Zweedse moeder, Kaapverdische vader. (wiki)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan vermoeden hè, met de achternaam Larsson.
Dit is zeker een val hè? En dat je dan straks, als we niet meer op onze hoede zijn, ineens verwoestend uithaalt.quote:
Dat was toch die LPF negert?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dan moet ik altijd gelijk aan deze man denken:[ afbeelding ]
Boek maar!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moeten we weer eens op jacht.
Dat zit maar te niksen daar op de vlakte.![]()
[ afbeelding ]
PMS is geen fabeltje, tis een hard feit! En hormonen zijn de boosdoeners. Als ik de pil slik word ik een heel onaangenaam persoon. Ik ben van nature een rustig en vriendelijk persoon, maar dan...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
En schat 'm ook zeker niet onder!
Het zal wel allemaal tussen mijn oren zitten, maar toch. Maar! Toch!
Ik slik de pil niet meer, en juist sinds ik daar mee ben gestopt, is mijn PMS erger geworden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef Talitha het volgende:
PMS is geen fabeltje, tis een hard feit! En hormonen zijn de boosdoeners. Als ik de pil slik word ik een heel onaangenaam persoon. Ik ben van nature een rustig en vriendelijk persoon, maar dan...![]()
Zeker niet! Wij vrouwen wisselen elkaar af, zodat jullie mannen constant op je hoede moeten zijn. Deze week heeft Cc dienst, ik pas over 2 weken weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is zeker een val hè? En dat je dan straks, als we niet meer op onze hoede zijn, ineens verwoestend uithaalt.
Hihi, je zei zie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik slik de pil niet meer, en juist sinds ik daar mee ben gestopt, is mijn PMS erger geworden.
Misschien toch maar weer beginnen met slikken. Hihi, ik zie slikken.
hihi zij zei ziequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef Noek het volgende:
Ik heb geen pms. Ik heb gewoon geen neger.
Ik snap je niet en daar irriteer ik me aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
Slikken? Slikken?
Nu zie je pas slikken, kreng.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik snap je niet en daar irriteer ik me aan.
Zo! Nu ben jij over de jank. Ik schreef, irriteer ik me aan.
Heb je dat GEZEIN??
Ik kom eraan!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Frits, ik wil naar huis. Breng me naar huis!
Geen enkels gebroken zo te horen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoi! heerlijk zeg, even een stukkie lopen.En het is echt ouderwets koud.
![]()
Ik wil een neger voor mijn verjaardag!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef CarOnline het volgende:
Waar de fuk gaat het eigenlijk over?
[ afbeelding ]
Wat was er mis met Noekje ?quote:
Echt? Waarom dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil een neger voor mijn verjaardag!
Och, jij bent eigenlijk tweehonderd jaar te laat geboren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil een neger voor mijn verjaardag!
Da's nog even afwachtenquote:
Het gaat echt slecht met jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:31 schreef Noek het volgende:
Ik snap je niet en daar irriteer ik me aan.
Zo! Nu ben jij over de jank. Ik schreef, irriteer ik me aan.
Heb je dat GEZEIN??
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
Mijn biologische klok is van slag.
Maar mannen wees blij! Mijn PMS is een paar dagen te vroeg veranderd in MS.
Als ik je had liggen douwen zou ik er blij mee zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
quote:
Nee hè! Ons hele schema in de war.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
Dus niet groot geworden door klein te blijvenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:55 schreef Noek het volgende:
[..]
De JE. Komt een noekje bij de dokter..
hihi
Oooooh
That makes two of us. Als, hè.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik je had liggen douwen zou ik er blij mee zijn
Ligt aan je oude netwerk, hier is Ziggo nooit wegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Coos het volgende:
Waarschijnlijk heeft gisteren iemand de deur van die Ziggoschuur open laten staan!![]()
Na middernacht naks noppes nada!! Geen internet, telefoon en tv.![]()
Ziggo met NS trekjes. (als het weer omslaat valt alles uit)
Ik snap het niet. Ik ben altijd bij de tijd.quote:
AJB geen 2 van jouquote:
google zou verboden moeten wordenquote:
TV staat niet op een netwerk!! Ook weg dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt aan je oude netwerk, hier is Ziggo nooit weg
Zelfde draadjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Coos het volgende:
[..]
TV staat niet op een netwerk!! Ook weg dus.
Ik vergeet een hoop, maar dat nooitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:06 schreef Coos het volgende:
Het zit trouwens toch niet mee vandaag. Shag en peuken vergeten dus nog een keer de kou in.
En internet werk nu godsgruwelijk traag hier.quote:
Ben je pas gestopt? Dan moet de boel misschien opnieuw ingeregeld worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik ben altijd bij de tijd.
Wacht. Ik geloof dat ik het wel snap.
Ja, ik denk ook dat je kabel bevroren isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Coos het volgende:
[..]
En internet werk nu godsgruwelijk traag hier.Volgens mij zijn ze bij Ziggo vergeten anti-vries bij te vullen.
Eerst nog even Vaaaalenciaaaa??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst nog even Vaaaalenciaaaa (blote reten natte spleten godverdomme impotentia) boeken zometeen.![]()
Leren zuipen gaat wel lukken mop, in zo'n klote iglo.
Voor PMS-klachten ben je in het juiste topic.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef versabommie het volgende:
godver... zij van thuis heeft nesteldrang!
nee geen pms... NESTELDRANGquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor PMS-klachten ben je in het juiste topic.
Yup, heb ik ook weleens als ik last van PMS heb. Wil je erover praten?quote:
Eej lijpe albino, effe dimmen! Goed, gaan we eerst wel dronken worden in een iglo. Neem jij de tampons mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Eerst nog even Vaaaalenciaaaa??
[ afbeelding ]
Voordeel van bezwangeren; geen pms.quote:
nah heb ze niet zwangert gemaakt maar ze krijgt wel drie kinderen van mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voordeel van bezwangeren; geen pms.
Ja die drie kan ik me nog wel heugen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah heb ze niet zwangert gemaakt maar ze krijgt wel drie kinderen van mebegint me hier door dat huis te rauzen man man man ... dacht een maandje vrij te hebben!
schijnbaar wel... tenminste ik voel de toorn des nesteldrang over mij komen al de hele dagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja die drie kan ik me nog wel heugen.Maar dat je daar ook nesteldrang van krijgt.
![]()
Succes ermee dan. Ik ga ff huis houden.
Helaas zit er ook een bijzonder groot nadeel aanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voordeel van bezwangeren; geen pms.
Ben anders nog nooit zo snel afgevallenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Helaas zit er ook een bijzonder groot nadeel aan
Ik nog nooit zo snel aangekomenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ben anders nog nooit zo snel afgevallen
Maar je bent daarna ook niet meer in een paar uur 5 kilo afgevallenquote:
Nee, al jáááren terug. Vond het na 20 jaar pil slikken wel eens tijd om ermee te kappen. Plus dacht dat het wel een extra safe sex stok achter de deur was, als vrijgezelle fladderaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef Talitha het volgende:
Ben je pas gestopt? Dan moet de boel misschien opnieuw ingeregeld worden.
mannetjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef Coos het volgende:
Edwin de Roy van Kwibusstein bij Het Gesprek nu.
Ja man.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hey halloow, heeft ze je alleen thuis gelaten?
![]()
![]()
nu alleen nog aan dat ellenlange constant terugkerende gezeik er over in deze scquote:
moeders; dochters of vriendinnen (dus vrouwelijke huisgenotenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
PMS-technisch moeten we dat wel goed uitkienen. Niet dat we daar dan met enkel chagrijnige wijven zitten, waaronder ik.
Maar aan mijn cyclus is toch geen tampontouwtje vast te knopen.
Volgende week tijdens de poweryoga maar extra aandacht besteden aan de bekkenbodemspieren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:24 schreef willem-jozef het volgende:
ik wil net schrijven: met jou er nog aan hopefullyvolgt die plop alweer
zou verplicht moeten wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende week tijdens de poweryoga maar extra aandacht besteden aan de bekkenbodemspieren.
Of gewoon tijdens mijn werk. En ... vast!
is dst niet verplicht dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou verplicht moeten worden! dat trainen van die deltabekkenbodemspier
Wil hij het niet altijd op z'n Grieks?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:15 schreef FANN het volgende:
is dst niet verplicht dan?
zit ik goddomme iedere dag 2 uur voor niks te knijpen
kutgriek
Of hang je hem voor het inbrengen evenin een glaasje wodkaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
En zo niet, binden we mijn tampontouwtje gewoon aan die vlieger vast!
hey daar kunnen we best een leuke discussie over hebben!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hang je hem voor het inbrengen evenin een glaasje wodka
Yep..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en Frits? Maandcijfers gezien.![]()
Maar jij staat hoger!
Zou het dan eigenlijk uitmaken welke vodka je neemt? Bedoel, normaliter ben ik nogal een zeikerd qua vodka: Stoli en Zubrowka FTW en Absolut en Smirnoff is gore bocht. Maar die smaakpapillen zitten natuurlijk op mijn tong.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef Deisyy het volgende:
zo'n ijsklontje naast die tampon proppen lijkt me sowieso geen aanradertquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:08 schreef Copycat het volgende:
En dan laat ik het dilemma van het door mij geliefde ene ijsblokje in mijn vodka nog maar even buiten beschouwing.
Zag ik ook al in je fobo, het eerste iig. Maar dat laatste, vond je dat altijd al of ben je na heel veel liters en vergelijksmateriaal tot die conclusie gekomen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef Copycat het volgende:
Bedoel, normaliter ben ik nogal een zeikerd qua vodka: Stoli en Zubrowka FTW en Absolut en Smirnoff is gore bocht.
Daar heb je geen liters vergelijkingsmateriaal voor nodig, hoor. Het smaakt gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zag ik ook al in je fobo, het eerste iig. Maar dat laatste, vond je dat altijd al of ben je na heel veel liters en vergelijksmateriaal tot die conclusie gekomen?
Of vooraf naar binnen proppen. Of erna.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:12 schreef versabommie het volgende:
zo'n ijsklontje naast die tampon proppen lijkt me sowieso geen aanradert
Lekkere doos.quote:
Dan krijg je toch bloed in je Vodka ipv vodka in je bloed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij's leuk.quote:
quote:
quote:
Straks ook m'n reet maar eens volproppen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ... Misschien is het inbreng gedoe niet zo gek
Goed plan ik gebruik het eigenlijk om lekker te slapen. Misschien kan ik daar ook wel buitenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een blikken doos. Maar die is, op wat vloei en tipjes en lege sigarettenhulzen, leeg.
2009 wordt het jaar van enkel gelegenheidsblowen voor mij. In gezelschap en niet meer gewoon omdat.
Ik doe ook meestal wat lezen voordat ik ga slapen. Maar nu is het daar te koud.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
Ik slaap gelukkig altijd prima. Paar bladzijdes lezen en ik ben onderweg.
Ik kreeg er meer en meer tabak van, die constante drang om de avond te beginnen en te eindigen met een blowtje. Alleen voor de gezelligheid, tijdens een filmpje kijken met vrienden of zo, vind ik het eigenlijk een toegevoegde waarde hebben. Dat vind ik al lang. Maar ik ben een beetje zwak, als het gaat om verslavingen opgeven.
Maar al drie dagen clean as a whistle.
we hebben nu eerst een advocaat ingeschakeld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nu alleen nog aan dat ellenlange constant terugkerende gezeik er over in deze sc![]()
hoe is het met huis hondjes, is het nou al is rond? verheug me enorm op de house warming-fuif namelijk!
ik zag me al drijven in je (ons) zwembad op een luchtbed met coos (aparte luchtbedden, hoor!) met cocktails en drugsvolle asbakken; glurend onder het wateroppervlakte met duikbrillen en snorkels naar dat bikinibroek-loze kontje van noek (of was het nou gert?).
's avonds geboeid luisteren naar verhalen van lekker simpel bij een machtig kampvuur![]()
![]()
etc. etc.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:47 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
dus feestje wordt eind zomer..zeg augustus
dan komen de fatboys in de zwembaden, en kan de party beginnen
Coos,,,,het kopen in Spanje is totaal anders dan hier...quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhhhh augustus pas!
Dan heb ik nog even om onder de 60 te komen
Dat benne zitzakken troela.. Alla Coos enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ze lagen in de dgk toch ook altijd op die dingen in het zwembad?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat benne zitzakken troela.. Alla Coos enzo
Had ik het maar angstvallig vermeden, maar nee, ik was verslaafd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat program heb ik altijd angstvallig vermedenNet als CBML trouwens. En nu maak ik er een sport van niet te kijken en wel te posten
![]()
Alhoewel, mocht er weer een BB komen ben ik weer van de partij. En DGK heb ik vanwege een verbouwing het begin gemist en was er teveel gebeurd om er weer "in" te komen zeg maar.
Kerstshit wegewerkt ..Stofzuigen dwijlen ... enz.. Prima dusquote:
Klinkt tof! Dat ga ik morgen denk ik ook allemaal doen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Kerstshit wegewerkt ..Stofzuigen dwijlen ... enz.. Prima dus
Sounds funquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Kerstshit wegewerkt ..Stofzuigen dwijlen ... enz.. Prima dus
Nu wel lekker weg die handel..quote:
Ohw, je moet de ochtend?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
Morgen een halve dag en morgen middag shoppen met me moeder.. Wil laarzen kopen.
Ja lastig ik kan nog steeds niet goed overweg met hakken. Plus die heb ik wel zat. Ik zoek donkerbruine maar wel dat ze over een strakke broek heen kunnen. Maar niet van die lelluke dikke bont gevallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, je moet de ochtend?![]()
Ik haat shoppen, ik zie nooit wat leuks, en met mijn moeder is helemaal een ramp!
Watvoor laarsen ga je kopen?
Het is altijd wel leuk die kersttroep, maar ik ben ook altijd weer blij dat ik mijn normale huis weer terug heb.quote:
Das het erge met haar.. Gut vind je dit niks ..Of Ohhhhh deze zijn leuk. Terwijl ik al in een oogopslag zie dat ik het niet moet. Ben me hele leven al zo .. Maar zij dus ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vaak als ik iets wil kopen dat ik dan gewoon niet kan slagen, zo frustrerend![]()
Je moeder zal het wel leuk vinden.
Herkenbaar, ik heb heus wel eens zo'n vrouwelijke koopziekte, maar de moed zinkt me al in de schoenen, zodra ik in de stad ben. Kan soms echt een winkel inlopen, en dan denken, nah, dit wordt niets, en meteen weer omdraaien. Ik vind gewoon maar heel weinig dingen leuk. Voor mezelf dan, bij anderen vind ik alles altijd geweldig staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vaak als ik iets wil kopen dat ik dan gewoon niet kan slagen, zo frustrerend![]()
Je moeder zal het wel leuk vinden.
Klinkt ook gezelligquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Das het erge met haar.. Gut vind je dit niks ..Of Ohhhhh deze zijn leuk. Terwijl ik al in een oogopslag zie dat ik het niet moet. Ben me hele leven al zo .. Maar zij dus ook
Ha! Zo kocht ik laatst hele mooie laarsen, ook voor over een broek. Ik moet ze nog steeds inlopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lastig ik kan nog steeds niet goed overweg met hakken. Plus die heb ik wel zat. Ik zoek donkerbruine maar wel dat ze over een strakke broek heen kunnen. Maar niet van die lelluke dikke bont gevallen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb heus wel eens zo'n vrouwelijke koopziekte, maar de moed zinkt me al in de schoenen, zodra ik in de stad ben. Kan soms echt een winkel inlopen, en dan denken, nah, dit wordt niets, en meteen weer omdraaien. Ik vind gewoon maar heel weinig dingen leuk. Voor mezelf dan, bij anderen vind ik alles altijd geweldig staan.
Daarom hou ik ook helemaal niet van winkelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb heus wel eens zo'n vrouwelijke koopziekte, maar de moed zinkt me al in de schoenen, zodra ik in de stad ben. Kan soms echt een winkel inlopen, en dan denken, nah, dit wordt niets, en meteen weer omdraaien. Ik vind gewoon maar heel weinig dingen leuk. Voor mezelf dan, bij anderen vind ik alles altijd geweldig staan.
Je bent niet de enige hier.. Ik vraag me soms nog wel eens af. Hoe zou het met B&A zijn. En met huiself Ricawdooowww. En Palma. Zucht..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
Had ik het maar angstvallig vermeden, maar nee, ik was verslaafd.
Ik doe dit zelden of nooit. Ik moet de stad ff in voor iets. Dus vroeg mijn moeder mee. Ik moet gelijk komen eten en ze is dol blij met mijn aanzoek voor winkelen . Daar gaat het me omquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt ook gezelligEn jij die je moeder elke keer teleur moet stellen omdat je het niets vindt wat ze aan komt dragen. Misschien een beter idee als je met het idee de deur uit gaat dat je niet zal slagen, scheelt wel teleurstelling.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hier.. Ik vraag me soms nog wel eens af. Hoe zou het met B&A zijn. En met huiself Ricawdooowww. En Palma. Zucht..
Ja! ricardo!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hier.. Ik vraag me soms nog wel eens af. Hoe zou het met B&A zijn. En met huiself Ricawdooowww. En Palma. Zucht..
Ja leuk! moeders houden daarvan!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe dit zelden of nooit. Ik moet de stad ff in voor iets. Dus vroeg mijn moeder mee. Ik moet gelijk komen eten en ze is dol blij met mijn aanzoek voor winkelen . Daar gaat het me om![]()
Inderdaad en of je dan met lege handen thuis komt maakt niet uit, je moeder vind het al helemaal leuk dat je haar hebt meegevraagd en ook nog eens blijft eten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe dit zelden of nooit. Ik moet de stad ff in voor iets. Dus vroeg mijn moeder mee. Ik moet gelijk komen eten en ze is dol blij met mijn aanzoek voor winkelen . Daar gaat het me om![]()
Haha, absoluut nutteloos. Er was werkelijk niks nuttigs aan. En toch bleef ik iedere keer die streams aanslingeren, haha. Ik zou de volgende ook weer volgen. Mits tijd natuurlijk, ik had bij DGK het 'geluk' dat ik aan mijn scriptie moest werken (ergo: heeeel erg veel thuis achter de computer zat).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
maar zo nutteloos, en weggegooide tijd achteraf.![]()
Maar ik zou de volgende RLS ws weer net zo volgen.![]()
Als ik slaag post ik ze wel.. Ik wil ze nl. vrijdag aan voor die borrel. Heb een vet korte minirok. Dikke panty eronder en vette laarzen (hoop ik)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja leuk! moeders houden daarvan!
Het was zo leuk en wij hier op fok! woonden ook half in dat huis. Zo jammer dat het ineens afgelopen was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! ricardo!! Het was zo'n heerlijk vermaak! maar zo nutteloos, en weggegooide tijd achteraf.
![]()
Maar ik zou de volgende RLS ws weer net zo volgen.![]()
Ohw, en zou je er even angstvallig van willen maken? Ik had het net veranderd, en toen had jij het al gequote!![]()
Stampot !!! ik heb wel gevraagd of ze geen boerenkool wilde maken. Heb ik zelf verleden week gedaan. Beetje veel drie dagen boerenkoolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad en of je dan met lege handen thuis komt maakt niet uit, je moeder vind het al helemaal leuk dat je haar hebt meegevraagd en ook nog eens blijft eten.
Geniet er maar van
Ah, daar hou ik ook van, alleen ik doe aan majo's (Schrijf je dat zo?) panty's en onhandige liesjes gaan niet zo goed samen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik slaag post ik ze wel.. Ik wil ze nl. vrijdag aan voor die borrel. Heb een vet korte minirok. Dikke panty eronder en vette laarzen (hoop ik)
Dan ga je zelfs groen poepenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Stampot !!! ik heb wel gevraagd of ze geen boerenkool wilde maken. Heb ik zelf verleden week gedaan. Beetje veel drie dagen boerenkool
Zelfde toch.. Maar ik kan niet zo goed tegen wol.. Dan moet ik er nog een lange thermo onderbroek onderaan trekken... hehehehe De HEMA heeft goeie spullen wat dat betreftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah, daar hou ik ook van, alleen ik doe aan majo's (Schrijf je dat zo?) panty's en onhandige liesjes gaan niet zo goed samen.
Ben nog nooit zo gezond geweestquote:
het waren net twee werelden,,iedereen op forum wist waar je het over hadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was zo leuk en wij hier op fok! woonden ook half in dat huis. Zo jammer dat het ineens afgelopen was.
Laatst sprak ik iemand die ook altijd DGK volgde, ze hadden ineens geen kind meer aan ons en begrepen geen reet waar we het over hadden. Je moet erbij geweest zijn he
hoi allemaal .........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil hij het niet altijd op z'n Grieks?
NEEN
![]()
ik heb een maagdelijk sterretje en ik wil dat graag zo houden....
daar heb je geiten voor.....![]()
![]()
Tijdens het FOK!ken kun je ook trainen.
doe ik ook![]()
strakkies weer effe
![]()
quote:
Zo herkenbaar! Haha, daarom kwam ik ook naar DKG forum, om er tenminste met íemand over te kunnen praten..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef Aagjekat het volgende:
het waren net twee werelden,,iedereen op forum wist waar je het over had
kwam je achter je comp. vandaan, snapte niemand je..
Kweet niet.. Heb de vorige ook min of meer gevolgd.. En toen was mijn aandacht weg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Haha, daarom kwam ik ook naar DKG forum, om er tenminste met íemand over te kunnen praten..
Gaan jullie vanaf morgen trouwens ook Wie is de mol volgen?![]()
En in het begin probeerde ikhet nog weleens uit te leggen, maar dan zag ikdie onwetende blikken in de ogen van die anderen en wist ik dat het onbegonnen werk was om uit te leggen dat Brian een rat was en Amanda stieken sloeg onder de dekens en dat Huub niet zo erg als die werd afgeschilderd, dus probeerde ik het maar niet meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het volgen, ik wil kijken wanneer het mij uitkomt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Haha, daarom kwam ik ook naar DKG forum, om er tenminste met íemand over te kunnen praten..
moet je eens gaan proberen uit te leggen wat Fok isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je eens gaan proberen uit te leggen wat Fok is![]()
ook leuk........
Met allemaal mensen die je niet kentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ook leuk........
Nope... Zelfs links gestuurd naar zus. En ze begreep er nog geen ruk van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ow jij heb t dat ook wel eens geprobeerd?
gaat niet hé ?
iedereen zit zóquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met allemaal mensen die je niet kent
Mijn usernaam helpt ook niet bijj uitleg. Sloerie ???!!!???? (mijn moeder)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
iedereen zit zóals je het wil uitleggen......
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn usernaam helpt ook niet bijj uitleg. Sloerie ???!!!???? (mijn moeder)
tis ook een stomme naam daar hep je moeder dan wel weer gelijk in ..........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn usernaam helpt ook niet bijj uitleg. Sloerie ???!!!???? (mijn moeder)
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
iedereen zit zóals je het wil uitleggen......
Dat durf ik niet! Serieus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ook leuk........
Hoi Lies !quote:
die zit altijd al zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
![]()
of je man kijk je aan van...ja...en...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
die zit altijd al zona 25 jaar is zijn gezicht zo blijven staan........
Met een beetje hagelslag voor de show?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi Lies !
je raadt nooit wat ik eet/drink........
een advocaatje met slagroom.......als een oud wijf.......
zat in het kestpakket, en ik vin het nog lekker ook![]()
da's best wel errug eigenlijjk
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi Lies !
je raadt nooit wat ik eet/drink........
een advocaatje met slagroom.......als een oud wijf.......
zat in het kestpakket, en ik vin het nog lekker ook![]()
da's best wel errug eigenlijjk
Bitchquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
tis ook een stomme naam daar hep je moeder dan wel weer gelijk in ..........
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een beetje hagelslag voor de show?![]()
Advocaat, dat is echt van vroegah
Mijn oma at dat ook en die is ook doodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wel tof! Ik geloof dat ik anders dan mijn overleden oma, niemand ken die dat spul eet!
(Ik denk niet dat haar overlijden, trouwens iets te doen had met haar advocaatje gebruik hoor!)
de grootste fout is,,,als je zegt ..iemand van forum zei.....quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Citroentje met suiker, ook van vroegah![]()
Heeft iemand van jullie dat weleens op?
Ik weet niet of het hoort, mijn moeder deed het altijd om de boel op te pimpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nee geen hagelslag......... hoort dat zo?
nooit van gehoord
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oma at dat ook en die is ook dood
of........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
de grootste fout is,,,als je zegt ..iemand van forum zei.....
heb je bij voorbaat al verloren.
en tonen ze belangstelling,,kan je uitleggen wat jewilt,,ze snappen er geen reet van..
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oma at dat ook en die is ook dood
Jaaahh das lastig iid..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
en tonen ze belangstelling,,kan je uitleggen wat jewilt,,ze snappen er geen reet van..
Of op 24 april 2008: Huub en Claire gaan vandaag trouwenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
of........
Ribas had een foto gepost.....
en...en....en
![]()
gaat niet werken.......
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Of op 24 april 2008: Huub en Claire gaan vandaag trouwen![]()
Vriendin: Ken ik die?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg: Ik las op internet ergens!
Serieus, zo vertelde ik vandaag in de pauze, dat ik ergens op internet had gelezen over tampons met vodka.
Nooit iemand van gehoord, dus ik ontwikkel me wel hier!
Fok! is zo leerzaam, elke dag weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg: Ik las op internet ergens!
Serieus, zo vertelde ik vandaag in de pauze, dat ik ergens op internet had gelezen over tampons met vodka.
Nooit iemand van gehoord, dus ik ontwikkel me wel hier!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef Smash-it het volgende:
Fok uitleggen is inderdaad ook onbegonnen werk. Ook wel eens linkjes doorgestuurd als een topic te grappig was om alleen voor jezelf te houden, maar nooit het gewenste resultaat bereikt.
Gelukkig hebben we elkaar nog!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of op 24 april 2008: Huub en Claire gaan vandaag trouwen![]()
Vriendin: Ken ik die?
Ja en die paar Tia's zijn ook niet noemenswaardig verder!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
Drie dooie opoes al vanwegen advocaat met slagroom Dat ze vet in de tachtig waren laten we maar ff buiten beschouwing
mij Ma eet het ook wel eens en die is ook tachtig...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
Drie dooie opoes al vanwegen advocaat met slagroom Dat ze vet in de tachtig waren laten we maar ff buiten beschouwing
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en die paar Tia's zijn ook niet noemenswaardig verder!
Zwarte kipquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
mij Ma eet het ook wel eens en die is ook tachtig...![]()
dussssss zal wel ged zijn
wel machtig spul trouwens zeg....... pfffffff één glaasje en je bent gelijk vol.......
quote:
Ja kut is dat, en van dieene mag ik me ook al niet meer verontschuldigen enzo!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
da's een gemene......... mijn Ma heeft er ook 2 gehad
No fucking wayquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
dus gaan we de test met de tampons allemaal een keer doen?
saampjesmet zijn alle en dan fokken
![]()
zou ouzo ook werken trouwens?
ja nou ja...... ik denk dat er maar weinig mensen van tachtig zijn die het NIET hebben gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja kut is dat, en van dieene mag ik me ook al niet meer verontschuldigen enzo!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
dus gaan we de test met de tampons allemaal een keer doen?
saampjesmet zijn alle en dan fokken
![]()
zou ouzo ook werken trouwens?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed, jij begint ok? tuulk werkt ouzo ook, maar dan moet je er 2! Is echt waar hoor!![]()
(en pics or it didn't happen!)
Daar gaat mijn zuurgraadquote:
Ja haha! En dan moet je naar de dokter enzo!quote:
ik hang 'm er zo effe in........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed, jij begint ok? tuulk werkt ouzo ook, maar dan moet je er 2! Is echt waar hoor!![]()
(en pics or it didn't happen!)
Of gezopen plus een berg knoflookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja haha! En dan moet je naar de dokter enzo!
Dat is net zo erg als naar de tandarts wanneer je de vorige dag teveel gezopen hebt!
ik ben dan weer zo sociaal dat ik daar écht op let, dag voor de tandarts.... geen knoflookquote:
Oh fuck ik had een oproepquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja haha! En dan moet je naar de dokter enzo!
Dat is net zo erg als naar de tandarts wanneer je de vorige dag teveel gezopen hebt!
Ja ik denk dat je doos dat geweldig zou vinden!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hang 'm er zo effe in........![]()
ben nu nog vol van de advocaat......
Moscovitch in je doos wordt je misschien ook vrolijk van![]()
Brammetje
van brammetje?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je doos dat geweldig zou vinden!![]()
(Ik word er een beetje misselijk van!)
Nee doe ik ook maar ik heb wel eens een noodgevalletje gehad.. Zeer ernstige nood. Meen wel te herinneren dat het alleen alcohol was. (vanwegen de fucking pijn) Maar je voelt je best lullig op zijn zacht'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben dan weer zo sociaal dat ik daar écht op let, dag voor de tandarts.... geen knoflook
écht waar.......![]()
truttig weer hé.....
ah ... jah...... in dat geval is het niet jouw schuld natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee doe ik ook maar ik heb wel eens een noodgevalletje gehad.. Zeer ernstige nood. Meen wel te herinneren dat het alleen alcohol was. (vanwegen de fucking pijn) Maar je voelt je best lullig op zijn zacht's
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als jullie geilen op advocaten, Peter Plasman is zometeen bij Pauw en Witteman.
Sjesus lijkt antartica wel hier.. Er komen vette beroepsvaart boten voorbij en die ploegen door het ijs heen. Raar geluid. Heb trouwens maar een keer meegemaakt dat er ijsbrekers voorbij kwamen. Of ik heb het vanmorgen gemist ..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ... jah...... in dat geval is het niet jouw schuld natuurlijk
Ah oké..quote:
Nou ligt het sowieso al niet zo gemakkelijk in zo'n tandartsstoel....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee doe ik ook maar ik heb wel eens een noodgevalletje gehad.. Zeer ernstige nood. Meen wel te herinneren dat het alleen alcohol was. (vanwegen de fucking pijn) Maar je voelt je best lullig op zijn zacht's
en wie is dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah oké..![]()
Ik vind de beroemdste vrouwelijke strafpleiters wel aantrekkelijk eerlijk gezegd.
En dan Comedy Central missen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als jullie geilen op advocaten, Peter Plasman is zometeen bij Pauw en Witteman.
gewoon aan LS denken dan valt je mond vanzelleuf openquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ligt het sowieso al niet zo gemakkelijk in zo'n tandartsstoel....
Mijn tandarts heeft aan het plafond een kaartje met een aap, die zegt relaxe!
Nou dat helpt echt hoor!![]()
![]()
![]()
(Zou die man serieus denken dat ik me prettiger voel als ik een aap boven me zie hangen?)
Ik moest hard lachen .. en zag gelijk een plons snert in die open mond verdwijnenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon aan LS denken dan valt je mond vanzelleuf open
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
23 uur per dag, dat wist je inmiddels toch wel
mag ik nog een keer spoelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen .. en zag gelijk een plons snert in die open mond verdwijnen
FF spoelen![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon aan LS denken dan valt je mond vanzelleuf open
mwa......... net zoiets als ''op het strand is iedereen direkteur''quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Coos het volgende:
De Psych bij Pauw en Witteman zegt dat we op het ijs allemaal gelijk zijn.![]()
Beetje de filosofie van de naturisten.![]()
LS is o.k.quote:
ja maar die snert.........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
LS is o.k.Ik mis hem zelfs een bietje
Stukjes worst enzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen .. en zag gelijk een plons snert in die open mond verdwijnen
FF spoelen![]()
nah jah.... het had erger gekund........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stukjes worst enzo.![]()
Serieus, die LS-snert link gaat er bij mij nooit meer uit.
De rest van mijn leven zal ik aan LS denken als ik snert eet.
Heb er totaal geen moeite mee....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stukjes worst enzo.![]()
Serieus, die LS-snert link gaat er bij mij nooit meer uit.
De rest van mijn leven zal ik aan LS denken als ik snert eet.
vin je die wel leuk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Britta Bohler (van oorsprong Duitse)
[ afbeelding ]
Nu is ze wel leuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
vin je die wel leuk?![]()
![]()
hoe leuk?
en hoe uit zich dat dan?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
hoe leuk?
en hoe uit zich dat dan?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Britta Bohler (van oorsprong Duitse)
[ afbeelding ]
quote:
John van den Heuvel en zie ik ook nog regelmatig lifequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef FANN het volgende:
ik kijk te weinig nederlandse t.v. om te weten of er nog leuke mannen in het nieuws zijn ...
ik vond ''vroeger'' Peter R. de Vries wel leuk....![]()
maar da's ook alweer over...... en Brammetje kon er altijd wel mee door......
Humberto Tann is wel lekker....... maar volgens mij héél ijdel en daar kan ik dan ook
weer niet tegen
Ow........ die kale ........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
John van de Heuvel en zie ik ook nog regelmatig life
Oeh! Een aantrekkelijke bekende nederlander, dat is voor mij ook even denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef FANN het volgende:
ik kijk te weinig nederlandse t.v. om te weten of er nog leuke mannen in het nieuws zijn ...
ik vond ''vroeger'' Peter R. de Vries wel leuk....![]()
maar da's ook alweer over...... en Brammetje kon er altijd wel mee door......
Humberto Tann is wel lekker....... maar volgens mij héél ijdel en daar kan ik dan ook
weer niet tegen
Heb wel es aan zijn bureau gestaan vanwegen een pjoeter probleem. Kon het in no time oplossen en hij was blij met mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow........ die kale ........die is leuk..........
ben gelijk weer wakker........
ook stom.........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb wel es aan zijn bureau gestaan vanwegen een pjoeter probleem. Kon het in no time oplossen en hij was blij met me
Ja die ken ik iid niet. Zit me ook suf te denken. Ik heb niks met b.n.ers verderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Een aantrekkelijke bekende nederlander, dat is voor mij ook even denken.
Toen ik nog klein was kwijlde ik altijd van "Ot" uit fort Alpha. Maar daar ben ik van genezen inmiddels.![]()
(Is trouwens een serie van na jullie tijd!)
ot........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Een aantrekkelijke bekende nederlander, dat is voor mij ook even denken.
Toen ik nog klein was kwijlde ik altijd van "Ot" uit fort Alpha. Maar daar ben ik van genezen inmiddels.![]()
(Is trouwens een serie van na jullie tijd!)
Tja weet ik niet. Dan heb je alleen maar tijd om domme dingen te zeggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ook stom.........
je had er juist extra lang over moeten doen......
Zijn stukkie moest afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ook stom.........
je had er juist extra lang over moeten doen......
Ik zei voor jullie tijd, niet van jullie tijd!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ot........![]()
ik moet meteen aan ot en sien denken......
Drie uur lang naar Zomergasten kijken als ze daar te gast is bv.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
hoe leuk?
en hoe uit zich dat dan?
Op die foto valt het nog reuze mee!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei voor jullie tijd, niet van jullie tijd!
Zoietsquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Drie uur lang naar Zomergasten kijken als ze daar te gast is bv.![]()
[..]
Op die foto valt het nog reuze mee!
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je van de ''strenge vrouwen club'' ?
Coos ook al.........
rare snuiters hier.......
Als het serieus word gaan ze sigaretten halen en komen nooit meer terugquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je van de ''strenge vrouwen club'' ?
Coos ook al.........
rare snuiters hier.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |