De politiek van de VS die achter Israel staat is nog niet genoemd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Ook alleen maar dankzij tanks van de VS, wapens van de VS, munitie van de VS, fosforgranaten van de VS, bakken geld van de VS, heli's van de VS, vliegtuigen van de VS, en, oh ja, last but not least, kernwapens van de VS.
Vergeet ik iets?
Wiens huis en haard?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
tegen een vijand die zich richt op het beschermen van haard & huis met AK47's .
Ha-ha.quote:
Die vinden het fantastisch dat ze beschoten worden. Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef 0100 het volgende:
Nog ergens op het net bloggers vanuit gaza? Ben wel benieuwd hoe de bevolking in Gaza hierzelf over denkt.
Israel is geen katalysator voor vrede, het is een katalysator voor oorlog.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:48 schreef Sargon het volgende:
[..]
wat een bruinhemden taal, dan nog zal israel winnen
Kap eens met het schelden. Dit geldt voor iedereen btwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:52 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ha-ha.
Zelf noem je Israel nazi's (terug naar de geschiedenisles jij) voor deze aanvallen, vervolgens opper je zelf om Israel van de kaart te vegen.
Lekker bezig.
Doet dit er iets toe? Ik kan hier alleen maar uit concluderen dat de islamitische landen blijkbaar toch iets verkeerd doen, aangezien niemand hen wil helpen met de bovenstaande zaken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Ook alleen maar dankzij tanks van de VS, wapens van de VS, munitie van de VS, fosforgranaten van de VS, bakken geld van de VS, heli's van de VS, vliegtuigen van de VS, en, oh ja, last but not least, kernwapens van de VS.
Vergeet ik iets?
Niks stoers aan, natuurlijk. Stoer is ook meestal dom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat is ook echt moeilijk, met een leger straaljagers, moderne tanks en allerlei hypermodern wapentuig... tegen een vijand die zich richt op het beschermen van haard & huis met AK47's .
Stoer hoor..
Wat betekent "nasi" ook alweer in het Hebreeuws?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:52 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ha-ha.
Nee, je bent een randebiel om die verachterlijke fundamentalistische ideeën. Zelf noem je Israel nazi's (terug naar de geschiedenisles jij) voor deze aanvallen, vervolgens opper je zelf om Israel van de kaart te vegen.
Lekker bezig.
Geen idee, daarom ben ik benieuwd. Mij lijkt dat zowel de haat tegen Israel en Hamas toeneemt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:52 schreef basilisk het volgende:
[..]
Die vinden het fantastisch dat ze beschoten worden. Wat denk je zelf?
Israel vocht niet tegen Libanon in 2006?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niks stoers aan, natuurlijk. Stoer is ook meestal dom.
Maar had jij niet iets vaags, over dat als "Israel tegen echte vijanden, zoals Libanon (En Israel vocht niet eens tegen Libanon, but facts be damned, feiten doen er niet toe, want we weten immers dat joden 'slecht' zijn) moet vechten, ze zouden verliezen?"
Je lult dus maar wat?
Dat dacht ik al, maar fijn dat je even alle twijfel hebt verwijderd.
Ja, het Russisch wapentuig waarover de vijanden van Israel beschikten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Vergeet ik iets?
Waarom pik je er niet iemand tussenuit die op de hand van de Palestijnen is? Dat zou in jouw geval behoorlijk wat meer indruk maken. Nu heeft het er weer alle schijn van dat je users met een jou onwelgevallige politieke mening de mond probeert te snoeren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kap eens met het schelden. Dit geldt voor iedereen btw
Dan zijn er wel meer landen waar vrijwel iedereen goed zonder kan, maar je kan niet zomaar een land van de kaart vegen. Hoewel Israel nu wel stappen maakt om het Palestijnse gebied een flinke klap toe te brengen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De wereld is beter af zonder dat land.
Moslim?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat betekent "nasi" ook alweer in het Hebreeuws?
Denk dat het niet klopt. Israel heeft voor z'n kleine formaat een excessief groot militair industrieel complex (surprise surprise).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Vergeet ik iets?
Veto recht van de VSquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Vergeet ik iets?
nee tegen hezbollah. Israel werkte zelfs samen om het machtsvacuum op te vullen met het reguliere Leger van Libanonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Israel vocht niet tegen Libanon in 2006?
Sorry, maar ik discusseer niet met mensen die gewoon liegen.
http://www.livestation.com/quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef Mylene het volgende:
Die site van de Engelse Al Jazeera uit de OP doet het niet meer.
Bij een andere site moet je Real Player installeren.
Dat het via Schiphol van de VS naar Israel komt. Voor 'onze speciale vriend' die lebensraum nodig heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Vergeet ik iets?
Mwuah nee de schijn boeit me niet echt, maak de joden / palestijnen uit voor wat je maar wilt en hoe je het maar wilt, maar gewoon niet tegen elkaar schelden. Overtuig de ander met je gelijk dmv te argumenteren niet door te schelden, dat zie ik gewoon als een zwaktebod, ten gunste van welk standpunt de user ook mag staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom pik je er niet iemand tussenuit die op de hand van de Palestijnen is? Dat zou in jouw geval behoorlijk wat meer indruk maken. Nu heeft het er weer alle schijn van dat je users met een jou onwelgevallige politieke mening de mond probeert te snoeren.
Sorry hoor, maar ik had je hoger ingeschat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, de Arabische landen zouden er beter aan doen als ze resoluties indienen die evenwichtig zijn en waar niet de nadruk wordt gelegd op Israël.quote:
http://www.theage.com.au/(...)02-792j.html?page=-1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:57 schreef Sargon het volgende:
[..]
nee tegen hezbollah. Israel werkte zelfs samen om het machtsvacuum op te vullen met het reguliere Leger van Libanon
Eh, nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En ik vind het geweldig om ongeinformeerde dombo's hun plek te wijzen.quote:Sorry, maar ik discusseer niet met mensen die gewoon liegen.
Ik ken geen enkel ander land wat zich dusdanig oorlogszuchtig gedraagt, met zodanig veel schijt aan de Verenigde Naties en de Rechten van de Mens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dan zijn er wel meer landen waar vrijwel iedereen goed zonder kan, maar je kan niet zomaar een land van de kaart vegen. Hoewel Israel nu wel stappen maakt om het Palestijnse gebied een flinke klap toe te brengen.
Je hebt geen kennis van zaken, je roept dat Israel van de kaart moet worden geveegd, je gebruikt juden om joden aan te duiden. How low can you goquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
http://www.theage.com.au/(...)02-792j.html?page=-1
Vraag je chick maar hoe laag ik gaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:01 schreef Sargon het volgende:
[..]
Je hebt geen kennis van zaken, je roept dat Israel van de kaart moet worden geveegd, je gebruikt juden om joden aan te duiden. How low can you go
quote:Bij een Israëlische beschieting van een school van de Verenigde Naties in Khan Yunis, Gaza, zijn vanmiddag zeker veertig doden gevallen. Tientallen anderen raakten gewond. Dit berichtten medische hulpverleners ter plaatse. In de school hadden honderden Palestijnen hun toevlucht gezocht. Een tank opende het vuur op het complex.
In Gaza-stad kwamen zeker vijf Palestijnen om het leven toen een winkelgebied door de Israëliërs werd beschoten. Er vielen veertig gewonden, meldden hulpverleners. Eerder kwamen in de stad zeker twaalf leden van een familie om het leven door een Israëlisch luchtbombardement. Onder de slachtoffers waren zeven kinderen.
Het Palestijnse dodental door het Israëlische offensief in de Gazastrook is door de verschillende incidenten vandaag fors opgelopen. Palestijnse hulpverleners maakten melding van in totaal 635 doden sinds het begin van de militaire operatie elf dagen geleden, waarvan zeker 200 burgers. Er zouden circa 2900 gewonden zijn gevallen.
Het Israëlische dodental is overigens opgelopen tot zes, waarvan drie door eigen vuur.
Thanksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:57 schreef 0100 het volgende:
[..]
http://www.livestation.com/
Al jazeera(engels,arabisch), BBC, CNN etc
Dat is de schuld van Israel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:03 schreef superworm het volgende:
Trouwensch: sinds een dag of twee is bij ons (omg. Amersfoort) Al Jazeera als enige zender heel slecht te volgen. Het beeld is prima (heb gewoon kabel), maar het ziet eruit als een te hoge stream, het beeld hapert steeds. Hebben meer mensen dat probleem? Tis heel irritant bij t kijken.
Dan moet je eens wat andere nieuwsbronnen tot je nemen dan wat het propaganda schoteltje je aanlevert.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel ander land wat zich dusdanig oorlogszuchtig gedraagt, met zodanig veel schijt aan de Verenigde Naties en de Rechten van de Mens.
Welke landen, die de resoluties ondertekend hebben, had je in gedachten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat andere nieuwsbronnen tot je nemen dan wat het propaganda schoteltje je aanlevert.
Dan zou je kunnen weten dat bij tijd en wijlen iedereen ze reet afveegt aan mensenrechten en VN resoluties.
Dat was ook niks. Maar volgens Sarkozy is een bestand tussen Israel en Hamas dichtbij...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:01 schreef Zero2Nine het volgende:
tvp
even kijken wat de nos erover te zeggen heeft bij het journaal
Die leugens van je dringen niet door hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat andere nieuwsbronnen tot je nemen dan wat het propaganda schoteltje je aanlevert.
Dan zou je kunnen weten dat bij tijd en wijlen iedereen ze reet afveegt aan mensenrechten en VN resoluties.
Het begint ook weer de bekende trekken te krijgen, Israel wordt voor de verandering weer eens verweten zich niet aan mensenrechten te houden, terwijl ze defacto van die hele regio zich het meeste aan die regels houden.
Maar de arabiertjes op hun fouten wijzen, dat is niet kies, daar houden we onze mond maar over dicht
We zijn weer op het punt dus, dat er selectief met onze normen en waarden geschermd wordt.
De bekende hypocrietheid.
Lees je nu het hamas verkiezingsprogramma voor?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die leugens van je dringen niet door hoor.
Het is nog steeds Israel die de electriciteit afsluit van gebieden die niet van hun zijn,
Het is nog steeds Israel die het water afsluit van gebieden die niet van hun zijn.
Het is nog steeds Israel die hele gebieden die niet van hun zijn afsluiten dmv roadblocks.
Het is nog steeds Israel wat illegale wapens als witte fosfor gebruikt tegen een burgerbevolking.
etc.
Op CNN USA hoorde ik ook al zoiets.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:08 schreef rakotto het volgende:
Helikopter neergehaald door Hamas als het goed is.
Heb je überhaupt wat tegen in te brengen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:10 schreef Sargon het volgende:
[..]
Lees je nu het hamas verkiezingsprogramma voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |