ik denk aan dezequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef Grand_Avenue het volgende:
Hoi,
Wij zitten hier al de hele dag onze kop te breken over een liedje, we weten de naam en de naam van de band niet .
Het is opgenomen in een huiskamer ( een typische jaren 80 huiskamer met lelijk bloemetjes behang) het liedje is ook waarschijnelijk uit die tijd. Als ik het mij goed herriner zijn het alleen maar vrouwen, de leedzangeres heeft een grote hoge hoed op met een soort piloten/skibril. Het liedje is een beetje rock-achtig. Ik heb de clip een keer op TMF gezien bij een programma waar ze allemaal oude nummers draaien ( volgens mij tmf classics).
Ik hoop dat jullie het wel weten.
Groetjes grand.
Da's niet zo gek, want zo klonk veel metal uit die tijd. Het is ook terug te kijken op Uitzendinggemist dus metalheads, help! Zoek daar Triana en luister het intro.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik vond t klinken als metallica, of zeg ik nu iets heel stoms
Hartstikke bedankt!!quote:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Poltjer het volgende:
Hoi iedereen,
Heeft iemand enig idee wat de titel is van dit lied dat ik vanochtend op de radio hoorde?
Stukje uit het lied:
"A new day is coming, oh, oh, yeah yeah. Keep your head up high, everything is gonna be allright"
enz..
Wie kan me hiermee helpen. Ik hoop dat je het lied kent.
Tnx
Twin - A New Day
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
Dat staat zo te zien gewoon in de comments.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef Tabloid het volgende:
Weet iemand het liedje wat wordt afgespeeld in het begin?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek de muziek die wordt gemaakt in de Electrabel reclame. Piano muziek en een 'zacht' deuntje. Iemand?
Beetje vaag, maar goed.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:26 schreef Haarbalpasta het volgende:
Hoi allemaal! ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje, wat best lastig is om te omschrijven.
Het is een electro liedje, waarbij je de hele tijd van hoog naar laag de bass hoort en zo nu en dan omhoog. geeindigt met een typmachinebel, waarnaar het weer opnieuw begint.. Aan het eind hoor je een mannenstem die iets van Mars roept.
Kunnen jullie me helpen? Kan maar niet aan het liedje komen!
Staat de aflevering hier tussen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:18 schreef Cone het volgende:
Ik keek vanochtend the Hills![]()
zo rond 10 uur ongeveer. Maar echt in het begin was er een heel lekker nummer !![]()
Dan niet de titelsong maar die daarnet na.
Weet iemand welke ik bedoel ?
quote:
Mijn dank is grootquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zoek er een die toch redelijk bekend is.
10-15 jaar geleden een soort samba liedje, met een kleine jongen ( neger ) en een blond meisje, zij dansten in de videoclip en het werd gezongen door een vrouw.
Echter ben ik de naam kwijt van het liedjewie o wie kan me helpen ?
Laatst was er ook een topic op Fok! over hoe het met die meisje is gegaan, echter gaat het mij om het liedje.
Pfff hoe kon ik m vergeten, de lambadaquote:
You're welcomequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pfff hoe kon ik m vergeten, de lambada
Thnx
Uit dit topic Help ik zoek .... # 187 uit 2006 (via Google)quote:quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie weet er hoe die schaatsmedley heet die ze ook overal in skihutten draaien en in piratenzalen??
Hij gaat zo: La lalala lala la lala lala
Alex Romano - Big bagz
Eddie Thoneick - I Wanna Freak Uquote:Op zondag 11 januari 2009 14:41 schreef Blaxje het volgende:
Afgelopen vrijdag bij The Creepshow of Clubbin' bij SLAMFM. Een nummer met een fijne beat, vrouwenstem die lijkt op iemand van de Sugababes die steeds iets herhaalt in de zin van "i wanna" blabla. Kan ook iets heel anders zijn overigens. Iemand een idee?
Nee, was 'm niet. Waarschijnlijk was het geen "i wanna". De soort beat komt wel een beetje in de buurt trouwens.quote:
Even het hele filmpje afgegaan..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef stefan1187 het volgende:
Weet iemand het laatste nummer wat in dit filmpje gedraaid wordt? Zeg maar vanaf het moment dat die zon onder gaat.
Bvd
Is het toevallig niet Kate Ryan met Desenchanteequote:Op zondag 11 januari 2009 23:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Goede avond!
Ik ben de laatste tijd op zoek naar twee nummers. Vooral de eerste is echt een uitdaging om te vinden.
Toen ik in de brugklas zat (2001 2002) keken we met Frans naar Franstalige videoclips (Alizee etc.) . Er was toen één of ander dance/pop achtig nummer gezongen door een dame die een beetje op Kate Ryan leek (haar muziek leek er ook wel wat op dacht ik). De enige woorden die ik nog weet, was dat het refrein begint met 'Heeey, je saaiiis (als say), (...)' De clip was erg zonnig/vrolijk en er dansten volgens mij een aantal dames in op een soort podium in de open lucht, maar het was niet live.
Sorry dat ik het zo lastig maak, ik ben benieuwd naar de reacties
aphex heeft zoveel nummers met piano. zat er een beat onder? of puur piano?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef BOVICE het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een nummer van Aphex twin. Aangezien de nummers namen hebben zoals :
vodshosn
daj123ndnx
etc.
weet ik het niet meer.
Het nummer was een pianonummer, maar niet Avril 14th.
volgens mij bestond de titel uit 2 woorden
BVD
Skylark - Thats more like (Original Mix)quote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef stefan1187 het volgende:
Weet iemand het laatste nummer wat in dit filmpje gedraaid wordt? Zeg maar vanaf het moment dat die zon onder gaat.
Bvd
Nope maar de clip lijkt er wel een beetje op..quote:Op maandag 12 januari 2009 08:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Is het toevallig niet Kate Ryan met Desenchantee
In Grid - Tu Es Foutuquote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Nope maar de clip lijkt er wel een beetje op..
Van Kate Ryan ken ik alle nummers
Kan heel veel zijn, maar misschienquote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef BOVICE het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een nummer van Aphex twin. Aangezien de nummers namen hebben zoals :
vodshosn
daj123ndnx
etc.
weet ik het niet meer.
Het nummer was een pianonummer, maar niet Avril 14th.
volgens mij bestond de titel uit 2 woorden
BVD
ik heb hem al:quote:Op maandag 12 januari 2009 11:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan heel veel zijn, maar misschien
? Redelijk bekend nummer...
Open zelf een topic, lees de OP maar eens..quote:Op maandag 12 januari 2009 14:50 schreef Niguez het volgende:
Een paar typisch Spaanse nummers. Ga zaterdag naar Barcelona en wil al een beetje in de stemming komen
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Was het ook een hit in Nederland of had de docent het uit de Franse hitparade geplukt, weet je dat?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben de laatste tijd op zoek naar twee nummers. Vooral de eerste is echt een uitdaging om te vinden.
Toen ik in de brugklas zat (2001 2002) keken we met Frans naar Franstalige videoclips (Alizee etc.) . Er was toen één of ander dance/pop achtig nummer gezongen door een dame die een beetje op Kate Ryan leek (haar muziek leek er ook wel wat op dacht ik). De enige woorden die ik nog weet, was dat het refrein begint met 'Heeey, je saaiiis (als say), (...)' De clip was erg zonnig/vrolijk en er dansten volgens mij een aantal dames in op een soort podium in de open lucht, maar het was niet live.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef Niguez het volgende:
Oké
Op 0:40 met Robredo en op 1:30 met Nadal...
Bij voorbaat dank
El Mudo - Chacaronquote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef f0reverLuv het volgende:
ik zoek dus dit liedje... ik heb het gehoord in een discotheek aan de zee...
Geen dank.quote:
FruityLoops heeft dat toch wel? Anders zoek bij Google op timpani.wavquote:Op maandag 12 januari 2009 16:29 schreef dj_kris het volgende:
Ik zit al een tijd op internet te zoeken naar een pauk geluid, maar tevergeefs. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden?
Alvast bedankt!
Kris
Iemand...?:Squote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:34 schreef m1scha het volgende:
Ik zoek een nummer van de film talladega nights, tijdens de aankondiging van de films bij veronica op het moment dat je die auto in slow motion ziet crashen word er een nummer gespeeld hoe heet dit nummer?
Sorry dat zo weinig info heb maar dit is alles wat ik weet alvast bedankt
Is dat een Jamba ringtone toevallig?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef mcjoel het volgende:
wie weet de naam van deze lekkere hit: http://www.megaupload.com/nl/?d=13JW4LAM
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef Chooselife het volgende:
clipje met een blanke gast met zwart haar. Veel disco-invloeden, glitters, space. Heel erg retro-look.
Kwam wel eens op TMF voorbij.
Wie o wie?
1)quote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef aaadt het volgende:
Hey iedereen,
Kom net terug van wintersport en wil graag 2 nummers weten, ze zijn wel herkenbaar aan de omschrijving waarschijnlijk
1) een nummer met geweerschoten erin
2) een remix van lange frans met een dance nummer
Bij voorbaat is mijn dank groot
1. M.I.A. - Paper Planesquote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef aaadt het volgende:
Hey iedereen,
Kom net terug van wintersport en wil graag 2 nummers weten, ze zijn wel herkenbaar aan de omschrijving waarschijnlijk
1) een nummer met geweerschoten erin
2) een remix van lange frans met een dance nummer
Bij voorbaat is mijn dank groot
Hmm disco, retro, en ruimte/space. Kun je meer vertellen over wat je in de clip zag? Wat deed die blanke man met zwart haar bijvoorbeeld?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dit is 'm niet.
Het is meer ruimte/space achtig. En iets meer underground dan dit.
Deze?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef Chooselife het volgende:
clipje met een blanke gast met zwart haar. Veel disco-invloeden, glitters, space. Heel erg retro-look.
Kwam wel eens op TMF voorbij.
Wie o wie?
wilde gokquote:Op zondag 11 januari 2009 23:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Goede avond!
Ok, vlagen staan me bij: Veel glitter/space/retro decors. Van die Jackson-5-can-you-feel-it / blame it on the boogie invloeden.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hmm disco, retro, en ruimte/space. Kun je meer vertellen over wat je in de clip zag? Wat deed die blanke man met zwart haar bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ok, vlagen staan me bij: Veel glitter/space/retro decors. Van die Jackson-5-can-you-feel-it / blame it on the boogie invloeden.
Een blanke man met kort zwart haar (soort Donny Osmond) en prodent-smile is aan het dansen, in een maffia/al capone-pakje met gympen eronder en een wandelstok.
Wordt veel gedanst in die clip. En deze meneer, een onbekende, is de zanger/danser.
Leaf - Wonderwoman?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Samson het volgende:
Ik hoor net dat nummer weer wat ook in "hoe schoon is jouw huis" steeds te horen was. Wonder woman. Ik zoek het net, maar misschien is dit de titel niet, iemand een idee?
Origineel is idd van Elvis.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek het nummer dat vanaf 0:06 begint:
Volgens mij is het Elvis Presley, maar ik kan alleen maar de rustige versie vinden en niet de versie die in het filmpje voorkomt.
Edit, ik heb m al, het is gewoon de theme song van een oude serie, wonder womanquote:
Hmmmm hier zitten alle aspecten in die ik noem en tot het refrein dacht ik zelfs dat het 'm was.. Maar het is hem nietquote:
Bedankt, maar dit is helaas de slome versie, heb de andere nog niet kunnen vinden.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Samson het volgende:
Ik hoor net dat nummer weer wat ook in "hoe schoon is jouw huis" steeds te horen was. Wonder woman. Ik zoek het net, maar misschien is dit de titel niet, iemand een idee?
de link van het filmpje die in de adresbalk van je internetbrowser staat kopieren en simpelweg hier plakkenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
wil iemand even uitleggen hoe ik een filmpje hier post, zoals hierboven...
http://staatamsterdam.blogspot.com/ hier staat ie in ieder geval..quote:Op maandag 12 januari 2009 23:06 schreef dill het volgende:
Ik zoek het piano nummer onder die nieuwe commercial (voor mij is ie nieuw tenminste) van Mtv.
Het beeld gaat heel traag van links naar rechts, heeft een goudgele/bruine gloed of filter en aan het eind is een of andere vent te zien. Daarna krijg je dat beeld met For the love of Mtv. Ze hebben er meerdere maar als je m hebt gezien moet je m met bovenstaande omschrijving wel herkennen. Weet iemand wat voor stuk piano dat is? Of van wie?
Dat is het embedded linkje, die moet je niet pakken, want die werkt hier niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
<object width="400" height="302"><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2354231&server=vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1" /><embed data-src="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2354231&server=vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" width="400" height="302"></embed></object><br /><a href="http://vimeo.com/2354231">For the love of M</a> from <a href="http://vimeo.com/user908586">MTVShorts1</a> on <a href="http://vimeo.com">Vimeo</a>.
Thanks, volgens mij is t gelukt, pff newbie hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is het embedded linkje, die moet je niet pakken, want die werkt hier niet.
Je moet de link uit de adresbalk bovenin je browser pakken.
no probsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Thanks, volgens mij is t gelukt, pff newbie he
http://www.dumpert.nl/med(...)eek_in_de_ether.htmlquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:08 schreef ook_gek het volgende:
il zoek een nummer dat geen stijl gebruikt op de radio om reclame te maken voor hun eigen tv zender.
En het nummer wordt zeer veel op 3fm gedraaid zegt men. Op 538 hoor je hem nooit.
Het is een house nummer denk ik.
Geen idee hoe je hem verder kan omschrijven
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eek_in_de_ether.html
ik weet niet hoe het liedje heet
juist dat is hemquote:
Van Max Richter dus, From the Rue Vilin.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
http://staatamsterdam.blogspot.com/ hier staat ie in ieder geval..
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef fetss het volgende:
ik zoek een oud liedje!, dacht eerst dat het van t-spoon was... maar ik begin nu toch te twijfelen..
het liedje herhaalt zich de hele tijd..
a night to live(volgensmij), tu tu tuu du tu duuu....
alvast bedankt!
volgensmij hé maar het is ook een heeel oud nummer...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:34 schreef Logician het volgende:
Deed me denken aan Alphabeat 10,000 Nights maar kan geen a night to live daar in vinden
Hele wilde gokquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef fetss het volgende:
ik zoek een oud liedje!, dacht eerst dat het van t-spoon was... maar ik begin nu toch te twijfelen..
het liedje herhaalt zich de hele tijd..
a night to live, tu tu tuu du tu duuu....
alvast bedankt!
Ha, die eerste zocht ik toevallig ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Als we toch gaan gokken![]()
amber - this is your night
Dr.Alban - It's my life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |