Hoe gaat het met Miss Pea?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Ik hoorde dat men -laat ik zeggen- niet zo opgetogen van mij wodt, en dat er in LIF hardop over gesproen werd. Geen probleem, ik hoef niet aardig gevonden te worden. Maar ik heb wel graag de kans te reageren.
Greys nog over foto in vorig topic: you sexay thang!quote:
Ik durf nog niet te denken dat ik iemands type ben, maar weet je hoeveel meisjes het overleeft hebben?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef Merel het volgende:
Miss_S, je realiseert je toch wel dat het feit dat jíj nou toevallig niet door RonaldV in stukjes bent gehakt niet betekent dat ie per definitie geen enge hakbijlmoordenaar is? Misschien ben je gewoon z'n typ niet
En daarmee wil ik niet beweren dat de roddels wél waar zijn, ik heb geen flauw idee, maar wel dat je bij zulk soort dingen áltijd op je hoede moet zijn, zelfs al heb je van anderen goede ervaringen gehoord.
klopt. En ik ben de enige FOTter niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef SHE het volgende:
[..]
- Ja, want je benadert ongevraagd mensen. Heb je bij mij ook gedaan en bij meer Foksters
Waarom vraag je dat aan mij? Ik ben me van geen probleem bewust namelijk. Ik ben me alleen bewust (al jaren) van een roddel waarvan de herkomst vaag is, of in ieder geval niet an te tonen.quote:- Ik heb geen idee wie de bron is, maar zowel voor als achter de schermen doet iedereen raar als ze je naam horen vallen, dus vooruit..wat is het probleem?
Over smaak valt niet te twisten, inderdaad. Maar de dames in kwestie zijn er wel blij mee. Wat is nou het probleem?quote:
- zie 1
- naja, vrouwen met benen tegen een muur en in een vreemde hurkzit in het water vind ik niet getuigen van een gevoel voor esthetiek, maar dat kan aan mij liggen.
Deze twee vragen kan ik letterlijk kopieren. Ik ben er zelf namelijk ook zeer nieuwsgierig naar.quote:Ik wil weten waar die roddels vandaan komen, wat heb je de mensen misdaan? Of zijn ze jaloers op je voortvarendheid?
nee, het gaat om martelingen, masturberen en sekskelders zonder daglichtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef P.F het volgende:
Het gaat hier toch niet over iemand aardig vinden of niet
Oh nou dan vind ik het vrij hard.quote:
Het enige dat ik wil zeggen is dat je ondanks al je navraag en goede ervaringen van mensen gewoon heel voorzichtig moet zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef Miss_S het volgende:
Ik durf nog niet te denken dat ik iemands type ben, maar weet je hoeveel meisjes het overleeft hebben?
En allemaal graag hun goede ervaringen vertellen?
Ik ga echt niet zomaar iemand meeten zonder eerst heel veel navraag te hebben gedaan
die was weggesjoptquote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had op mijn foto ook mijn benen tegen een muur trouwens![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vraag aan RonaldV: Hoe lang ben je, wat weeg je en wat wil je wegen?
Met Pea4fun gaat het prima. Zowel zij als ik zijn heel erg druk, dus we zien elkaar minder dan vroeger, maar we 'spreken' elkaar nog wel regelmatig over MSN.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Miss Pea?
Heb je daar nog steeds contact mee? Die foto van jullie twee dat ze onder jouw oksel staat
Pardon? Staat er slaafje op mijn voorhoofd?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef TJDoornbos het volgende:
BaCo die MizLiz inschenken gaat voor me
Pardon?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb ik ooit wel eens een foto van jou opgeslagen en waarschijnlijk andere fokkers ook welDus doe een oproepje
?
Het was een sexy foto.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom is de foto van Greys nu al weg?![]()
Binnen een kwartier.![]()
![]()
![]()
tvp![]()
En hoe ga je dat bewerkstelligenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
![]()
![]()
tvp![]()
Nee dat doe ik niet. IK vind en doe. Maar ik realiseer me dat mensen mijn mening altijd klakkeloos overnemenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan vind ik het vrij hard.
Je doet nu alsof het een bewezen viezerik is.
Maar daarover mag ik van mening verschillen, toch?
Ik had op mijn foto ook mijn benen tegen een muur trouwens![]()
Die muur was wit, dus die viel met een ruk aan een contrastschuifje meteen al wegquote:
En dat is zeker waar.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Het enige dat ik wil zeggen is dat je ondanks al je navraag en goede ervaringen van mensen gewoon heel voorzichtig moet zijn
Ik ben 2.02m lang, en ik weet eigenlijk niet precies hoeveel ik weeg. Iets van 110kilo of zoiets. En dat mag ietsje minder. Ik moet eigenlijk weer eens regelmatig naar de sportschool.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
![]()
![]()
tvp![]()
Oh ik wil best een kussengevecht met je houden hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Viking84 het volgende:
Morgen komt mijn nieuwe bed. Moet nog wel even een matras uitzoeken bij de IKEA morgenmiddag, maar ik laat de hele meuk morgen bezorgen. En ga dan morgenmiddag ook even nieuw beddegoed uitzoeken.
Nu nog een vrouw zoeken die met mij het bed wil gaan uittesten.
Niet dat iemand dit leest, want jullie zijn te druk met RolandV.
O ik sla soms wel eens foto's op omdat ik die leuk vind! En dan bewaar ik ze een paar dagen en gooi ik ze weer weg.. Maar er zijn fokkers die hele archieven aanleggen, dat je het weet!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Pardon?. Whehe. Ik heb wel eens een PM gehad van iemand die vond dat 'ie me even moest waarschuwen omdat mijn foto werd gebruikt op een datingsite.
. Ze doen hun best maar, m'n hoofd staat nergens op.
ik lees alles wat jij schrijft babequote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Viking84 het volgende:
Morgen komt mijn nieuwe bed. Moet nog wel even een matras uitzoeken bij de IKEA morgenmiddag, maar ik laat de hele meuk morgen bezorgen. En ga dan morgenmiddag ook even nieuw beddegoed uitzoeken.
![]()
![]()
tvp![]()
Ik ben aan het negeren, Vikjequote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij moet je naar de dieetclubquote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben 2.02m lang, en ik weet eigenlijk niet precies hoeveel ik weeg. Iets van 110kilo of zoiets. En dat mag ietsje minder. Ik moet eigenlijk weer eens regelmatig naar de sportschool.
Dat altijd, maar dat is bij alles.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Het enige dat ik wil zeggen is dat je ondanks al je navraag en goede ervaringen van mensen gewoon heel voorzichtig moet zijn
Doeeehoeeeeiquote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lieve mensen,
Ik ga ermee kappen voor vanaaf, essay-document is afgesloten en ik ga even relaxen met een spelletje of tv of boek (welke ben ik nog niet achter), en dan morgen hopelijk weer ass-kicken
![]()
Nogmaals bedankt voor alle opbeurende woorden, god knows I needed them. Ik ben weer cheery Maria, hetzij met een beetje hoofdpijn en een gloeikop![]()
Slaap lekkerEn veel plezier nog!
Doe eens een pmquote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
Oh en de foto is alweer weg omdat ik een grote schijterd ben![]()
Dank voor de complimentjes
Hobby dus vooral zelf ook, het is leuk!
Bureaulampje, wit laken en witte muur. En dan maar Govertje de Roos spelen!
Sportschool dus. Eind van de maand lijkt me een mooie tijd om te beginnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Zijn BMI is net onder de 27 dus hij mag zelf kiezen
Dat mag ik hopen voor d'rquote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Have no fear, MissBliss kan het vast beter!
De bruine iddquote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ben aan het negeren, Vikje. Maar super van je bed! Toch wel de bruine gedaan he? Of is het een hele andere geworden?
Ik wil ook nieuw beddengoed. De vorige keer toen we in de stad waren deed m'n vriend het af met 't smoesje dat 'ie niet precies meer de afmetingen wist.. Maar ik zal 'm krijgen. Er is niets zo lekker als nieuw beddengoed.
En heb je ook zo'n elektrische bodem? dat is zo chlil hequote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De bruine idd.
Maar wel een ander formaat dan ik eerst wilde. Maar een breedte van 140 blijkt bij nader inzien meer dan voldoende te zijn. Mijn ouders hebben dat formaat ook en ik heb ook vaak genoeg op dat bed van hun geslapen als zij er niet waren. En dat vond ik ook groot zat.
The Villagequote:
Kan je nog eens een linkje naar je bed posten? Ik ben nieuwsgierig.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef Viking84 het volgende:
O, ik ga trouwens niet bijlezen en ik voel me daar keischuldig over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |