Ik heb liever twee andere handen om m'n piemel, maar ja...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hihi, we zijn als 2 handen op 1 piemel.
Pics!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi dat ik er lekker uit zag.
Ik vond het ook weer niet zo ergbovendien kende ik ze
Pfoe, ik krijg het er bijna warm van.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hihi, we zijn als 2 handen op 1 piemel.
Allebei mijn handen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb liever twee andere handen om m'n piemel, maar ja...
Ik kan weer een gedichtje voor je makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe, ik krijg het er bijna warm van.
En ik wilde gewoon even overdrijvensorry hoor. Komen jullie eens met een boeiend verhaal..
Of nouja, Krentenbol moet maar met een boeiend verhaal komenzij heeft tenminste nog wat te melden
!
quote:
Jouw gedichtjes zijn ronduit vulgair.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan weer een gedichtje voor je maken
Uhm...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik wilde gewoon even overdrijvensorry hoor. Komen jullie eens met een boeiend verhaal..
Of nouja, Krentenbol moet maar met een boeiend verhaal komenzij heeft tenminste nog wat te melden
!

Ik niet dan?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik heb de les gespendeerd aan het verwijderen van mijn sms berichten en het luisteren van vunzige liedjes van Lil Wayne en consorten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uhm...![]()
Hoe was je geschiedenisles?
Ik was #4, ook sad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef reetveter het volgende:
001. 406 Ladylike
002. 321 reetveter
Officëel kansloos
En waar ging de les over dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb de les gespendeerd aan het verwijderen van mijn sms berichten en het luisteren van vunzige liedjes van Lil Wayne en consorten.
Nou, dat zal ik je vertellen! Ik ging naar school, viel het laatste uur uit! Kwam ik bij wiskunde hè, en dat heb ik normaal een blokuur vandaag! Hadden we geen lokaal!!!1 dus wij een uur gewerkt in studiehuis en vroeg ik of ik dan naar huis mocht, en dat mocht dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom maar met je verhaal en dan kom ik met mijn oordeel!
Ja goede investering!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef reetveter het volgende:
Na 2 maand, eindelijk mijn inlognaam voor ing internetbankieren gekregen
ONLINE POKER HERE I COME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |