Je reageert zelf ook wel fel hoor. Vrouwen van 75 kilo dikke zeugen noemen. Beetje triest, al zeg je 't om reacties uit te lokken dan blijft het triest.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:35 schreef griekjeee het volgende:
Allemaal wel geobsedeerd door mij heRoyal sadness
Lakitu: sommige mensen zien inderdaad liever een dikke oude negerin, maar aan de felheid van jouw reacties te zien en je uit de kast laten lokken kan iedereen gewoon zien dat jij een onzeker pubertje bent
ach, als ze dit serieus allemaal denkt is het gewoon een enorm kansloos wijf.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je reageert zelf ook wel fel hoor. Vrouwen van 75 kilo dikke zeugen noemen. Beetje triest, al zeg je 't om reacties uit te lokken dan blijft het triest.
Niet zozeer geobsedeerd, eerder geintrigeerd. Eerst door je misplaatste arrogantie, en naarmate je meer posts maakte ook door je domheid.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:35 schreef griekjeee het volgende:
Hierop ga ik niet eens reageren, daar verlaag ik me gewoonweg niet toe.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:35 schreef griekjeee het volgende:
Lakitu: sommige mensen zien inderdaad liever een dikke oude negerin, maar aan de felheid van jouw reacties te zien en je uit de kast laten lokken kan iedereen gewoon zien dat jij een onzeker pubertje bent
beyoncequote:Op zondag 18 januari 2009 16:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ook al is de muziek kut en dat dansje vaag, beyoncé ís sexy.
eerder reactie op je misplaatste arrogantie en die waas van narcisme/grootheidswaanzin die jou schijnbaar verblindt; verder is het aantal hersencellen in jouw hoofd te tellen op de hand van een vuurwerkslachtoffer.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:35 schreef griekjeee het volgende:
Heb je het nou over Beyoncequote:dikke oude negerin
Ach gut er zijn zoveel mensen die er zoveel over denken, feit is gewoon dat ze dik is. Maar een dun of slank meisje mag dat natuurlijk niet zeggen he, dan voelt iedereen die zelf dik is zich aangesproken en iedereen die geen slank meisje kan krijgen. Knock yourself out zou ik zeggen jullie bevestigen jullie eigen triestheid, ik zeg niks wat niemand kan zienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:40 schreef robber57 het volgende:
Het is miz een stoephoer eerste klas ie niet in de gaten heeft dat de manier waarop zij "danst" echt geen aantrekkelijk gezicht is.
Bovendien: heb je al die bovenbenen van bedoelde stoephoer in dat clipje gezien?
Swarzenegger zou er jaloers van worden![]()
En dan dat gezanik van die stoephoer: alleen maar janken over mannen, en daar bedoelt ze waarschijnlijk negerts mee.
Dat ze vreemd gaan (geef ze ongelijk), dat ze haar poen op maken, dat ze haar moeten trouwen( Yeh right), dat het klaplopers zijn enz enz.
Of zou het toch gewoon een lesbo zijn?, wat een grafkut
HAHA jij hebt zo'n vertekend beeld van de wereld. Prachtig.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach gut er zijn zoveel mensen die er zoveel over denken, feit is gewoon dat ze dik is. Maar een dun of slank meisje mag dat natuurlijk niet zeggen he, dan voelt iedereen die zelf dik is zich aangesproken en iedereen die geen slank meisje kan krijgen. Knock yourself out zou ik zeggen jullie bevestigen jullie eigen triestheid, ik zeg niks wat niemand kan zien![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach gut er zijn zoveel mensen die er zoveel over denken, feit is gewoon dat ze dik is. Maar een dun of slank meisje mag dat natuurlijk niet zeggen he, dan voelt iedereen die zelf dik is zich aangesproken en iedereen die geen slank meisje kan krijgen. Knock yourself out zou ik zeggen jullie bevestigen jullie eigen triestheid, ik zeg niks wat niemand kan zien![]()
tering wat ben jij triest zegquote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
dit is pas Royal Sadnessquote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom zeg je steeds dat wij geen slank meisje kunnen krijgenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt belachelijk, ik krijg bijna medelijden.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
een keer blazen en het vliegt het raam uit.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:31 schreef Qwea het volgende:
Die foto's in griekjeee's fotoboek
Wat lijkt me dat eng om naast je in bed te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |