Ondertussen al weer -16.0°C. Komt misschien doordat er daar mist is ontstaan.quote:
Als ik de satellietbeelden bekijk is de helft van Nederland ondertussen al bedekt onder de wolken en volgt de rest binnen niet afzienbare tijd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Kerel het is net avond, die -20 gaat echt nog wel gehaald worden hoor
Helaas. Het dieptepunt wordt rond 22:00 verwacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef horned_reaper het volgende:
Kerel het is net avond, die -20 gaat echt nog wel gehaald worden hoor
Ik woon hier in Noord oost Groningen en ik zie alleen maar op sommige plaatsjes een beetje sluier bewolking, ik kan nog prima naar de sterren kijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik de satellietbeelden bekijk is de helft van Nederland ondertussen al bedekt onder de wolken en volgt de rest binnen niet afzienbare tijd.
Ik hoop dat ik er naast zit hoor...
Ben benieuwd, hopelijk valt 't in de vorm van sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef MaGNeT het volgende:
Er komt vanuit het noorden flink wat neerslag aan, te zien aan buienradar.
Tussen 22:30u en 23:00u gaat het hier los.
Ik hou jullie op de hoogte!
Met je eens! Ik woon ook in N.O.-Groningen. Toen ik de vorige week met mijn hond over de dijk liep voelde het kouder aan dan vandaag. Toen stond er meer wind. De centrale verwarming laat ik 's-nachts trouwens wel aan op ten minste 18 graden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik woon hier in Noord oost Groningen en ik zie allemaal maar op sommige plaatsjes een beetje sluier bewolking, ik kan nog prima naar de sterren kijken.
Tis weer 16,8quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:26 schreef Asgard het volgende:
Ell hoeft nog maar 1,8 graden te zakken en de -20 is gehaald
dit soort stralingskou jojo-t (hoe spel je dt eigenlijk in godsnaam??) altijd heen-en-weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Tis weer 16,8![]()
Maar Eindhoven gaat zich ermee bemoeien, -15,7
The truth is insidequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:
waar haalde gij da vandaan?
Als jij aan deze pluim kan komen, dan weet jij de temperaturen 10 minuten eerder dan op de site van het KNMIquote:
De pluim komt gewoon van de site van het KNMI hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als jij aan deze pluim kan komen, dan weet jij de temperaturen 10 minuten eerder dan op de site van het KNMI
Update:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
Sensor van de thermometer even buiten het raam gehangen.
Binnen: 18.0 graden.
Buiten: -4.0 graden
N/O Friesland.
O ja, ik zie hetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:46 schreef ItaloDancer het volgende:
De pluim komt gewoon van de site van het KNMI hoor
grmblquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Onder nul zal je bedoelen. Anders was het ook wel lekker.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:56 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen. Iemand moet dat weerstation op de barbecue hebben gelegd.
Juist wel. Nóg kouderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:57 schreef CARLAK het volgende:
Nu maar hopen dat Rusland de gaskraan niet gaat dichtdraaien.
Normaal gesproken wordt de laagste temperatuur rond zonsopkomst gehaald. Vanmorgen was low temp ook ergens rond achten. Dus dat kan nog wel ff zakkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:57 schreef Caesu het volgende:
-20 moet haalbaar zijn als de temp. nog tot middernacht daalt.
als de omstandigheden hetzelfde blijven (bewolking en wind) dan koelt het nog af tot zonsopkomst.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:57 schreef Caesu het volgende:
-20 moet haalbaar zijn als de temp. nog tot middernacht daalt.
We hebben zelf gas genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:57 schreef CARLAK het volgende:
Nu maar hopen dat Rusland de gaskraan niet gaat dichtdraaien.
verkeerde PIquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Holy crap, gaat alweer snel naar beneden.
maar ja nu komt er bewolking aanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt de laagste temperatuur rond zonsopkomst gehaald. Vanmorgen was low temp ook ergens rond achten. Dus dat kan nog wel ff zakken.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt de laagste temperatuur rond zonsopkomst gehaald. Vanmorgen was low temp ook ergens rond achten. Dus dat kan nog wel ff zakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |