ongetwijfeld als ik een bron zie van die beweringen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wat tegen in te brengen?
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wat tegen in te brengen?
Wellicht is het expliciet vragen naar een bron dan constructiever.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef Sargon het volgende:
[..]
ongetwijfeld als ik een bron zie van die beweringen.
Maakt dat wat uit dan? Het is oorlog, af en toe wordt er weleens wat neergehaald.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:08 schreef rakotto het volgende:
Helikopter neergehaald door Hamas als het goed is.
Ik zou zeggen geef hem de bronnen, ben wel benieuwd naar zijn inbrengquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Zonder de medialeugens om zich achter te verhullen zijn al die zionistjes hier geen flikker waard.
medialeugens? Ik begin een beetje medelijden met je te krijgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Zonder de medialeugens om zich achter te verhullen zijn al die zionistjes hier geen flikker waard.
Volgens mij zijn die beweringen wel juist en niet echt te ontkennen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geef hem de bronnen, ben wel benieuwd naar zijn inbreng
Een verhaal heeft altijd twee kanten, misschien heeft hij er een kijk op die ik niet zie, hoe dan ook, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die beweringen wel juist en niet echt te ontkennen.
Je bedoeld specifiek landen die mensenrechtenverdrag ondertekend hebben, en zich daar niet aan houden, of meer algemeen landen die hun reet afvegen aan VN resoluties?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke landen, die de resoluties ondertekend hebben, had je in gedachten?
- knip -quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geef hem de bronnen, ben wel benieuwd naar zijn inbreng
Het verhaal heeft natuurlijk ook 2 kanten, die acties van Israel zijn niet uit het niets gekomen en die van Hamas ook niet. Je kunt deze acties voor de bevolking van de Palestijnse gebieden natuurlijk ook niet goedpraten, dat moet je niet eens goed willen praten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een verhaal heeft altijd twee kanten, misschien heeft hij er een kijk op die ik niet zie, hoe dan ook, ik ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:08 schreef rakotto het volgende:
Helikopter neergehaald door Hamas als het goed is.
Veranderd het feit dat Israel de electriciteit afsluit, dat ze zich nog steeds het meest aan die regels houden van de hele regio?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die leugens van je dringen niet door hoor.
Het is nog steeds Israel die de electriciteit afsluit van gebieden die niet van hun zijn,
Het is nog steeds Israel die het water afsluit van gebieden die niet van hun zijn.
Het is nog steeds Israel die hele gebieden die niet van hun zijn afsluiten dmv roadblocks.
Het is nog steeds Israel wat illegale wapens als witte fosfor gebruikt tegen een burgerbevolking.
etc.
-Welke regels?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Veranderd het feit dat Israel de electriciteit afsluit, dat ze zich nog steeds het meest aan die regels houden van de hele regio?
(repeat met je andere voorbeelden)
Nee.
Heb nog geen bron op het internet kunnen vinden, maar het was te zien op tv.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:19 schreef Reki het volgende:
[..]
bron?
Ik hoop dat het diezelfde helikopter was die 40 mensen heeft gedood.
dat zijn geen verboden wapens hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
van verboden wapens als Witte Fosfor en Clusterbommen.
idd, als dat nou eens tot die botte hoofden van de meeste mensen doordringt :Squote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die leugens van je dringen niet door hoor.
Het is nog steeds Israel die de electriciteit afsluit van gebieden die niet van hun zijn,
Het is nog steeds Israel die het water afsluit van gebieden die niet van hun zijn.
Het is nog steeds Israel die hele gebieden die niet van hun zijn afsluiten dmv roadblocks.
Het is nog steeds Israel wat illegale wapens als witte fosfor gebruikt tegen een burgerbevolking.
etc.
En daar betaalden ze best veel geld voor geloof ik, BBC ook toch of niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:27 schreef Mylene het volgende:
Reuters is niet aanwezig in de Gazastrook. Ze maken gebruik van een newsfeed van de Ramattan News Agency, de Palestijnse ANP.
Dat las ik op GeenStijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |