Zo lang je IQ maar niet niveautje Bonnie St. Claire is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef Heroinjunk het volgende:
gisteravond zo lam als bonnie st. claire, en vanmorgen naar stage, en daar ben ik nu tot 5 uur
Mwoah, vaak krijg je ook de melding dat je niet zo snel twee berichten achter elkaar kan doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is best te doen in je eigen topic.
Als je genoeg drinkt gaat dat vanzelf, daarom fruitsalades en groenteshakes!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo lang je IQ maar niet niveautje Bonnie St. Claire is.
Hey, geen alcohol betekent nog niet dat je gelijk aan de groenteshakes hoeft te gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je genoeg drinkt gaat dat vanzelf, daarom fruitsalades en groenteshakes!![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een kuttopic, nu al!
IK WIL VERDOMME NIKS GEZONDS IN MIJN MOTHERFUCKING SC HEBBEN!!!!!
Krentensnol
Je drinkt geen alcoholquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Hey, geen alcohol betekent nog niet dat je gelijk aan de groenteshakes hoeft te gaan.
Loop je stage op een basisschool?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef reetveter het volgende:
Ik heb vet cute ffoto's van mij met minderjarigen
Daar hoef ik geen stage voor te lopen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Loop je stage op een basisschool?
Oh, echt. Sherlock.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen stage voor te lopen.
Bedoelde ook meer al je wel zoveel drinkt als Bonny.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Hey, geen alcohol betekent nog niet dat je gelijk aan de groenteshakes hoeft te gaan.
Moeten we dan altijd maar 'goed' nastreven in het leven?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bedoelde ook meer al je wel zoveel drinkt als Bonny.
Maar ook als je niet drinkt is het goed!![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
Wat ben je toch ook een gezond kreng.
Goed voor jezelf zorgen kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Moeten we dan altijd maar 'goed' nastreven in het leven?
Dat doe ik al zonder groenteshakes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen kan toch geen kwaad?
Nee joh, je moet gewoon doen wat je gelukkig maakt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Moeten we dan altijd maar 'goed' nastreven in het leven?
Precies.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, je moet gewoon doen wat je gelukkig maakt.
Dat zeg je nou al een week.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je inspireert me wel moet ik zeggen. Wie weet ga ik vanavond wel sporten!
Met groenteshake van tevoren?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je inspireert me wel moet ik zeggen. Wie weet ga ik vanavond wel sporten!
Shut upquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Dat zeg je nou al een week.
Volgens mij werk jij bij een groenteshake-fabrikant en ben je gewoon een soort 'viral'.quote:
Banaan!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op groente, ik hou meer van fruitshakes. Banaan ofzo!
Smoesjes. Als je de hele week vrij was, had je het alsnog niet gedaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Shut upik raak gewoon gedemotiveerd door school.
Moeten ze mn rooster maar niet zo verpesten dat ik geen geschikt tijdstip heb om te sporten.
WEET IK!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Smoesjes. Als je de hele week vrij was, had je het alsnog niet gedaan.
Nee joh!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij werk jij bij een groenteshake-fabrikant en ben je gewoon een soort 'viral'.Je wil ons aan de groenteshakes krijgen!
Ja maar!!!1 NOH!quote:
Ehl.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee joh!
Maar ik beveel Hero Fruit2Day aan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |