Lol... paar uurtjes geleden zat ik van 'gestratawat?' bij een uitleg over steekproefmethodes en nu lees ik het diezelfde dag nog ergens... zulke dingen heb ik heul vaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Een heel klein beetje wind maakt een wereld van verschil onder deze gestratifiseerde omstandigheden. Tussen de temperatuur op 1,5m en 10cm boven maaiveld kan al een verschil van 8 tot 10 graden voorkomen, dus als de wind een klein beetje aantrekt wordt de lucht gemixed waardoor de temperatuur zomaar een paar graden kan stijgen. Maar als de wind wegvalt is de temperatuur ook zo weer 2 graden gezakt hoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef -skippybal- het volgende:
Wow, was het net echt al zo koud? Ik vond het wel meevallen op de fiets eigenlijk
Daar gelukkig geen last van... warm kamertje hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef Prowl het volgende:
-14![]()
de verwarming staat hier op 21 graden maar het lukt niet eens om de kamer op 19 graden te krijgen
uiteraard! Heerlijk!quote:
Morgenochtend zal het al wel snel opwarmen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:52 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
uiteraard! Heerlijk!
Morgenvroeg op de fiets zal het wel wat aan de koude kant zijn
Vanmorgen was het +/- -12, maar dat vond ik goed te doen
Zeer goede vraag, getuigd van heel wat intellect!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het niet..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lekker he die kou, nog even en straks lager dan -20 misschien -21? Nieuw record of zow
-14,1 nog 10 minuten later.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:18 schreef DemonRage het volgende:
Oh... Eindhoven opeens naar -12,1°C. De "warmtebel" is gevlogen.
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef MaGNeT het volgende:
Het is hier nog helder, 10km van Dokkum.
[ afbeelding ]
20x optische zoom.
Sluitertijd: 1/80
F-stop: f/5.7
ISO: 80
Crop en nabewerkt:
[ afbeelding ]
Zoiets idd. Een wolkje kan veel doen met de temperatuur.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
-14,1 nog 10 minuten later.
Zat een wolkje in de weg ofzo
Valt nog mee opzichquote:
Ik denk inderdaad (nog afgezien van de oorlog!) men er toen wat meer last van had.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Valt nog mee opzichAl waren het natuurlijk al ernstig barre tijden toen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |