Ome Nico?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef Paaskonijn het volgende:
omfg er belt iemand aan maar ik durf niet open te doen![]()
Je zit de hele dag op FOK!, dan heb je echt wel tijd om te sportenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Shut upik raak gewoon gedemotiveerd door school.
Moeten ze mn rooster maar niet zo verpesten dat ik geen geschikt tijdstip heb om te sporten.
En die is alsof een turk met AIDS me een donker steegje in probeert te lokken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik heb de MSN-versie van die smiley niet.Alleen de FOK!-variant met borstelige wenkbrauwen.
Ik train mn vingers nu toch? Dat is ook wat waard hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zit de hele dag op FOK!, dan heb je echt wel tijd om te sporten
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En die is alsof een turk met AIDS me een donker steegje in probeert te lokken.
Zit je te roeren dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik train mn vingers nu toch? Dat is ook wat waard hoor!
Nee een schoorsteenveegvrouw met een heule eng zware stem.quote:
Ik kop 'm niet. Ik kop 'm niet in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik train mn vingers nu toch? Dat is ook wat waard hoor!
Daar heb ik nog een mooie lemming op gemaaktquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hey, meisje. Pssst, meisje. Kom 's hier!
Zo doen ze echtquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hey, meisje. Pssst, meisje. Kom 's hier!
Sinds wanneer gaan 'mooi' en 'lemming' samen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een mooie lemming op gemaakt
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo doen ze echt! En vanmorgen werd ik nog psychologisch aangerand door vier jongens. Wat is dit toch een smerige wereld.
Ja, ik zuig het niet uit m'n duim ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo doen ze echt! En vanmorgen werd ik nog psychologisch aangerand door vier jongens. Wat is dit toch een smerige wereld.
Wist ik wel.quote:
Daarom.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, nee dat doet D_A wel voor je.
Had dat gedaan toen je geen stage hadquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, echt. Sherlock.
ANANAS, IK HEB MN OV OPGEHAALD HIHIHIHIHIH.
Hihi dat ik er lekker uit zag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik zuig het niet uit m'n duim ofzo.
Wat zeiden ze dan allemaal?
Aansteller.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi dat ik er lekker uit zag.
Ik vond het ook weer niet zo ergbovendien kende ik ze
Aandacht alert.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb liever twee andere handen om m'n piemel, maar ja...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hihi, we zijn als 2 handen op 1 piemel.
Pics!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe, ik krijg het er bijna warm van.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hihi, we zijn als 2 handen op 1 piemel.
Allebei mijn handen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb liever twee andere handen om m'n piemel, maar ja...
Ik kan weer een gedichtje voor je makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe, ik krijg het er bijna warm van.
En ik wilde gewoon even overdrijvensorry hoor. Komen jullie eens met een boeiend verhaal..
Of nouja, Krentenbol moet maar met een boeiend verhaal komenzij heeft tenminste nog wat te melden
!
quote:
Jouw gedichtjes zijn ronduit vulgair.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan weer een gedichtje voor je maken
Uhm...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik wilde gewoon even overdrijvensorry hoor. Komen jullie eens met een boeiend verhaal..
Of nouja, Krentenbol moet maar met een boeiend verhaal komenzij heeft tenminste nog wat te melden
!

Ik niet dan?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik heb de les gespendeerd aan het verwijderen van mijn sms berichten en het luisteren van vunzige liedjes van Lil Wayne en consorten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uhm...![]()
Hoe was je geschiedenisles?
Ik was #4, ook sad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef reetveter het volgende:
001. 406 Ladylike
002. 321 reetveter
Officëel kansloos
En waar ging de les over dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb de les gespendeerd aan het verwijderen van mijn sms berichten en het luisteren van vunzige liedjes van Lil Wayne en consorten.
Nou, dat zal ik je vertellen! Ik ging naar school, viel het laatste uur uit! Kwam ik bij wiskunde hè, en dat heb ik normaal een blokuur vandaag! Hadden we geen lokaal!!!1 dus wij een uur gewerkt in studiehuis en vroeg ik of ik dan naar huis mocht, en dat mocht dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom maar met je verhaal en dan kom ik met mijn oordeel!
Ja goede investering!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef reetveter het volgende:
Na 2 maand, eindelijk mijn inlognaam voor ing internetbankieren gekregen
ONLINE POKER HERE I COME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |