Ja, ik ging morgen ook wat doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn buikje is sowieso niet meer zo mooi als op de foto![]()
maar ik ga weer sporten vanaf morgen ofzo
!
ja iets met comhyven ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja wat dan? Hyves rel ofzoiets?![]()
Nu klink je vies. En eng.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu klink je vies. En eng.RAWR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuws-vlaanderen .. reserve-belgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Okdaar kom ik dus heel weinig
![]()
Is het daar beter dan in Zeeuwsch-vlaanderen oost, Schiphulst-oost?
Noorsbloed kwam opdagen en bood z'n excuses aan voor het feit dat alles omtrent Mirre een hoax was.quote:
Oh ja! Literatuur doornemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, ik ging morgen ook wat doen.
het is je echt helemaal ontgaanquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Noorsbloed kwam opdagen en bood z'n excuses aan voor het feit dat alles omtrent Mirre een hoax was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet gaan schaatsen, zolang het nog kan!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh ja! Literatuur doornemen.
En zwemmen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Echt?Hij liegt! Mirre is overleden en hij wil je het slechte nieuws besparen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Echt?me neither.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jouw discipline net zo goed is als je huiswerk makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
UITERAARD. Discipline mijn jongen.
Noorsbloed is een eikel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik sliep van gisteravond 20 tot 11 vanmorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |