En internet werk nu godsgruwelijk traag hier.quote:
Ben je pas gestopt? Dan moet de boel misschien opnieuw ingeregeld worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik ben altijd bij de tijd.
Wacht. Ik geloof dat ik het wel snap.
Ja, ik denk ook dat je kabel bevroren isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Coos het volgende:
[..]
En internet werk nu godsgruwelijk traag hier.Volgens mij zijn ze bij Ziggo vergeten anti-vries bij te vullen.
Eerst nog even Vaaaalenciaaaa??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst nog even Vaaaalenciaaaa (blote reten natte spleten godverdomme impotentia) boeken zometeen.![]()
Leren zuipen gaat wel lukken mop, in zo'n klote iglo.
Voor PMS-klachten ben je in het juiste topic.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef versabommie het volgende:
godver... zij van thuis heeft nesteldrang!
nee geen pms... NESTELDRANGquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor PMS-klachten ben je in het juiste topic.
Yup, heb ik ook weleens als ik last van PMS heb. Wil je erover praten?quote:
Eej lijpe albino, effe dimmen! Goed, gaan we eerst wel dronken worden in een iglo. Neem jij de tampons mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Eerst nog even Vaaaalenciaaaa??
[ afbeelding ]
Voordeel van bezwangeren; geen pms.quote:
nah heb ze niet zwangert gemaakt maar ze krijgt wel drie kinderen van mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voordeel van bezwangeren; geen pms.
Ja die drie kan ik me nog wel heugen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah heb ze niet zwangert gemaakt maar ze krijgt wel drie kinderen van mebegint me hier door dat huis te rauzen man man man ... dacht een maandje vrij te hebben!
schijnbaar wel... tenminste ik voel de toorn des nesteldrang over mij komen al de hele dagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja die drie kan ik me nog wel heugen.Maar dat je daar ook nesteldrang van krijgt.
![]()
Succes ermee dan. Ik ga ff huis houden.
Helaas zit er ook een bijzonder groot nadeel aanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voordeel van bezwangeren; geen pms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |