Zweedse moeder, Kaapverdische vader. (wiki)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan vermoeden hè, met de achternaam Larsson.
Dit is zeker een val hè? En dat je dan straks, als we niet meer op onze hoede zijn, ineens verwoestend uithaalt.quote:
Dat was toch die LPF negert?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dan moet ik altijd gelijk aan deze man denken:[ afbeelding ]
Boek maar!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moeten we weer eens op jacht.
Dat zit maar te niksen daar op de vlakte.![]()
[ afbeelding ]
PMS is geen fabeltje, tis een hard feit! En hormonen zijn de boosdoeners. Als ik de pil slik word ik een heel onaangenaam persoon. Ik ben van nature een rustig en vriendelijk persoon, maar dan...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
En schat 'm ook zeker niet onder!
Het zal wel allemaal tussen mijn oren zitten, maar toch. Maar! Toch!
Ik slik de pil niet meer, en juist sinds ik daar mee ben gestopt, is mijn PMS erger geworden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef Talitha het volgende:
PMS is geen fabeltje, tis een hard feit! En hormonen zijn de boosdoeners. Als ik de pil slik word ik een heel onaangenaam persoon. Ik ben van nature een rustig en vriendelijk persoon, maar dan...![]()
Zeker niet! Wij vrouwen wisselen elkaar af, zodat jullie mannen constant op je hoede moeten zijn. Deze week heeft Cc dienst, ik pas over 2 weken weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is zeker een val hè? En dat je dan straks, als we niet meer op onze hoede zijn, ineens verwoestend uithaalt.
Hihi, je zei zie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik slik de pil niet meer, en juist sinds ik daar mee ben gestopt, is mijn PMS erger geworden.
Misschien toch maar weer beginnen met slikken. Hihi, ik zie slikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |