Ben anders nog nooit zo snel afgevallenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Helaas zit er ook een bijzonder groot nadeel aan
Ik nog nooit zo snel aangekomenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ben anders nog nooit zo snel afgevallen
Maar je bent daarna ook niet meer in een paar uur 5 kilo afgevallenquote:
Nee, al jáááren terug. Vond het na 20 jaar pil slikken wel eens tijd om ermee te kappen. Plus dacht dat het wel een extra safe sex stok achter de deur was, als vrijgezelle fladderaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef Talitha het volgende:
Ben je pas gestopt? Dan moet de boel misschien opnieuw ingeregeld worden.
mannetjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef Coos het volgende:
Edwin de Roy van Kwibusstein bij Het Gesprek nu.
Ja man.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hey halloow, heeft ze je alleen thuis gelaten?
![]()
![]()
nu alleen nog aan dat ellenlange constant terugkerende gezeik er over in deze scquote:
moeders; dochters of vriendinnen (dus vrouwelijke huisgenotenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
PMS-technisch moeten we dat wel goed uitkienen. Niet dat we daar dan met enkel chagrijnige wijven zitten, waaronder ik.
Maar aan mijn cyclus is toch geen tampontouwtje vast te knopen.
Volgende week tijdens de poweryoga maar extra aandacht besteden aan de bekkenbodemspieren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:24 schreef willem-jozef het volgende:
ik wil net schrijven: met jou er nog aan hopefullyvolgt die plop alweer
zou verplicht moeten wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende week tijdens de poweryoga maar extra aandacht besteden aan de bekkenbodemspieren.
Of gewoon tijdens mijn werk. En ... vast!
is dst niet verplicht dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou verplicht moeten worden! dat trainen van die deltabekkenbodemspier
Wil hij het niet altijd op z'n Grieks?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:15 schreef FANN het volgende:
is dst niet verplicht dan?
zit ik goddomme iedere dag 2 uur voor niks te knijpen
kutgriek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |