Geduld is een schone zaak, die post komt nog wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef loveli het volgende:
Beetje spuit 11, maar na onderstaande post had ik eigenlijk een reactie van Clayton verwacht:
[..]
Lattenbodems kunnen heel goedkoop hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat ik het weet: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30139784
40 SG en dat heb ik nu ook. En dit is het goedkoopste wat ik krijgen kan aan polyether matrassen van minimaal 40 SG.
Nu de lattenbodems nog![]()
.
Weet ikquote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lattenbodems kunnen heel goedkoop hoor!
Will doquote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Merel het volgende:
Vik je moet ook wel even gaan testliggen in de Ikea hoor!
Als ik ga slapen ben ik ook moe.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En het liefst in de ochtend, want in de middag (als je al wat vermoeid bent) ligt bijna alles wel lekker!
Ja kewl he. Zal wel ff pics maken als 'ie er is en staat.quote:
Nieuw, schoon, fris beddegoed. Heerlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik. Dus daar hoef ik m'n mooie hoofdje niet meer over te breken
.
Bed: check.
Matras: check.
Morgenmiddag even nieuw beddegoed halen.
Sorry jij bent te jong. Alleen 30 plusquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
en wanneer mag ik dat matras uittesten?
Dat gaat heul niet opvallen met dat lange haar van jouquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
O, ik mag trouwens iets van twee weken niet m'n haar wassen na de operatie.
Jullie snappen wel dat ik in die twee weken geen vóet buiten de deur zet. Iew.
En ze gaan trouwens ook haar wegscheren boven m'n oor, dat vind ik ook helemaal niet leuk.
Wat is een PRquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb geen PR besteld hoor, die had Elies niet in d'r webshop
Dan stuur ik Greys op je afquote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pas je op, anders mag je met de trein hoor...
Mijn kapperschick heeft een stuk kaal en dat staat hip en schattigquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
En ze gaan trouwens ook haar wegscheren boven m'n oor, dat vind ik ook helemaal niet leuk.
Pocket Rocketquote:Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is een PR
Wil iemand mij nog proberen op te beuren? Ik heb een k*tdag
Begrijp ik nu goed dat je afspraak vandaag goed is gegaan, en nu krijg je een implantaat, zodat je (weer) kunt horen?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is een PR
Wil iemand mij nog proberen op te beuren? Ik heb een k*tdag
Wat een ordinaire koppenquote:
Goed begrepenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat je afspraak vandaag goed is gegaan, en nu krijg je een implantaat, zodat je (weer) kunt horen?
't zal vast niet helemaal goed zijn onthouden, maar ik gok dat het wel positief is, dus YAYvoor jou, Vik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |