Mijn buikje is sowieso niet meer zo mooi als op de fotoquote:
Okquote:
ga je je daar aan houdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn buikje is sowieso niet meer zo mooi als op de foto![]()
maar ik ga weer sporten vanaf morgen ofzo
!
Ja, ik ging morgen ook wat doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn buikje is sowieso niet meer zo mooi als op de foto![]()
maar ik ga weer sporten vanaf morgen ofzo
!
ja iets met comhyven ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja wat dan? Hyves rel ofzoiets?![]()
Nu klink je vies. En eng.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu klink je vies. En eng.RAWR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuws-vlaanderen .. reserve-belgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Okdaar kom ik dus heel weinig
![]()
Is het daar beter dan in Zeeuwsch-vlaanderen oost, Schiphulst-oost?
Noorsbloed kwam opdagen en bood z'n excuses aan voor het feit dat alles omtrent Mirre een hoax was.quote:
Oh ja! Literatuur doornemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, ik ging morgen ook wat doen.
het is je echt helemaal ontgaanquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Noorsbloed kwam opdagen en bood z'n excuses aan voor het feit dat alles omtrent Mirre een hoax was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet gaan schaatsen, zolang het nog kan!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh ja! Literatuur doornemen.
En zwemmen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Echt?Hij liegt! Mirre is overleden en hij wil je het slechte nieuws besparen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Echt?me neither.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jouw discipline net zo goed is als je huiswerk makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
UITERAARD. Discipline mijn jongen.
Noorsbloed is een eikel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik sliep van gisteravond 20 tot 11 vanmorgen.
Mirre is tijdens haar coma door 4 artsen misbruikt, NB probeert dit in een doofpot te stoppen aangezien 1 van de artsen de broer van NB isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef damsco het volgende:
[..]
Hij liegt! Mirre is overleden en hij wil je het slechte nieuws besparen!
7km'ertjes fietsen en dan ben ik @ strandquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeeuws-vlaanderen .. reserve-belgen![]()
Of woon je aan de kust? daar zijn ze nog wel chill, alleen hoe verder je naar het zuiden gaat, hoe raarder de mensen gaan praten
Dat valt me van je tegen, Krentenbol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
Noorsbloed is een eikel.
Noorsbloed is een eikel #2
plus 2 of 3 sc's er over
NB klinkt als NSB whehehehehequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mirre is tijdens haar coma door 4 artsen misbruikt, NB probeert dit in een doofpot te stoppen aangezien 1 van de artsen de broer van NB is
heh waar woon je dan precies? Schiphulst vind tie nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
7km'ertjes fietsen en dan ben ik @ strandAl heb ik volgensmij wel redelijk accent volgensmij xD
Al hoor ik ook wel eens dat meisjes dat schattig vinden als ik in brabant kom
Oh ja, wat dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gister (toch?) wilde je me ook wat wijs maken!
Zullen we samen gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Idem hierBaal ervan dat ik nu al teruggegaan ben ipv morgen
Mirre klinkt als onwijs geil wehhehehwehwehwequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef damsco het volgende:
[..]
NB klinkt als NSB whehehehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!111 n111111einzeinzeinz111
![]()
![]()
![]()