Als ik iemand op iemand anders vind lijken word ik zelden serieus genomenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat komt goed uit want daar deed ik neen ook al aan denken [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat moet mark met zo'n ding?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoezo dat?. Zo duur was ie trouwens niet hoor
.
En m'n wekker heeft kuren, daarom.
O en er is hier nog iemand die hem ook wil hebben(ik zeg niet wie
)
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
.
)
Oh ja hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef neen het volgende:
Laat eens een toffe foto van je zien Chico. Als je wilt natuurlijk

Ik ga op het CI-forum van het AMC schrijven (dat is een algemeen forum). Ik denk dat je die posts ook wel kunt zien als je niet lid bent van dat forum dus ik zal tzt wel even een linkje in m'n sig of fobo zettenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga je nog over je ervaringen schrijven ergens? Ik ben namelijk echt heel benieuwd naar het verloop van de afstellingen etc. Met wie ga je oefenen trouwens? Je moet toch een co-therapeut hebben?
Je kent je eigen uitspraken niet, Viking?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..].
.
)
Jouw geheugen is echt te fabulousquote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Je kent je eigen uitspraken niet, Viking?
' Net als dat je geil bent en dan allemaal speeltjes gaat bestellen, die je dan meteen weer annuleert zodra je bent klaargekomen '
En ik allemaal moeite doen om dat geheim te houden, gooi jij 't zo op 't forumquote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Mijn pakje komt als het goed is morgen al![]()
Er zit alleen geen Pocket Rocket in
Wat lief dat hij daar de tijd en moeite voor wilt nemen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga op het CI-forum van het AMC schrijven (dat is een algemeen forum). Ik denk dat je die posts ook wel kunt zien als je niet lid bent van dat forum dus ik zal tzt wel even een linkje in m'n sig of fobo zetten.
Ga daar een dagboek bijhouden. En Mark wordt mijn oefenpartner, duh.
En dat heb je ook voor haar gezongen in de klas?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Er was een meisje op mijn middelbare die masturbeerde met een kaars. En daar heeft ze een infectie aan overgehouden geloof ik.
Dus ik had een alternatieve tekst op de melodie van Suzanne verzonnen:
Roxanne, Roxanne, Roxanne, oh wat doe je nou
Roxanne, Roxanne, Roxanne, je hebt een kaars in je kut gedouwd!
Lang leve het niveau weerquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Er was een meisje op mijn middelbare die masturbeerde met een kaars. En daar heeft ze een infectie aan overgehouden geloof ik.
Dus ik had een alternatieve tekst op de melodie van Suzanne verzonnen:
Roxanne, Roxanne, Roxanne, oh wat doe je nou
Roxanne, Roxanne, Roxanne, je hebt een kaars in je kut gedouwd!
Neequote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat heb je ook voor haar gezongen in de klas?.
Hij beseft het nog niet helemaal, geloof ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat lief dat hij daar de tijd en moeite voor wilt nemen.
Koesteren die vent zeg ik je
he, lekker begin van het nieuwe jaarquote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vandaag gezondigd.. maar dat mocht, want er was iemand voor MIJN trein gesprongen, en van al die stukjes vlees die ze eruit pulkten kreeg ik honger.
2 uur vertraging = 1 twix.
Verkeerspark Assen... daar wil ik nog een keer heen met vrienden, toen ik nog een klein jongetje was vond ik dat fantastisch.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij beseft het nog niet helemaal, geloof ik.
Ik vanmiddag: "Hee, je bent de eerste weken wel 2 dagen per week kwijt hè aan dat oefenen"
Hij: "![]()
noes! waar ben ik aan begonnen!"
Maar idd, als het traject is afgelopen moet ik maar iets voor hem terugdoen, want het is heel lief dat hij dit wil doen. Alleen nog even bedenken wat. En nee, geen ranzige dingen.
Het is vast wel érgens half 12 (geweest)quote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kwart voor 10 is het nieuwe half 12
nog niet maar binnenkort schrijf ik dat er ff opquote:Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pardon? Staat er slaafje op mijn voorhoofd?
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef neen het volgende:
[..]
Verkeerspark Assen... daar wil ik nog een keer heen met vrienden, toen ik nog een klein jongetje was vond ik dat fantastisch.
Ik doe mooi zo'n muts op mijn kopquote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nog niet maar binnenkort schrijf ik dat er ff op
Nou zeg, dat mag ook wel ietsje minder.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Oksel het volgende:
Ja, een ICE met 140 kmh koppen geeft een hoop rommel. Je voelde er NIETS van trouwens..
Toffe fotoquote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Van die opdracht, enige foto tot nu toe die ik al door de bewerking gehaald heb:
[ afbeelding ]
Voor de rest heb ik nog maar 1 andere foto waar ik tevreden over ben. Heb mijn nieuwe cam pas een maandje, en pas sinds gister een tas om hem te vervoeren.
Jaaaaaaa, jij met je moeite doen om het geheim te houden!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik allemaal moeite doen om dat geheim te houden, gooi jij 't zo op 't forum.
O en post jij jouw ervaringen ook even?.
dan schrijf ik daar opquote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik doe mooi zo'n muts op mijn kop
Daar staat al wat op!quote:
Ik maak maar een grapje, lieverdquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, jij met je moeite doen om het geheim te houden!
En ik post mijn ervaringen niet nee, sorry
Misschien per PM![]()
Maar ik heb geen PR besteld hoor, die had Elies niet in d'r webshop
Ik had altijd een heel duur matras want vaak last van mijn rug.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Trusten Muis.
Ik ben matrassen aan 't checken. Wat een klus zeg om een matras uit te zoeken
. En die krengen zijn zo duur
. Ik heb nu een polyethermatras SG 40 en zoiets wil ik eigenlijk weer, want ik vind het een prima matras en ik wil er max 200 euro aan uitgeven.
'goedkope matrassen van de IKEA'? Ik zie bijna alleen maar matrassen van > 200 euroquote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik had altijd een heel duur matras want vaak last van mijn rug.
Wegens geldgebrek gewoon goedkope matrassen van de ikea gekocht toen ik over ging naar een tweepersoons bed, bij elkaar 100 euro en ik slaap heerlijk zonder pijn.
Verrek de mijne staan er idd niet meer op. Ik heb wel twee enkele matrassen trouwens.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'goedkope matrassen van de IKEA'? Ik zie bijna alleen maar matrassen van > 200 euro.
Ik had zelf ook vaak last van m'n rug, maar dat kwam door de spiraalbodem die ik toen had.
Volgens mij bestaan er geen 70 x 200 matrassen, dus ik moet wel een tweepersoonsquote:Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Verrek de mijne staan er idd niet meer op. Ik heb wel twee enkele matrassen trouwens.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar staat al wat op!
Maar neem gerust je marker mee. Zullen we zien wie er wint![]()
Trusten mousey!
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat men geil van mij wordt geloof ik nietmaar ergens ben ik toch gewoon wel heel bang een vervelende man tegen het lijf te lopen
ondanks 'goede verhalen'.
Ken bijvoorbeeld een van de heren uit mijn foto-tijdperk, toen ik zelf foto's maakte en die vond ik als persoon echt helemaal nietsdus die zou ik nooit foto's van me laten maken
En het liefst in de ochtend, want in de middag (als je al wat vermoeid bent) ligt bijna alles wel lekker!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Merel het volgende:
Vik je moet ook wel even gaan testliggen in de Ikea hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |