Geduld is een schone zaak, die post komt nog wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef loveli het volgende:
Beetje spuit 11, maar na onderstaande post had ik eigenlijk een reactie van Clayton verwacht:
[..]
Lattenbodems kunnen heel goedkoop hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat ik het weet: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30139784
40 SG en dat heb ik nu ook. En dit is het goedkoopste wat ik krijgen kan aan polyether matrassen van minimaal 40 SG.
Nu de lattenbodems nog![]()
.
Weet ikquote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lattenbodems kunnen heel goedkoop hoor!
Will doquote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Merel het volgende:
Vik je moet ook wel even gaan testliggen in de Ikea hoor!
Als ik ga slapen ben ik ook moe.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En het liefst in de ochtend, want in de middag (als je al wat vermoeid bent) ligt bijna alles wel lekker!
Ja kewl he. Zal wel ff pics maken als 'ie er is en staat.quote:
Nieuw, schoon, fris beddegoed. Heerlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik. Dus daar hoef ik m'n mooie hoofdje niet meer over te breken
.
Bed: check.
Matras: check.
Morgenmiddag even nieuw beddegoed halen.
Sorry jij bent te jong. Alleen 30 plusquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
en wanneer mag ik dat matras uittesten?
Dat gaat heul niet opvallen met dat lange haar van jouquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
O, ik mag trouwens iets van twee weken niet m'n haar wassen na de operatie.
Jullie snappen wel dat ik in die twee weken geen vóet buiten de deur zet. Iew.
En ze gaan trouwens ook haar wegscheren boven m'n oor, dat vind ik ook helemaal niet leuk.
Wat is een PRquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb geen PR besteld hoor, die had Elies niet in d'r webshop
Dan stuur ik Greys op je afquote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pas je op, anders mag je met de trein hoor...
Mijn kapperschick heeft een stuk kaal en dat staat hip en schattigquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
En ze gaan trouwens ook haar wegscheren boven m'n oor, dat vind ik ook helemaal niet leuk.
Pocket Rocketquote:Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is een PR
Wil iemand mij nog proberen op te beuren? Ik heb een k*tdag
Begrijp ik nu goed dat je afspraak vandaag goed is gegaan, en nu krijg je een implantaat, zodat je (weer) kunt horen?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is een PR
Wil iemand mij nog proberen op te beuren? Ik heb een k*tdag
Wat een ordinaire koppenquote:
Goed begrepenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat je afspraak vandaag goed is gegaan, en nu krijg je een implantaat, zodat je (weer) kunt horen?
't zal vast niet helemaal goed zijn onthouden, maar ik gok dat het wel positief is, dus YAYvoor jou, Vik!
Ah, wat fijn zeg!! Zal inderdaad wel weer even wennen zijn, als er straks van 2 kanten geluid komt!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed begrepen.
Ik kan al horen op links, daar draag ik een hoorapparaat, maar mijn gehoor is erg instabiel en dat is erg vervelend. Nu krijg ik een implantaat op rechts (het oor waar ik al 16 jr niks mee hoor) en dat oor zal wel stabiel zijn. Zal wel gek zijn om weer te kunnen richtinghoren na al die jaren.
Sowwy, maar je mag me wel vastbinden aan de spijlenquote:
De precieze datum is nog niet bekend, daar krijg ik nog een brief over. Maar ik moet rekenen op eind januari.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ah, wat fijn zeg!! Zal inderdaad wel weer even wennen zijn, als er straks van 2 kanten geluid komt!
Wanneer is de operatie?
Dan kan je die fotoshoot met mij vergeten hequote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:37 schreef SHE het volgende:
[..]
De kerk is hier een paar straten verderop
Jij mag gaan lopen en Greys is geen super mario met 5 levensquote:Op maandag 5 januari 2009 22:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
echt niet Greys is onoverwinnelijk
Hahaha, nee ik denk niet dat ik snel een ordinaire kop krijg, hooguit een arrogantequote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan kan je die fotoshoot met mij vergeten he. Onschuldige gezichtjes
.
Niet? Ik dacht dat altijd..........quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij mag gaan lopen en Greys is geen super mario met 5 levens
Omdat het geluid heel anders binnenkomt moet ik weer opnieuw gaan leren horen. Ik moet dus woordjes oefenen, telefoneren en hij moet bij elk geluid wat ik hoor zeggen wat het isquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef cyclechick het volgende:
Oh! dat is al heel snel!
En (sorry je hebt t vast al uitgebreid verteld/beschreven, maar geen idee waar ik dat terug kan vinden tussen die 1999 topics die ik gemist heb ) Wat moet je dan precies nu gaan oefenen met Mark?
Overdrijven is ook een vak. Je hebt nog meer dan een maand en het is maar 180km.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat altijd..........
Lopen naar Thialff? ik vertrek zondag
Ik hoop echt zo voor je dat bellen mogelijk is en je niet meer hoeft te liplezen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat het geluid heel anders binnenkomt moet ik weer opnieuw gaan leren horen. Ik moet dus woordjes oefenen, telefoneren en hij moet bij elk geluid wat ik hoor zeggen wat het is.
Zo sletterig waren ze toch nietquote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef SHE het volgende:
Ik ben duidelijk weer te hetero in mijn bisexualiteit. Ik hou van sletjes![]()
[ afbeelding ]
Zo'n dag op kantoor; niets dan narigheid. En dan wil ik naar een leuke cursusdag en dan kan ik precies op die dag nietquote:
Welke puber-lesbo nietquote:Op maandag 5 januari 2009 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Dees had ik vroeger op m'n kamer hangen.
quote:
quote:
Ah oke, wat grappig, dat zou ik niet verwachten dat het zo'n groot verschil is dat je opnieuw moet gaan leren horen!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat het geluid heel anders binnenkomt moet ik weer opnieuw gaan leren horen. Ik moet dus woordjes oefenen, telefoneren en hij moet bij elk geluid wat ik hoor zeggen wat het is.
Ik zit graag vooraan!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Je hebt nog meer dan een maand en het is maar 180km.
Iew.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
Ik had vroeger deze op mijn kamer hangen
[ afbeelding ]
Bette is wel ok jaquote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hoe laat kan Viev hier zijn![]()
(nah, flauw; doe mij Bette maar
Is serieus de enige foto van zoenende mensen die ik fascinerend vind ... hij heeft wat ... ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef Viking84 het volgende:
DML en TJD blijven dwars door onze conversatie heen praten.
Je weet niet eens welk forum het is!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Ik zal nog eens interesse in je tonen![]()
Ik zit n.b. op dat CI forum te lezen...
Die had ik zelfs op mijn kamer hangenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat akelig!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben ook niet op de hoogte verder maar haar lever schijnt er mee te stoppen.
TJ gaat nu slapen omdat de kans bestaat dat ie uit zijn bed gebeld wordt vannacht met slecht nieuws, aldus zijn tante.
Omg....quote:Op maandag 5 januari 2009 23:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TJ gaat nu slapen omdat de kans bestaat dat ie uit zijn bed gebeld wordt vannacht met slecht nieuws, aldus zijn tante.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het best kut. Kwam in de KLB SC altijd over als een aardige gast zeg maar, dit is echt .. tja weet niet precies hoe te zeggen. Te kansloos voor woorden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef Viking84 het volgende:
Noorsbloed is een eikel..
Ik ga pitten. Dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |