quote:
John van den Heuvel en zie ik ook nog regelmatig lifequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef FANN het volgende:
ik kijk te weinig nederlandse t.v. om te weten of er nog leuke mannen in het nieuws zijn ...
ik vond ''vroeger'' Peter R. de Vries wel leuk....![]()
maar da's ook alweer over...... en Brammetje kon er altijd wel mee door......
Humberto Tann is wel lekker....... maar volgens mij héél ijdel en daar kan ik dan ook
weer niet tegen
Ow........ die kale ........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
John van de Heuvel en zie ik ook nog regelmatig life
Oeh! Een aantrekkelijke bekende nederlander, dat is voor mij ook even denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef FANN het volgende:
ik kijk te weinig nederlandse t.v. om te weten of er nog leuke mannen in het nieuws zijn ...
ik vond ''vroeger'' Peter R. de Vries wel leuk....![]()
maar da's ook alweer over...... en Brammetje kon er altijd wel mee door......
Humberto Tann is wel lekker....... maar volgens mij héél ijdel en daar kan ik dan ook
weer niet tegen
Heb wel es aan zijn bureau gestaan vanwegen een pjoeter probleem. Kon het in no time oplossen en hij was blij met mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow........ die kale ........die is leuk..........
ben gelijk weer wakker........
ook stom.........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb wel es aan zijn bureau gestaan vanwegen een pjoeter probleem. Kon het in no time oplossen en hij was blij met me
Ja die ken ik iid niet. Zit me ook suf te denken. Ik heb niks met b.n.ers verderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Een aantrekkelijke bekende nederlander, dat is voor mij ook even denken.
Toen ik nog klein was kwijlde ik altijd van "Ot" uit fort Alpha. Maar daar ben ik van genezen inmiddels.![]()
(Is trouwens een serie van na jullie tijd!)
ot........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Een aantrekkelijke bekende nederlander, dat is voor mij ook even denken.
Toen ik nog klein was kwijlde ik altijd van "Ot" uit fort Alpha. Maar daar ben ik van genezen inmiddels.![]()
(Is trouwens een serie van na jullie tijd!)
Tja weet ik niet. Dan heb je alleen maar tijd om domme dingen te zeggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ook stom.........
je had er juist extra lang over moeten doen......
Zijn stukkie moest afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ook stom.........
je had er juist extra lang over moeten doen......
Ik zei voor jullie tijd, niet van jullie tijd!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ot........![]()
ik moet meteen aan ot en sien denken......
Drie uur lang naar Zomergasten kijken als ze daar te gast is bv.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
vin je die wel leuk?![]()
![]()
hoe leuk?
en hoe uit zich dat dan?
Op die foto valt het nog reuze mee!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei voor jullie tijd, niet van jullie tijd!
Zoietsquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Drie uur lang naar Zomergasten kijken als ze daar te gast is bv.![]()
[..]
Op die foto valt het nog reuze mee!
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je van de ''strenge vrouwen club'' ?
Coos ook al.........
rare snuiters hier.......
Als het serieus word gaan ze sigaretten halen en komen nooit meer terugquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je van de ''strenge vrouwen club'' ?
Coos ook al.........
rare snuiters hier.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |