quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik pas mijn lievelingsbroek weerMaatje 28 woehahaha
En dit keer zonder muffintop!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
En ik kreeg hem 1-2 maanden geleden niet eens over mijn knieën heen
En nu zit hij bijna los.
I rule!
Nice!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:50 schreef P.F het volgende:
Deze belangrijke mededelingen dit ik in het vorige topic:
[..]
[..]
Als ik thuis ben eet ik ook wel meer. Op school heb ik daar nooit zin in. Tevens vind ik gewone boterhammen uit een broodtrommel ofzo vies en krijg ik er kotsneigingen van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dit is echt niet uitgebreid hoor! Als ik een dag op de uni ben eet ik wel heel anders moet ik zeggen, en minder tussendoortjes. En chocotaart is al helemaal geen normale gang van zaken, maar iemand had hem zelf gebakken en speciaal voor mij meegenomen. En dan ben ik zwak
Ooo ik heb mijn maatje 27 van toen ik 55 kilo woog nog wel ergensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nice!
Vroegah (toen ik 18 was) paste ik in een 26. En toen kreeg ik heupen
Hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooo ik heb mijn maatje 27 van toen ik 55 kilo woog nog wel ergens
als ik daaaaar in pas
Ja stom eigenlijk, want thuis ben je altijd minder actief en zou je juist minder moeten eten. Maar gelukkig beginnen de colleges binnenkort weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik thuis ben eet ik ook wel meer. Op school heb ik daar nooit zin in. Tevens vind ik gewone boterhammen uit een broodtrommel ofzo vies en krijg ik er kotsneigingen van.
Ja hierrquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Anosmie het volgende:
Zeg Muffintop, krijgen we die foto van je geschmuckte BF nog te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zie je de blonde high lights niet![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hierrOMG ik kan dat niet zien hier op deze peecee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zie je de blonde high lights niet
En vanavond issie vast alweer verwijderd![]()
Het was me nog niet eens opgevallen dat het woord slank er niet in staat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Zonder het woord Slank in de TT wordt het wel heel onduidelijk
Kwak, fijn dat je je beter voelt! Hoezee!
You go Kwak!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef kwakveense het volgende:
hihihihihihiiiii
oh mn wolkje is gedeeltelijk weggetrokken. ik heb zelfs al nuttige stappen gezet, en expres lekker gedoucht en kleurige kleertjes aangetrokken.
nu even een kar met gezonde boodschappen halen, en dan weer andere nuttige dingetjes doen.
kusjes!
Mij wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het was me nog niet eens opgevallen dat het woord slank er niet in staat.
Haha ik ben gewoon meegelift en heb op F5 geramd tot PF een nieuwe had gemaakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mij wel.
Waarom denk je dat ik het topic niet kon vinden?.
Nou, wat nuttigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ik ben gewoon meegelift en heb op F5 geramd tot PF een nieuwe had gemaakt.
Nuttige dagen voor Muis
Ik denk dat PF leestekens heeft gebruikt die niet helemaal goed door kwamenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Waar slaan al die idiote tekens op in de TT eigenlijk?
&:#8226; 444 Hahahah enz....
Je bedenkt je wel als je morgen een uur eerder uit bed stapt en ziet hoe donker en koud het isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb me voorgenomen om morgen naar mn werk te gaan fietsen.20 km.
Door de ijzige kou!
Zou mijn leidinggevende het vervelnd vinden als ik feedback geef op een document wat hij heeft geproduceerd en waarbij ik bij iedere stap wel 3 vragen heb?!
Senksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef kwakveense het volgende:
ohjka vik! ik had nog niet gevoor je CI uitslag!! dat had ik gisteren dus gemist in alle topics die ik overgeslagen had...
![]()
Een bolletje van bolletjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef P.F het volgende:
Ik heb gewoon een bolletje want ik heb geen hekje!
Wacht maar, over 2 dagen mis je je eierkoekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Nee niet gezien Vik!
En ik maar serieus denken dat ik nooit iets mis!
Slank •440 longer > wide = penisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Nee niet gezien Vik!
En ik maar serieus denken dat ik nooit iets mis!
Is het in jouw deel van het land niet glad en glibberig dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb me voorgenomen om morgen naar mn werk te gaan fietsen.20 km.
Door de ijzige kou!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hierrNog wat blond erbij en hij kan in O-town.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu zie je de blonde high lights niet
.
Fok!bejaarde
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Viking84 het volgende:
O Greys, ik heb dus een stukje getypt over het CI, twee topics geleden ofzo, inclusief plaatjes. Heb je die post wel gezien of heb ik het weer eens voor niks gedaan?
. Anders snor ik hem nog even op voor je
.
Jaaaa natuurlijk denk ik dat mop. Zou ik ooit tegen je liegen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
PF, doe eerst eens wat aan die TT
Oh nee shit, dat kan nu niet meer natuurlijk
Muis... ya think?
Dank Vik!quote:
High five!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Viking84 het volgende:
O ja, ik schijn straks een cyborg te zijn![]()
.
"A human being whose body has been taken over in whole or in part by electromechanical devices".
Muis is er ook 1. *High five*.
Ongeveer ter grootte van een euro, schat ik zo. Maar die zie je niet, want die komt onder m'n haar (als m'n haar weer is aangegroeid, that isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank Vik!
Dat ronde dingetje dat operatief ingebracht wordt, hoe groot is dat op ware grootte?
Wat moet ik me daarbij voorstellen ongeveer? Het lijkt zo groot op het plaatje!
Da's klein! De mijne is zo groot als een rijksdaalder. En je kan hem voelen onder mijn huid dus wie wil op de volgende meet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ongeveer ter grootte van een euro, schat ik zo. Maar die zie je niet, want die komt onder m'n haar (als m'n haar weer is aangegroeid, that is).
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef Muis006 het volgende:
Vik, waar wordt ie geplaatst trouwens? Net boven je oor of meer naar de achterkant van je hoofd?
Heb je ook een plaatje van jouw ding dan? Ik denk dat dat er ongeveer hetzelfde uitziet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's klein! De mijne is zo groot als een rijksdaalder. En je kan hem voelen onder mijn huid dus wie wil op de volgende meet?
Cyborg, like I saidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
Ik zat net hetzelfde te denken Co! Ik ga nu in bad, heb het koud en daarna wilde ik OF een dutje doen onder de zonnebank, OF een tukje doen gewoon![]()
Maar ik doe het niet hoor. Zal je zien dat de TNT pipo aanbelt
Vik, da's best groot dan!
Het ziet er wel hi-tech uit!
Ik wil antwoord geven maar dat laat ik Vikje doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Huh? Dat ding wordt dus aan de buitenkant geplaatst??? Ik dacht echt IN je hoofd
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
Ik zat net hetzelfde te denken Co! Ik ga nu in bad, heb het koud en daarna wilde ik OF een dutje doen onder de zonnebank, OF een tukje doen gewoon![]()
Maar ik doe het niet hoor. Zal je zien dat de TNT pipo aanbelt
Vik, da's best groot dan!
Het ziet er wel hi-tech uit!
Hahaha.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Huh? Dat ding wordt dus aan de buitenkant geplaatst??? Ik dacht echt IN je hoofd
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:22 schreef conleche het volgende:
[..]
OOO! Die pipo verwacht ik ook nog!!
Ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:22 schreef conleche het volgende:
[..]
OOO! Die pipo verwacht ik ook nog!!
Ga jij maar de ABI-expert uithangenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil antwoord geven maar dat laat ik Vikje doen
Dit zit bij mij aan de binnenkantquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha.
Nee je hebt een inwendig gedeelte en een uitwendig gedeelte. En wat je op het plaatje ziet komt dus aan de buitenkant.
En sorry, ik mag niet lachen. Onwetende mensjes
. Ik ga nog een hoop moeten uitleggen aan iedereen
.
Veel mensen hebben het over 'je oortjes fixen'. Nou, zo werkt het dus niet.
Oke, even voor de duidelijkheid:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha.
Nee je hebt een inwendig gedeelte en een uitwendig gedeelte. En wat je op het plaatje ziet komt dus aan de buitenkant.
En sorry, ik mag niet lachen. Onwetende mensjes
. Ik ga nog een hoop moeten uitleggen aan iedereen
.
Veel mensen hebben het over 'je oortjes fixen'. Nou, zo werkt het dus niet.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij maar de ABI-expert uithangen. En antwoord geven op mijn vraag
.
Ja!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
O Greys, komt 'ie met het pakketje van Elies?.
Ik zal ns kijken. Uno momento por favor...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb haar PM met track & trace code per ongeluk weggegooid!
Jij, Co? Dan kunnen we zien of het al onderweg is
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, even voor de duidelijkheid:
dat wat je op dat plaatje ziet met dat hoofd, daar zit dus al een gedeelte 'door dat hoofd' heen? Sorry voor de plastische vragen maar anders snap ik het niet. En dat gedeelte dat je daar aan de buitenkant ziet, dat ronde ding en dat draadje naar het oording, dat blijft gewoon aan de buitenkant dus
Niks meer aan toe te voegen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
Wat je op het plaatje van Muis ziet is het inwendige gedeelte. Muis post een plaatje van het inwendige deel van een ABI (Auditory Brainstem Implant) en die van mij lijkt daar erg op. Het idee is hetzelfde iig. Dat deel komt dus boven het oor, onder de huid. Dat ronde ding wat je op dat andere plaatje ziet (dat blauwe) is een magneetje en dat maakt dus contact met het inwendige deel en vervolgens geeft dat magneetje via het snoertje het geluid door aan de spraakprocessor, de oorhanger dus.
Ik kan het uitwendige gedeelte gewoon eraf halen als ik ga zwemmen, douchen, slapen en dan zie je er ook niks van verder. Geen draadjes die door de huid gaan ofzo.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb haar PM met track & trace code per ongeluk weggegooid!
Jij, Co? Dan kunnen we zien of het al onderweg is
Lijkt veel op die van mij, maar ik heb dat 'plaatje' niet (dat 'roostertje' zeg maar).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dit zit bij mij aan de binnenkant:
[ afbeelding ]
Oh tof dan is de jouwe kleinerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt veel op die van mij, maar ik heb dat 'plaatje' niet (dat 'roostertje' zeg maar).
Ik heb er erg veel zin in, maar ik vind het ook wel eng. Er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Zal van tevoren maar m'n testament opmaken en afscheid nemen van jullie iigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat dacht ik aldaar plaatsen ze hem bij voorkeur. Heb je er zin in?
Shit!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Zending opgehaald en in sorteerproces 06-01-2009 Amsterdam-Bornhout, intern transport pakketten
Dat wordt morgen
Ah joh zo moet je niet denken!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er erg veel zin in, maar ik vind het ook wel eng. Er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Zal van tevoren maar m'n testament opmaken en afscheid nemen van jullie iig![]()
.
Nu ga ik twijfelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:30 schreef Muis006 het volgende:
Of wacht, welk roostertje bedoel je? Die aan het eind van de elektrode?
Dat kan kloppen want dat roostertje vervangt mijn gehoorzenuw terwijl dat bij jou niet nodig is.
Geen ideequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen.
Ff plaatje zoeken.
Waarom zit er zo'n modieus sterretje op het rondje? Alsof ook maar íemand dat gaat zien.
Ze zijn nu trouwens ook bezig met intra-neutrale implantaten. Daar verwachten ze nog veel betere resultaten mee dan met CI's en zo'n implantaat zal volledig inwendig zijn. Maar ze gaan die dingen pas over 5 jaar op mensen testen en dus duurt het nog wel minstens 10 jr voor zo'n operatie een beetje gangbaar is. En dan ga ik er nog van uit dat de resultaten niet tegenvallen. Maar wel mooi om te zien dat de techniek niet stilstaat.
De buitenkant kan eraf ja. Dat móet zelfs. Hij is wel spatwaterproof, maar niet douchewaterproof. Maar dat is met een hoorapparaat net zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:34 schreef Anosmie het volgende:
Vik, kan je de buitenkant ook afkoppelen als je gaat douchen ofzo? Of is ie wel water- & shampooproof?
En kan iemand nog wel heel woest erotisch door je haar woelen of dat dt erg pijn als je vingers in het draadje haken?
En hebebn ze ook andere kleurtjes zodat het minder opvalt in je haar?
Welk merk heddegij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De buitenkant kan eraf ja. Dat móet zelfs. Hij is wel spatwaterproof, maar niet douchewaterproof. Maar dat is met een hoorapparaat net zo.
Iemand die woest erotisch door m'n haar kroelt moet wel een beetje voorzichtig zijn idd. Maar: ik heb natuurlijk altijd nog m'n hoorapparaat waarmee ik hoor dus ik kan de CI eventueel ook wel even af doen.
En ja, mijn merk heeft drie basiskleuren: bruin, beige en zilver. Ik heb gekozen voor beige, want dat past het best bij m'n eigen haarkleur. Krijg wel allemaal kleurtjes mee om hem te pimpen, maar ik denk dat ik daar weinig mee doe. Misschien een oranje kapje tijdens het EK ofzo.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
Oh Co, dan heb ik het morgen ook niet denk ik, want dan ben ik het grootste gedeelte van de dag weg
En dan bieden ze hem vast nogmaals aan en dan kan ik hem vrijdag op het postkantoor halen. En dan moet ik heel de dag werken
Ik krijg de Harmony van Advanced Bionics. Als alles naar wens verloopt iig. En een jaar geleden heb ik al besloten dat ik die wilde hebbenquote:
Daar mag ik niet meer doorheenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Anosmie het volgende:
Ohja, ga je nu op luchthavens automatisch af als je door de poortjes moet?
Leuk bedrijf hè, dat TNT. Gotta love 'emquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
Oh Co, dan heb ik het morgen ook niet denk ik, want dan ben ik het grootste gedeelte van de dag weg
En dan bieden ze hem vast nogmaals aan en dan kan ik hem vrijdag op het postkantoor halen. En dan moet ik heel de dag werken
Wat een keusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg de Harmony van Advanced Bionics. Als alles naar wens verloopt iig. En een jaar geleden heb ik al besloten dat ik die wilde hebben. Het andere merk dat Groningen implanteert is de Freedom van Nucleus. Maar de Harmony doet aan software-updates en Freedom werkt met verbeteringen in de hardware. Ik vind die software-updates wel interessant
. Bovendien schijnt de Harmony beter dan de Freedom met muziek om te kunnen gaan. Dat ervaren de gebruikers iig, maar KNO-artsen zijn er een beetje sceptisch over of dat echt zo is.
En je moet ook oppassen met niezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh zo moet je niet denken!
En ja er zijn risico's maar die heb je overal. En het grote voordeel v/d operatie is dat je daarna niets mag tillen, duwen of trekken. Dus iedereen moet alles voor je doen
Dat is echt lekkahquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar mag ik niet meer doorheen.
Krijg een pasje waar op staat dat ik er niet doorheen mag en dan word ik voortaan gefouilleerd door een dikke Bertha.
Ja ik mocht dat 3 maanden niet! Weet je hoe lekker het dan voelt om na 3 maanden weer te niezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je moet ook oppassen met niezen.
Wat ben je vrolijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Nog 3 kwartier. Pomtiedom. Gelukkig kan Mark niet zeggen dat hij nog even een kwartiertje door moet werken, want de huisartsbalie gaat om 17 uur dicht en dan moet ik m'n papieren daar ingeleverd hebben. En dan naarIKEA
.
Ok, dat is fijn om te horen, want ik voel me na de operatie al a-sexy genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijkecht fijn!
Oh en ik las dat je het niet leuk vond dat ze je haar afschoren! Dat doen ze heel kundig: het is echt het broodnodige en de haren die net achter je oor hangen laten ze zitten, zodat je er niets van ziet als je je haar los hebt!
Laatste keer dat ik op de luchthaven was werd ik zo gewomanhandeld door een grote negermevrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krijg een pasje waar op staat dat ik er niet doorheen mag en dan word ik voortaan gefouilleerd door een dikke Bertha.
Die molens ook. Herrlichquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het was heerlijk schaatsen in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 1 week in het ziekenhuis gelegen in Manchester en toen mocht ik niet douchen. Maar toen ik eenmaal uit het ziekenhuis was mocht het wel meteen! De hechtingen zijn op mijn laatste dag in het ziekenhuis verwijderd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dat is fijn om te horen, want ik voel me na de operatie al a-sexy genoeg.
Ik zie wel op tegen het niet mogen haar wassen. Dat mocht jij ook niet, zeker?
En ik ben idd echt heel erg vrolijk, want ik ga aan een spannende ontdekkingsreis beginnen en het kan nu alleen maar beter gaan dan slechter.
O, iets stoms. Ik ging net naar het toilet en toen ik opstond lag er ineens een pen in
. Zat net Sudoku's te maken, dus hij zal aan m'n broek zijn blijven hangen ofzo
.
Ah ok. Ik hoef maar een dag of 3 in het ziekenhuis te blijven geloof ik. Dinsdag opereren = maandag opname, dodag naar huis. Of ik word op dodag geopereerd en dan mag ik op zondag naar huis, geloof ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb 1 week in het ziekenhuis gelegen in Manchester en toen mocht ik niet douchen. Maar toen ik eenmaal uit het ziekenhuis was mocht het wel meteen! De hechtingen zijn op mijn laatste dag in het ziekenhuis verwijderd.
Oh da's minderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik hoef maar een dag of 3 in het ziekenhuis te blijven geloof ik. Dinsdag opereren = maandag opname, dodag naar huis. Of ik word op dodag geopereerd en dan mag ik op zondag naar huis, geloof ik.
En ik krijg een tulband om en ik mag een week of 2 m'n haar niet wassen dus.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Te strakke verbanden zijn nasty mouse
Ik kon maandag mn bed niet uitkomen want het was zo koud daarbuiten. Vannacht de verwarming aangelaten.. en toen wilde ik er niet uit want het was zoooo lekker warm.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 slaat armpje om Mo heen.
Op vliegveldenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef SHE het volgende:
Ik word standaard eruit gepikt voor een stripsearch.
Ik zal er wel uit zien als een russische spionne, of colombiaanse bolletjesslikster
Ja;quote:
Ik snapte 'm welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja;
nav de post van Anosmie.
Ik realiseer me nu pas dat ik weer behoorlijk sjorsiaans/farfallus-like aan het posten ben.
Ik heb het gevraagd in het FB-topic van GC maar geen reactie gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:24 schreef SHE het volgende:
Krijgt Greys haar award nog of hoe zit dat?
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja;
nav de post van Anosmie.
Ik realiseer me nu pas dat ik weer behoorlijk sjorsiaans/farfallus-like aan het posten ben.
Goftedommequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
Jeej, ik sta niet eens in de top 50 van december. Greys staat het hoogst van ons allemaal: op de 17e plek
.
Oh leuk jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, ik zat vandaag met een dikke oude (met pensioen) duitser in de treinquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
Co, dat was een kort dutje!
Ik ga ook even een half uurtje tukkie doen
En dan vanavond als de visite weg is nog even snel een zonnebankie, want ik bedenk me net dat ik anders wel erg wit afsteek bij mijn rode jurk vrijdag
Ik ben net weer thuis vanuit utrecht...maar ja, ik zat in de trein...dat scheelt ongetwijfeldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet boerenkool vanavond![]()
Als we ooit nog thuiskomen, that is. Zit nog in Utrecht en de avondspits zal vast geen meelij hebben
bij aankoop in de koelkast gedaan???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Succes in de file muis!
Hoe zit het met de houdbaarheidsdatum van eieren? Hoe strikt moet je dat nemen?
Dat die dingen nog rijden met -12quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis vanuit utrecht...maar ja, ik zat in de trein...dat scheelt ongetwijfeld
Ik ga uit van de datum op de doos en dan staan ze koel in de kelder, maar meestal redden ze die datum nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Succes in de file muis!
Hoe zit het met de houdbaarheidsdatum van eieren? Hoe strikt moet je dat nemen?
soms valt het meequote:
niet meer op die site lezen MoBlo. die mensen moet je achter je latenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
ze hebben het nog steeds over me
echt, het laat ze niet los
die 'petra' is overigens een 'kloon' van een van de heren
heel erg goed, ben er dolblij mee!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
ze hebben het nog steeds over me
echt, het laat ze niet los
die 'petra' is overigens een 'kloon' van een van de heren
neuh, niet dat ik weetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]gerard leinders ken ik wel....van orkest...is die ook zo vervelend??
Deze had ik overheen gelezen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:24 schreef SHE het volgende:
Krijgt Greys haar award nog of hoe zit dat?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neuh, niet dat ik weetmaar hij zal vast meelachen
gerard docent?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]geertje vast niet... volgens mij issie docent op t sorghvliet trws.
kweenie? ik dacht dat otto (docent klassieke talen daar) t over hem had als collega... geen idee wat ie geeft...quote:
je kent otto! wat leuk!! otto is mn penningmeester en een hele grote held. en hij wordt over een maandje papa!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
otto is tof
maar nee, volgens mij is gerard daar gewoon 'oud leerling'
waarom verbaast mij dat nou helemaal níksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
arjan is nog degene die mij daar het meeste loopt te naaien
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
Co, mijn pakje ligt ook in Amsterdam
Niet inpikken he?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
Co, mijn pakje ligt ook in Amsterdam
Niet inpikken he?
Thanks, nu moet ik dat een keer eten natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eierkoeken: met dik roomboter en hagelslag
Muis heeft geen CI, maar een ABIquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja ik had nog twee vragen aan Mouse over haar CI.
Waarom zit ie bij jou direct in je hersenstam?
Heb je al geprobeerd wat anders aan je hoofd te plakken dan het uitwendige deel van je CI? Dat moet blijven plakken toch?
3 euroquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:54 schreef Viking84 het volgende:.
Het is echt fakking koud hier. Maarrrrr, ik heb m'n bed
. Er was nog één en hij wordt morgen bezorgd. Verder dekbed en kussens e.d. gekocht, dus ik ben nu heel euro's lichter.
Ik wil mijn huidige bed op Marktplaats zetten, maar ik weet niet zo goed wat ik ervoor moet vragen... Eénpersoonsbed, 13 jaar oud, maar in prima staat (behalve de lattenbodem dan). Suggesties?
.
Kijk op marktplaats naar vergelijkbare bedden en wat ze daarvoor vragenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:54 schreef Viking84 het volgende:
.
. Er was nog één en hij wordt morgen bezorgd. Verder dekbed en kussens e.d. gekocht, dus ik ben nu heel euro's lichter.
Ik wil mijn huidige bed op Marktplaats zetten, maar ik weet niet zo goed wat ik ervoor moet vragen... Eénpersoonsbed, 13 jaar oud, maar in prima staat (behalve de lattenbodem dan). Suggesties?
.
Dat verklaart al ongeveer vraag 1. Sorry ik even ergens gemist had dat mouse heul geen CI heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muis heeft geen CI, maar een ABI(Auditory Brainstem Implant). En verder mag ze zelf antwoorden, hoe mijn vingers ook jeuken
![]()
.
Doe gewoon t.e.a.b.!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muis heeft geen CI, maar een ABI(Auditory Brainstem Implant). En verder mag ze zelf antwoorden, hoe mijn vingers ook jeuken
![]()
.
Laat mensen bieden en kijk wat een gek er voor geeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:54 schreef Viking84 het volgende:
.
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hallo, het is een collectors item. Ik heb erin geslapen hoor!.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja ik had nog twee vragen aan Mouse over haar CI.
Waarom zit ie bij jou direct in je hersenstam?
Heb je al geprobeerd wat anders aan je hoofd te plakken dan het uitwendige deel van je CI? Dat moet blijven plakken toch?
Maar je weet nu nog niet waarom Muis een ABI heeft en geen CIquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat verklaart al ongeveer vraag 1. Sorry ik even ergens gemist had dat mouse heul geen CI heeft.
Ja heel leuk. Als je je metaaldetector maar thuislaatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]!
Vik straks op de volgende meeting met een leuke koelkastmagneet op d'r hoofd
Haha, en dan op Marktplaats zetten met: 'exclusief schone deerne'quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe eens een foto dan?? Met jou drin!!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
Co, wat ik even gemist heb...
Heb je je man al teruggevonden inmiddels?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]!
Vik straks op de volgende meeting met een leuke koelkastmagneet op d'r hoofd
Waarom heb jij een boek gelezen over CI's?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry dat is wat mij het meest bij bleef uit het boek dat ik gelezen heb over CI's. Dat je dingen aan je hoofd kan plakken
Sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Thanks, nu moet ik dat een keer eten natuurlijk
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:12 schreef Viking84 het volgende:
O en ik denk dat ik dodag, als ik toch naar de huisarts moet, ook m'n Mirena ga laten weghalen. Heb hem sinds half juni en ik heb nog steeds veel buikpijn en bloedverlies. Zonet in de IKEA had ik zelfs even het gevoel dat ik flauw zou vallen. Ik ben er klaar mee. Pillen here I come
.
Omdat ik doordat ik zelf ook niet bijzonder goed hoor, gefascineerd ben door het onderwerp. Ik heb ook gebarentaal als keuzevak gedaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een boek gelezen over CI's?.
Inbrengen doet pijn, weg laten halen niet. Dat is in een mum van tijd gepieptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Oh dat lijkt me niet goed nee Vik!
Jakkie! Dan maar weghalen idd (dat lijkt me dan ook weer geen pretje)
Ahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik doordat ik zelf ook niet bijzonder goed hoor, gefascineerd ben door het onderwerp. Ik heb ook gebarentaal als keuzevak gedaan.
I'm weird
Nee dat nog niet, maar ik moet voor links dringend eens langs de dokter.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aha.
Heb je ook hoorapparaten dan? Of dat nog niet?
Ik voor rechts; misschien kunnen we samen gaan en krijgen we kortingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee dat nog niet, maar ik moet voor links dringend eens langs de dokter.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voor rechts; misschien kunnen we samen gaan en krijgen we korting
Als je een beetje mollig bent, gaan je oren dicht?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef conleche het volgende:
Ik zie hier een verband.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je een beetje mollig bent, gaan je oren dicht?
Heuj ik ben heul niet mollig jahquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeps...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heuj ik ben heul niet mollig jah
Hoe dikker, hoe dover, dus denk om je lijnquote:
Ja doei! Ik zal de volgende keer ff bij je op schoot gaan zitten, met je 'mager'!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent zo mager als een lat, eierkoekenvretert.
Letterlijk neem ik aanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriendje is vandaag door het ijs gezakt![]()
![]()
Dat magquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doei! Ik zal de volgende keer ff bij je op schoot gaan zitten, met je 'mager'!
Hoe kun je figuurlijk door het ijs zakken dan?quote:
Ja!quote:
Oh jee!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Hij was met een vriend aan het schaatsen en na ongeveer vijf kilometer was het ijs dus wat te dun aan de kant waar mijn vriend schaatste en hij zakte er doorheen. Maar hij kan vrij goed schaatsen en ging dus heel snel waardoor hij met zijn lichaam voorover viel zegmaar, dus hoofd onder water en borstkas tegen het ijs enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jee!
En kon hij er makkelijk weer uit komen?Of alleen met zijn enkels ofzo?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij was met een vriend aan het schaatsen en na ongeveer vijf kilometer was het ijs dus wat te dun aan de kant waar mijn vriend schaatste en hij zakte er doorheen. Maar hij kan vrij goed schaatsen en ging dus heel snel waardoor hij met zijn lichaam voorover viel zegmaar, dus hoofd onder water en borstkas tegen het ijs enzo. Maar hij kon zich gelukkig aan de kant er weer heel snel uittrekken.
En toen moest ie nog vijf kilometer terug met wind tegen![]()
@ Vik: Hij is koppie onder gegaan
Oehquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ja, hij zei ook iets van dat het de eerste tien minuten nog wel ging vanwege de adrenaline, maar daarna..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]Jeetje, wat heftig. En dat 'ie ook nog 5 kms terug moest... Arme vriend.
Kan je dit ff voor ons painten, want ik heb het plaatje nog niet helemmalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Hij was met een vriend aan het schaatsen en na ongeveer vijf kilometer was het ijs dus wat te dun aan de kant waar mijn vriend schaatste en hij zakte er doorheen. Maar hij kan vrij goed schaatsen en ging dus heel snel waardoor hij met zijn lichaam voorover viel zegmaar, dus hoofd onder water en borstkas tegen het ijs enzo. Maar hij kon zich gelukkig aan de kant er weer heel snel uittrekken.
Wel heel akelig zeg... Eng ook! Hopen dat ie er niets aan overhoudt!quote:En toen moest ie nog vijf kilometer terug met wind tegen![]()
@ Vik: Hij is koppie onder gegaan
Hij heeft alleen wat last van zijn blauwe plekken enzo. Hij schaatste ergens bij Amsterdam ofzo en z'n moeder woont in Amsterdam, dus hij is daar gaan douchen en heeft z'n kleding kunnen wassen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Oh jasses. En dan in de wind met natte kleding, gatver!
Voelt ie zich wel goed verder enzo? Lekker in een warm bad geweest?
Ik kan niet painten.. Dussehquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je dit ff voor ons painten, want ik heb het plaatje nog niet helemmal
[..]
Wel heel akelig zeg... Eng ook! Hopen dat ie er niets aan overhoudt!
Ik ga nu zelfs een spelletje met hem doen omdat hij dat graag wilquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Das niet tof GB.
Lief zijn voor vriendje dus vanavond en een extra kopje chocolademelk voor hem.
Weer een netbookster!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Door het ijs gezakt!Waren er nog andere mensen in de buurt?
Ik heb een netbook gekocht.Deze:
[ afbeelding ]
Alledriequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Door het ijs gezakt!Waren er nog andere mensen in de buurt?
Ik heb een netbook gekocht.Deze:
[ afbeelding ]
Het is echt een lekkertje! En hij is zó goed terechtgekomenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Elies, Boris ligt te knorren door je complimentje
Hij pleurde vanmiddag zo van de vensterbank zeg! Onder het slapen. En gek dat hij keek daarna!
Echt zo van 'asjemenou!?'
Het was mijn favoriet, en die hebben ze niet in het roze.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer een netbookster!!!
Niet eens een roze?
I wish!quote:
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:27 schreef ElisaB het volgende:
Half één daar zijn!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef conleche het volgende:
GB!! M'n schoonzoon!!!![]()
Greys, hoe laat moet je morgen naar de DA met HerrFrau Bink???
Zie je nou welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik doe mee.![]()
Rechts hoor ik slecht / zo goed als niets.
Links is ok genoeg.
Ik vind het zelf een zegen, eigenlijk.
Ik slaap altijd prima, want bij herrie ga ik op mijn horende oor liggen en slaap als een roosje.
Je reageerde niet meer op mijn pmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:47 schreef TJDoornbos het volgende:
dames thnx voor de reacties
Vandaag zijn ze hele dag bezig met dr maar weet nog niks.
DML wrom schaatsen zonder mij? Had de grootste heibel op mn werk hihihi dus jah
Ow, sielugggg.... Die poezen van ons moesten ook (nou ja, niet allemaal hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Half één daar zijn!
En dan gaan ze d'r hele buikje kaal scheren. Kouhoudddd met dit weer!
Net nog ff de brief gelezen. Sommige honden worden panisch omdat ze op hun rug moeten liggen en dan krijgen ze een rustgevende injectie. En dan moeten ze daarvoor vanaf 24.00 uur de dag er voor nuchter zijn. Ik geef Bink morgen gewoon nog een koekje, want die gaat gewoon op d'r rug liggen!
En ik mag (moet) er de hele tijd bij zijn
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag.
Maar Muis zou bij jou op schoot en aangezien die het dikste is (gezien het geconstateerde verband tussen gewicht en doofheid) wordt dat wel een beetje zwaar.
En waarom heb je dan geen gehoorzenuw meer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Muis006 het volgende:
Hoi
DML, ik weet niet of Vik al had geantwoord (moet zo even teruglezen) maar bij mij zit dat ding rechtstreeks in mijn hersenstam omdat ik geen gehoorzenuw meer heb. Het implantaat vervangt bij mij dus mijn gehele gehoorzenuw, terwijl ie bij Vik maar een deel overneemt.
Iew, je gaat toch geen honden zoenen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb iets over Bink gemist!
Even verder snel teruglezen.
En alvast een pakkerd voor Bink mmmmmmmwahhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb tumoren op mijn gehoorzenuwen! Eentje links en eentje rechts. Nouja heb..hadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En waarom heb je dan geen gehoorzenuw meer?
Sorry heur voor de vragen maar ik vind het uitermate interessante materie.
En helemaal sorry als je het al eens verteld hebt maar ik lees nooit terug![]()
Minder heupquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Noooo!
Jij hebt een mooier figuurtje dan ik en ik weeg 59. Jij hebt veel minder heup.
Jij hebt zware botten en bent verder ook helemaal prachtigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Noooo!
Jij hebt een mooier figuurtje dan ik en ik weeg 59. Jij hebt veel minder heup.
ik zou dat toch niet doen greys, als het allemaal niet zo voorspoedig verloopt en Binkie toch onder narcose moet, kan hij zich verslikken in oude maaginhoud...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Half één daar zijn!
En dan gaan ze d'r hele buikje kaal scheren. Kouhoudddd met dit weer!
Net nog ff de brief gelezen. Sommige honden worden panisch omdat ze op hun rug moeten liggen en dan krijgen ze een rustgevende injectie. En dan moeten ze daarvoor vanaf 24.00 uur de dag er voor nuchter zijn. Ik geef Bink morgen gewoon nog een koekje, want die gaat gewoon op d'r rug liggen!
En ik mag (moet) er de hele tijd bij zijn
Pfffff.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iew, je gaat toch geen honden zoenen?![]()
.
Nou doe eens....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Minder heup!
Je zou mijn dijen en reet eens moeten zien!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef Muis006 het volgende:
We zitten samen in de kamer
en de stereo staat zacht (anders versta ik je niet!)
Ik denk nu gaat het gebeuren
hierop heb ik zolang gewacht
Niemand in huis, de deur op slot
mijn avond kan niet meer kapot
Dat is, my dear, ongeveer het ergste liedje ever!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Suzanne, Suzanne, Suzanne ik ben stapelgek op jou
O, kenknie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Suzanne, Suzanne, Suzanne ik ben stapelgek op jou
Sorry Cootjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is, my dear, ongeveer het ergste liedje ever!!
Ook mét heup kan je dus in een maat 28 passenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Minder heup!
Je zou mijn dijen en reet eens moeten zien!
Jij hebt een smoes.. maar iedereen boven de 15 moet dit nummer kennen..quote:
Smoes telt niet, want die zou dan ook voor Muis opgaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij hebt een smoes.. maar iedereen boven de 15 moet dit nummer kennen..
Opgelicht?!quote:
Je typt redelijk foutloos volgens mij, dus dat is wel erg okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:06 schreef Chicolate het volgende:
Ook mét heup kan je dus in een maat 28 passen. Ik nog niet, maar dat komt wel als ik leer dat zo'n grote reep milka niet bedoeld is om in 1 dag op te eten. Niet als je ook nog eens drop en veel brood op hebt. En je ook al niet gaat sporten omdat je moet leren. Beuh. Is er iets dat ik wél goed doe op dit moment
![]()
![]()
.
South Parkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Muis006 het volgende:
Een andere voor Cootje:
Two tablespoons of cinnamon
and two or three egg whites
Half a stick of butter
mmmmelteeeeed
Stick it all in a bowl baby
stir with a wooden spoon
Mix in a cup of flower
you'll be in heaven soon
Say everybody have you seen my balls they're big and salty and brown. If you ever need a quick pick me up, just stick my balls in your mouth. Ooooh, suck on my chocolate salty balls. Stick 'em in your mouth and SUCK EM. *tututudu*
Suck on my chocolate salty balls. They're tasty, full of vitamins, they're good for you! So suck my balls.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Muis006 het volgende:
Een andere voor Cootje:
Two tablespoons of cinnamon
and two or three egg whites
Half a stick of butter
mmmmelteeeeed
Stick it all in a bowl baby
stir with a wooden spoon
Mix in a cup of flower
you'll be in heaven soon
Say everybody have you seen my balls they're big and salty and brown. If you ever need a quick pick me up, just stick my balls in your mouth. Ooooh, suck on my chocolate salty balls. Stick 'em in your mouth and SUCK EM. *tututudu*
Suck on my chocolate salty balls. They're tasty, full of vitamins, they're good for you! So suck my balls.
Vast welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Smoes telt niet, want die zou dan ook voor Muis opgaan.
Maar ik ken vast weer keihippe muziek die Muis niet kent.
Zeg ik lees net dat jij in een 28 past. Ik zit wel een paar maten hoger dus zo erg kan het allemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hihi nee! In een broek zit het er very sexy uit maar in werkelijkheid is het nogal bobbelig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |