een echte vrouw, geen zak botten. Wanneer je dat gedaan hebt, mag je weer terugkomen. Liever een boerinnetje dan iemand waarbij ik niet eens boven wil, uit angst dat ze breekt.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Hahaha deze is goed. Jij bent zeker zo'n typisch vet Nederlands boerinnetje. Griekjeee is lekker arrogant en heeft daar alle recht toe.
Ik zou maar oppassen, straks maakt ze je nog uit voor 'dikke zeekoe' o.i.d.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ah joh, laat griekje lekker. Haar leven is vast al kut genoeg met haar vreemde zelf- en wereldbeeld!
Inderdaad! Wat sj0rs al zegt. Pas als je streefgewicht 30 kilo is ben je sexy, en mag je lekker arrogant zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, straks maakt ze je nog uit voor 'dikke zeekoe' o.i.d.
PM het naar mij, ik ga er vertrouwelijk mee om.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:52 schreef postmortum het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron een foto van griekje gekregen , ik weet alleen niet of ik die ga plaatsen
Ja want 50+ kg kan natuurlijk nietquote:Op zondag 18 januari 2009 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, straks maakt ze je nog uit voor 'dikke zeekoe' o.i.d.
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:53 schreef postmortum het volgende:
screw it , het is de linker
[ afbeelding ]
Ze kan uitstekend zuigen. In letterlijke en figuurlijke zin.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:53 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Seriously?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:53 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
hey maar ze is in ieder geval niet dikquote:Op zondag 18 januari 2009 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Seriously?
Wat een hoofd dan
Beyoncé moet daar inderdaad jaloers op zijn
zusje :(quote:Op zondag 18 januari 2009 18:53 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik net toch even een foto van jouquote:Op zondag 18 januari 2009 18:53 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Maarhaar neus welquote:Op zondag 18 januari 2009 18:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey maar ze is in ieder geval niet dik
ik las te impotentquote:Op zondag 18 januari 2009 18:57 schreef reetveter het volgende:
Jammer dat Griekjeee er niet is, en Sj0rs te incompentent is om normaal te reageren.
ja wat kan ik eraan doen dat het het zusje van agorias is ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |