Garpjequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
/2 OmGgG lOoOoL pVp IsS vOoR nOoObSsSs!!1!!!11!11!1!!!!111eins?
Omdat ie vrij snel slaat en ik ook moet life tappen zonder dat ik pvp gear heb en drain life niet genoeg healed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ie maar hit voor 3k dan zou ik hem met gemak moeten kunnen soloen... ow en dat is crit??? Waarom waren er vroeger dan 40 man voor nodig???
| 1 2 3 4 5 | [limg]usericon[/limg] [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class |

Die zul je niet in Naxx krijgen, gaat nogal lastig als ze daar niet droppenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef stbabylon het volgende:
Helaas zit ik nu op 14717/21000 Wyrmrest rep. Als ik die op 21000 heb kan ik leather bracers kopen. Dan moet ik nog tot 60 emblems voor de t7 gloves (als ik die niet al eerder in Naxx krijg), en dan hoef ik niet meer naar Heroics, voor helemaal niks.
Aye :d ik zit ook op TN !quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:12 schreef VatosLoco het volgende:
Username: VatosLoco
[ afbeelding ] Lavendor - Twisting Nether - Rogue
Palladio - Twisting Nether - Paladin
Aloys - Twisting Nether - Druid
ToS dan... pff *zucht* snap je toch ook welquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:25 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die zul je niet in Naxx krijgen, gaat nogal lastig als ze daar niet droppen
Het enige waar ik mijn emblems van normale raids en heroics aan uit geef is die BoA zooi, simpelweg omdat ik T7.10 niet echt zo super vind, en mijn chest/gloves nu toch al een random item uit een 25 man zijn, en die andere zooi voor warriors is nou ook niet echt extreem goed vergeleken met wat je qua drops krijgt.
ok hier moet ik even wat meer tijd in steken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef Ps2K het volgende:
Username: Ps2K
[ afbeelding ] Armorylink - Aggramar - Shaman (80)
Armorylink - Aggramar - Hunter
| 1 2 3 | [limg=60,60]http://i20.tinypic.com/29dv3pu.jpg]afbeelding[/limg] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Kabar]Kabar[/url] - Aggramar - Shaman (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Gilfin]Gilfin[/url] - Aggramar - Hunter |
Das wel een goedequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef SharQueDo het volgende:
Turalyon
SharQueDoIcebear - Turalyon (A) - Druid (80)
Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
Lithariel - Turalyon (H) - Priest
(zie mijn, ff handig om (A) of (H) achter server te zetten ivm factie?)
Ps2Kquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:54 schreef GI het volgende:
Doen we hem zo:
[ code verwijderd ]Kabar - Aggramar - Shaman (80)
Gilfin - Aggramar - Hunter

Die van jou zal ik er nog even bijzetten dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef drumstickNL het volgende:
nee
| 1 2 | Aankomende patch: [url=http://www.wowwiki.com/Patch_3.0.8]3.08[/url] |
Prima. Simpel en overzichtelijk.quote:
Zoiets?quote:De oude OP met informatie over WoW vind je [url]hierrrr[/url].
Das op zich wel een leuk idee, maar ik denk dat je dan beter naar het FOK! topic kan linken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:24 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Prima. Simpel en overzichtelijk.
Wat misschien ook wel leuk is is een linkje naar de oude OP (op wiki zetten? anders heeft Wyri er vast wel plek voor) in de nieuwe OP, aangezien de oude OP allemaal vol staat met info meuk over classes, servers, professions enz.
[..]
Zoiets?
quote:De vorige OP, met een shitload aan info over WOW is gebruikt tot aan het topic 193# Die vind je hier
No rushquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef WyriHaximus het volgende:
Zal vandaag of morgen frontend voor de rss feeds maken GI, of anders zo in me pauze.
Armoryquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:20 schreef Hanstin het volgende:
[ afbeelding ] - Éládor Executus(A) - Fury Warrior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |