Van Dale:quote:
Die linker tussen de 55 en 60 kilo? Ik denk dat die middelste nog 60+ weegt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat mijn onderzoeken waterdicht zijn.
Schatten is zeker niet jouw sterkste kant?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die linker tussen de 55 en 60 kilo? Ik denk dat die middelste nog 60+ weegt.
Die middelste zal niet meer dan 50 kilo wegen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die linker tussen de 55 en 60 kilo? Ik denk dat die middelste nog 60+ weegt.
Misschien is ze wel 2 meter lang, dan is dat heel goed mogelijk. Je kunt het onmogelijk schatten zonder die kennis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Schatten is zeker niet jouw sterkste kant?
ja maar TS moet even duidelijk maken dat hij alleen voor de echte babes gaat zoals in de blaadjes de bedoeling is. anders vinden zijn vriendjes hem stomquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef griekjeee het volgende:
En bovendien wat een ophef allemaalDe ene vind dik mooi, de ander dun, en weer een ander iets ertussenin.
Care
Ze zien er vrij lang uit. 175 ofzo? Nee ik denk dat het erg naiëf is om te denken dat één van hun onder de 60 weegt dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Schatten is zeker niet jouw sterkste kant?
Keep dreamingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die middelste zal niet meer dan 50 kilo wegen.
Een vriendin van mij is 178 en weegt 50 kg; die heeft ongeveer dezelfde lichaamsbouw (strak en slank).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ze zien er vrij lang uit. 175 ofzo? Nee ik denk dat het erg naiëf is om te denken dat één van hun onder de 60 weegt dan.
Als ik ga voor de babes zoals de bedoeling van dit blaadje is (pic komt uit een tijdschrijft), zou ik voor de linker moeten gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Laton het volgende:
[..]
ja maar TS moet even duidelijk maken dat hij alleen voor de echte babes gaat zoals in de blaadjes de bedoeling is. anders vinden zijn vriendjes hem stom
Ben je stiekem een vrouw in een mannenlichaam?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:36 schreef henkde_j het volgende:
75kg 65kg 85kg
Doe mij die middelste maar (lichaam)
Zoiets schat ik dus ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:36 schreef henkde_j het volgende:
75kg 65kg 85kg
Doe mij die middelste maar (lichaam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |