quote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lieve mensen,
Ik ga ermee kappen voor vanaaf, essay-document is afgesloten en ik ga even relaxen met een spelletje of tv of boek (welke ben ik nog niet achter), en dan morgen hopelijk weer ass-kicken
![]()
Nogmaals bedankt voor alle opbeurende woorden, god knows I needed them. Ik ben weer cheery Maria, hetzij met een beetje hoofdpijn en een gloeikop![]()
Slaap lekkerEn veel plezier nog!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29849771quote:Op maandag 5 januari 2009 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je nog eens een linkje naar je bed posten? Ik ben nieuwsgierig.
Nee, morgen!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sportschool dus. Eind van de maand lijkt me een mooie tijd om te beginnen.
Ik moet nog een lattenbodem uitzoeken morgen, maar ik denk niet dat ik een elektrische bodem neemquote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef neen het volgende:
[..]
En heb je ook zo'n elektrische bodem? dat is zo chlil he
Ik had hem al gezien hoor!quote:
Nee, volgende week maandag! Altijd op maandag beginnenquote:
Leuk bed met leuke spijltjes!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29849771
Ik vond the Village op zich wel geinig, maar niet om nog eens te zien.
Ja, neeheeeee. Ik ben m'n vriend nu al weken aan 't overtuigen dat we WEL elektrische bodems moeten nemen. Al was het alleen al omdat het zo leuk is om met de afstandsbediening te klooien als de ander net lekker ligtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet nog een lattenbodem uitzoeken morgen, maar ik denk niet dat ik een elektrische bodem neem. Vind ik een beetje flauwekul eigs. Ben geen hoogbejaarde ofzo
.
Ja mooi hèquote:
maar van jou wisten we al dat je een vieze oude dikke man met een baard, tatoeages en een harley wasquote:
Whehehe, dat is valsquote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, neeheeeee. Ik ben m'n vriend nu al weken aan 't overtuigen dat we WEL elektrische bodems moeten nemen. Al was het alleen al omdat het zo leuk is om met de afstandsbediening te klooien als de ander net lekker ligt. Maar hij wil niet. "Want dan zijn we net bejaard". Puh.
Ik ben de nachtjes aan het aftellen tot de overdracht van ons huis. Ik kind even met je meequote:Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehehe, dat is vals. Maar ik vind het idd ook bejaard en zoveel geld heb ik al niet
.
Ik vind het zo spannend allemaal hè: een operatie, een nieuw bed, bijna jarig. Ik voel me net als een klein kind.
Héle rare film!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Rare film hè? Ik heb 'm in de bios gezien.
Leuk woord he? Goed verzonnen van mij he?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, volgende week maandag! Altijd op maandag beginnen.
Bwuh, ik voel me dik. Spew wibs.
Nietesquote:
Oh ja, toch welquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dan wil ik het wel een keer proberen hoor. Gewoon een paar pogingen wagen, krijg ik uiteindelijk vast wel een mooi shot. Mijn voorkeur: buiten, dan hoef ik niet te klooien met het licht (en ik heb nog geen studio). Jij nog wensen?
Ik móet wel een slechte fotografe zijn, kan niet eens onthouden welke opdrachten ik heb staan en hoe ik eraan komquote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Wil jij anders niet een toffe foto van mij maken
Kijk je geen ANTM en project Catwalk meer?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Héle rare film!
Ik kijk nog steeds met een half oog maar daar kan ik net zo goed mee stoppen!
Ik vind hem geweldig! Vooral omdat je Spew op meerdere manieren kan opvattenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk woord he? Goed verzonnen van mij he?
21 januariquote:Op maandag 5 januari 2009 21:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ben de nachtjes aan het aftellen tot de overdracht van ons huis. Ik kind even met je mee.
Oeh en wanneer ben je jarig.
Dankquote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen voor d'r
Al vind ik de foto die je hebt geplaatst heel cute, srsly.
Als ik de benen echter tegen de muur had gezien, dan was ie minder cute..dus hoezee voor de photoshop schuif
Ik heb er ook niets mee, dat gehurkte in het water enzo, wat je noemde.quote:Ik vind dat soort ( ik noem ze TUK scenarios ) iets heel smerigs hebben. Vrouw onterend.
Maar dat is eenieders smaak, daar ga ik niet aan toornen. Ik kan er hooguit wat van vinden.
Spew wibs klinkt schattig, dus idd heel leuk verzonnen van jouquote:Op maandag 5 januari 2009 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk woord he? Goed verzonnen van mij he?
mogen we op ziekenbezoek komen?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
21 januari.
Zul je zien dat ik dan in 't ziekenhuis lig, suf van de narcose.
Fuckeduck. ANTM. Ik zit nog niet in het ritme, vergeten dusquote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kijk je geen ANTM en project Catwalk meer?
Wat een check mij eens een goede Engelse taalbeheersing hebben dankzij mijn Engelse moeder-postquote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig! Vooral omdat je Spew op meerdere manieren kan opvatten
Ohja, Runway! Geen catwalkquote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik kijk geen project Runway meer sinds het seizoen met Cristian
Cristian was geweldig!
Maar ik ben dan ook de vrouw van de geniale woordspelingen. En ik kan niet eens fatsoenlijk spellen. HA!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig! Vooral omdat je Spew op meerdere manieren kan opvatten
Ik gebruikte spew wibs een aantal dagen geleden in een reply naar Elisa.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een check mij eens een goede Engelse taalbeheersing hebben dankzij mijn Engelse moeder-post.
Maw: wat bedoel je?
Mooi, want ik wil aandachtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Héle rare film!
Ik kijk nog steeds met een half oog maar daar kan ik net zo goed mee stoppen!
To spew =quote:Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een check mij eens een goede Engelse taalbeheersing hebben dankzij mijn Engelse moeder-post.
Maw: wat bedoel je?
Is dat een klein leeslampje?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
Vik ik ga je even pesten.. Hihi![]()
[ afbeelding ]
mine mine mine
Ik vind het een bijzonder lelijk bed.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
Vik ik ga je even pesten.. Hihi![]()
[ afbeelding ]
mine mine mine
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gebruikte spew wibs een aantal dagen geleden in een reply naar Elisa.
En sindsdien flaunt jij het overal en nergens.
quote:Met je wekker
Daarom heb ik ook de bruinequote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het een bijzonder lelijk bed.
Het doet me denken aan Linda Blair.
Heb je die serieus besteld?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..], 2 keer tot nu toe
.
[..].
Mijn pocket rocket is er nog niet en ik heb hem 31 dec al besteld!![]()
Dat komt goed uit want daar deed ik neen ook al aan denkenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het een bijzonder lelijk bed.
Het doet me denken aan Linda Blair.

Ga je nog over je ervaringen schrijven ergens? Ik ben namelijk echt heel benieuwd naar het verloop van de afstellingen etc. Met wie ga je oefenen trouwens? Je moet toch een co-therapeut hebben?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
21 januari.
Zul je zien dat ik dan in 't ziekenhuis lig, suf van de narcose.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je die serieus besteld?
Daar krijg je spijt van!
Als je bent klaargekomen!
Whyquote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je die serieus besteld?
Daar krijg je spijt van!
Als je bent klaargekomen!
| Forum Opties | |
|---|---|