Ik was ook flink kwaad toen ze dat zei...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
'maar' een vreemde?????????????
KOLERE
juist omdat het een vreemde is is het schandelijk. Als het 'maar' een bekende was was het nog net een graadje minder.
Bankgegevens en alles. En dan in jouw geval ook nog eens persoonlijke krabbels en dat soort zaken. Gaat een ander geen donder aan.
Dit is een uitspraak waar ik link om kan worden.
Ben ik nu dan ook wel van plan, maar eerst even afwachten wat de rechtsbijstand er van zegt enzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:19 schreef Roi het volgende:
Ik zou dus wel gewoon een (aangetekende!) brief naar het hoofdkantoor sturen!
Nope... hij zei afquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
ben je niet met die jongen nog terug geweest dan
Het maakt niet uit waar je je laptop haalt, dit geintje flikken ze vrijwel overal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga binnenkort een nieuwe laptop kopen en die haal ik dus níet bij de BCC!
Ben benieuwd hoe dit verder gaat, dus tevens een tvp'tje.
Laptops kopen is wel weer een ervaring.. Wel spannend om te kijken of er mss leuke dingen op staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga binnenkort een nieuwe laptop kopen en die haal ik dus níet bij de BCC!
Ben benieuwd hoe dit verder gaat, dus tevens een tvp'tje.
Juist interessant toch, kijken of er info op staat! Even een data recovery programma eroverheen voor de zekerheid, kan je misschien nog lachen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga binnenkort een nieuwe laptop kopen en die haal ik dus níet bij de BCC!
Ben benieuwd hoe dit verder gaat, dus tevens een tvp'tje.
Ik zou als ik jou was Acer vermijden. Dat scheelt ook aanzienlijk. (en Packard Bell...)quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet ook nog niet hoe ik het aan ga pakken, maar ik ga wel de grote ketens vermijden, denk ik.
Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
Zou echt woest zijn als mij dit zou overkomen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef Pien85 het volgende:
Vandaag BCC aan de telefoon gehad, de telefoniste snapte niet waar ik me druk om maakte, het was, volgens haar namelijk 'maar' een vreemde...
Geen schade nee, maar wel een reeel risico op ernstige en onherstelbare schade.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:57 schreef teamlead het volgende:
[..]omfg...
ik denk overigens dat ts niet verder gaat komen dan een bosje bloemen en een tegoedbon. BCC was lomp ja, maar er is geen (aantoonbare) schade geleden door TS.
het zal best een gangbare praktijk zijn hoor, maar toch is dit eigenlijk te belachelijk voor woorden. Als ik de volle prijs moet betalen, verwacht ik een ongebruikt apparaat. Krijg ik een tweedehandsje, verwacht ik een passende kortingquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:47 schreef Resco het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar je je laptop haalt, dit geintje flikken ze vrijwel overal.
als je van een gewone pc overstapt naar een laptop is het toch logisch dat je je documenten en alles overzet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Wel knap dat je zoveel zooi erop heb gekregen in 2 dagen!
Precies. Ik heb ook een laptop gekocht voor gebruik naast de pc, maar waar ik wel alles op wil kunnen doen wat ik op de pc ook kan. Dus foto's bekijken, schrijven, muziek luisteren. En daarnaast is het meteen een mooie back-up voor alle data.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je van een gewone pc overstapt naar een laptop is het toch logisch dat je je documenten en alles overzet?
Net als dat je een nieuwe pc koopt. Zet je het ook over.
En in het geval van de bankgegevens. Als je je email instelt en iemand stuurt je een scan van je inloggegevens dan heb je die natuurlijk ook zichtbaar voor een ander.
Mijn rommel overzetten is het eerste wat ik doe als ik een nieuwe pc of laptop heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar 2 dagen is wel erg vlot hoor. Meestal begin je is met rustig kijken.
Neemt overigens het probleem verder niet weg.
Ik hoop niet dat hij bij je dagboek of fotoalbum aan is gekomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope... hij zei afWas nog druk op werk enzo... dus maken even nieuwe afspraak
Tja, dit kan je ook gebeuren bij de IT's. MM, saturn en noem ze allemaal maar op. Neemt nog steeds niet weg dat er wat hier gebeurd is belachelijk is en niet zou mogen voorkomen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef Cornelis83 het volgende:
ik moet lachen van verbijstering bij dit topic. Zoveel domme acties van BCC. Niet te geloven.
BCC, low services, high prices?
Sterker nog, vaak gaat het terug naar de fabrikant die het oplost en vervolgens weer distribueert. Terug naar de BCC, of een compleet andere winkelier die niets eens weet dat het een gerepareerde laptop is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef Dennis101 het volgende:
Tja, dit kan je ook gebeuren bij de IT's. MM, saturn en noem ze allemaal maar op. Neemt nog steeds niet weg dat er wat hier gebeurd is belachelijk is en niet zou mogen voorkomen.
Nou ik kan je vertellen dat dat onzin is. Die laptops/pc zijn eigendom van de winkel, dus tenzij de fabrikant besluit die laptop terug te kopen gaan die apparaten weer terug naar de winkel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Sterker nog, vaak gaat het terug naar de fabrikant die het oplost en vervolgens weer distribueert. Terug naar de BCC, of een compleet andere winkelier die niets eens weet dat het een gerepareerde laptop is.
Ze krijgen vaak genoeg per direct een vervangend exemplaar, waarna de fabrikant het probleem intern oplost voor zover ik weet. De laptop was ook eigendom van TS, en toch kreeg ze een anderequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Dennis101 het volgende:
Nou ik kan je vertellen dat dat onzin is. Die laptops/pc zijn eigendom van de winkel, dus tenzij de fabrikant besluit die laptop terug te kopen gaan die apparaten weer terug naar de winkel.
Ts heeft laptop ingeleverd voor een nieuwe/heeft haar geld teruggekregen. Dit soort producten worden naar de fabrikant opgestuurd en komen dan een na week (of langer) weer terug bij de winkelier. Het gebeurd wel eens, maar dat is zelden, dat fabrikanten een nieuw exemplaar terug sturen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Ze krijgen vaak genoeg per direct een vervangend exemplaar, waarna de fabrikant het probleem intern oplost voor zover ik weet. De laptop was ook eigendom van TS, en toch kreeg ze een andere
met die flauwe grap doelde ik meer op dat telefoongesprek eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Sterker nog, vaak gaat het terug naar de fabrikant die het oplost en vervolgens weer distribueert. Terug naar de BCC, of een compleet andere winkelier die niets eens weet dat het een gerepareerde laptop is.
Huhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:56 schreef Pien85 het volgende:
denk niet dat een bedrijfsleider hier veel mee kan ook.
Nope, bedrijfsleider kan mij alleen maar doorverwijzen naar het hoofdkantoor, enige wat hij kan doen is sorry zeggen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef r_one het volgende:
[..]
HuhAls de bedrijfsleider hier niks mee kan, wie dan wel?
De bedrijfsleider is hier juist de aangewezen persoon voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |