quote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef Klonk het volgende:
599 dus
en niet vergeten de volgende is dus nummer 600 (zeshonderd)
nou.. geloof het of niet.. ik wou dat het woensdag wasquote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nee, The day after Tomorrow is fijn:
[ afbeelding ]
Wat lul jij nou er is toch een topicquote:Op maandag 5 januari 2009 16:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
met je neppe fipo terwijl er geeneens een topic is
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat lul jij nou er is toch een topic
Waar post je anders in
mooie OP danquote:Op maandag 5 januari 2009 16:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat lul jij nou er is toch een topic
Waar post je anders in
Gewoon teveel gezopen dusquote:Op maandag 5 januari 2009 16:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
damn het is tijd voor bed was van het weekend nog ziek
nee werd ziek met oud en nieuwquote:Op maandag 5 januari 2009 16:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gewoon teveel gezopen dus
Slaap lekker
dankjequote:Op maandag 5 januari 2009 16:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
bale man
Dat je maar snel beter mag worden
Ohw nog maar 3840 seconden dusquote:Op maandag 5 januari 2009 16:57 schreef Crazy-p het volgende:
en nog 1 uur en 4 minuten te gaan
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef Runx het volgende:
het geeft me een speciale gevoel om nog de 600ste GRTOJW topic te betreden, te bedenken dat ik ook mijn steentje heb bijgedragen
mensen ik ga naar huis laterz![]()
Cyaquote:Op maandag 5 januari 2009 17:01 schreef Friday12 het volgende:
ik ga ook naar huis![]()
en tot ziens maar weer he
jagermeisjes?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef WhiteLightning het volgende:
klote ik wil ook naar huis!
eerst nog even langs de Gall&gall. jagermeister halen
[ afbeelding ]
kijk eens. pak maar hoor!quote:
Maar een seconde is zo omquote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dank je.. dat lijkt veel te veel
ja vandaar dat ik jagermeister ga halen. om te ontdooienquote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef Crazy-p het volgende:
mag straks 20 minuten lopen door de ijskou.. fail
stomme schuurdeur die op slot gevroren was..
helaas is hier straks de gal en gal al dicht.. tegen dat ik weg magquote:Op maandag 5 januari 2009 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik jagermeister ga halen. om te ontdooien
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk eens. pak maar hoor!
[ afbeelding ]
stel heh... je gaat stappen... en komt straal bezopen thuis. en je ziet dat ding staan. wat doe je dan ?quote:
American Pie!quote:
Ik wil niet weten wat je dan gaat doenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stel heh... je gaat stappen... en komt straal bezopen thuis. en je ziet dat ding staan. wat doe je dan ?
jij houd meer van karpervissen zeg maar ?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je dan gaat doen
[ afbeelding ]
Grappenmakerquote:Op maandag 5 januari 2009 17:16 schreef Klonk het volgende:
tjonge, jonge, zelf 600 is nog te moeilijk...
mijn god, hij heeft nog gelijk ook hahaquote:Op maandag 5 januari 2009 17:16 schreef Klonk het volgende:
tjonge, jonge, zelf 600 is nog te moeilijk...
zit je de boel te flessen ja ?quote:
kost je nou wel een rondje hehquote:
ik ontken allesquote:Op maandag 5 januari 2009 17:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit je de boel te flessen ja ?
dat is Fase 1 , duurt niet lang meer voor fase 2quote:
Hij heeft het zelf aangepastquote:Op maandag 5 januari 2009 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn god, hij heeft nog gelijk ook haha
tegen die tijd hoop ik allang gestopt te zijn met werkenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:21 schreef Klonk het volgende:
zo beter ?
D'r is genoeg voor iedereenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kost je nou wel een rondje heh
Get home safequote:Op maandag 5 januari 2009 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen , het was me weer een waar genoegen.
ik ga afsluiten !
fijne avond allen!
Zit jij ook als een gek hier te refreshen dan? 13k pageviews?quote:
ja hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 17:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En kan je um dan ook weer unlocken?
5 minuten? try 5 secondsquote:Op maandag 5 januari 2009 17:27 schreef Crazy-p het volgende:
lol
wie zit hier nou niet iedere 5 minuten te refreshen..naar iedereen die gaat.. veilig thuis komen he mensjes!
sssst..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
5 minuten? try 5 seconds
Anyways ik ben naar huis
Cya p00pquote:Op maandag 5 januari 2009 17:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
5 minuten? try 5 seconds
Anyways ik ben naar huis
Ik zou lopenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:39 schreef Crazy-p het volgende:
vind het verdomde koud
geen zin in dat stuk lopen.. maar wachten op de bus kost langer..
ga ik ook doen.. lekker muziekje op.. keihard mee bleren.. het is toch donkerquote:
En dan lekker bij de openhaard zitten met een warme kop chocomelquote:Op maandag 5 januari 2009 17:42 schreef Crazy-p het volgende:
en dan thuis aankomen met blauwe handen.. ondanks handschoenen.. en blauwe tenen misschien ook wel.. ondanks 2 paar sokken
heb geen openhaard..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan lekker bij de openhaard zitten met een warme kop chocomel
Mmmm pizzaquote:Op maandag 5 januari 2009 17:46 schreef Crazy-p het volgende:
tenminste.. die pizza.. als mn vriend al thuis is natuurlijk!..
das ff afwachten op het moment....
bagger zooi!
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij houd meer van karpervissen zeg maar ?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
en je denkt dat modjes geen engels kunnenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kut jongens... een mod in ons topic.... snel engels praten
yeah yeah yeah
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
en je denkt dat modjes geen engels kunnen
natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef Klonk het volgende:
en bovendien mag ik dribbel een kutnewbie noemen
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude.... shit.... daar ging mn plan
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude.... shit.... daar ging mn plan
quote:
konichiwaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hola mon amour wie gehtst
Nu moet ie zeker in de war raken
nee jij bent wel een van mijn favo usersquote:
Was je maar 17 jaarquote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee jij bent wel een van mijn favo users
ik heb een penis en haar op mn borstquote:
Ja dat heb ik al, en aangezien ik geen memorie aan het spelen ben of kwartet oidquote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb een penis en haar op mn borst
ik heb 22 jaar met een autist geleefd ik ben ook niet meer gek te krijgenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Klonk het volgende:
mij in de war proberen te krijgen, zal je niet lukken ben vandaag en in Belgie geweest en niet alleen maar met een autitst bij me, echt dan krijg je me niet gek meer
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef Klonk het volgende:
een beetje autist of een echte autist, ik had een hele echte bij me, god wat zijn die gasten vermoeiend
Ow ik dacht dat je het over je 2e persoonlijkheid hadquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een redelijke
maar hijs gelukkig wel lief
zou geen ander broertje willen
nee dan ben ik gewoon een gigantische eikel!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je het over je 2e persoonlijkheid had
Maar als het je broertje is dan mag hetquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een redelijke
maar hijs gelukkig wel lief
zou geen ander broertje willen
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar als het je broertje is dan mag het
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik wist wel dat je geile homoseks met me wou!
![]()
Komt omdat je te hard werkt blijkbaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Deze topicreeks is me nooit opgevallen.Deeltje #600?
lolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Komt omdat je te hard werkt blijkbaar
Hij wil je in bed hebben he duhquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:33 schreef Crazy-p het volgende:
gvd .. je vriend die de verwarming naar beneden draait terwijl jij nog in de kamer zit..
*koukleum*
echt serieus.. zet hem op 18 graden.. hallo :S
en het is gewoon -15 buiten..
ja dan heeft ie toch lekker pech.. slapen doe ik niet aan..quote:
Dat vraag ik me ook nog af, ik heb een te verneukt ritme nog van de vakantiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:34 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dan heeft ie toch lekker pech.. slapen doe ik niet aan..
wat doe jij nog wakker?
ik heb niet eens vakantie gehad.. ik dender zo wel doorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog af, ik heb een te verneukt ritme nog van de vakantie
Ja opzichhhh zou het beter zijn als ik dat ook had gehad maarja. Jij denderd door met lang opblijven ofwat ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:39 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb niet eens vakantie gehad.. ik dender zo wel door
ja lolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja opzichhhh zou het beter zijn als ik dat ook had gehad maarja. Jij denderd door met lang opblijven ofwat ?
neej.. wou dat ik morgen moest werken.. mij wacht een erger lotquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je morgen niet werke.....*kijkt naar topictitel.... laat maar
Je gaat schoenen kopen ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. wou dat ik morgen moest werken.. mij wacht een erger lot
haha.. lolquote:
ik geloof dat ik na die tijd toch wel kapot ben..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan je toch gaan shoppen alsware "bezigheidstherapy" ?
Dan werk! DAN DDANANN!!!aAHHGHGquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik geloof dat ik na die tijd toch wel kapot ben..
vermoeiender als werk
daar is fok goed voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:50 schreef Koekz het volgende:
Ik verveel me!
Hoewel fok me wel redelijk bezig houdt!
ja idd..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan werk! DAN DDANANN!!!aAHHGHG
Harder werken en het kost je geld ipv dat het het oplevert ja
Ja dat klopt wel!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
daar is fok goed voor
@ iedereen.. waarom zijn jullie nog wakker?
Ahjah komt goed tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja idd..
maar ja.. het moet wel gebeuren helaas.. anders ging ik wel werken
das lekker!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:51 schreef Koekz het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel!
En aan het werk nog!Over 2 uur naar huis en weer lekker het dinnetje knuffelen
Morgen mijn laatste nachtdienst en dan zo goed als 3 weken vakantie!!
ja.. ik werk ook wel.. 32 uur in de week.. dan 1 therapy dag.. en 2 dagen soort van weekend..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ahjah komt goed toch![]()
Werken kan je altijd nog doen toch
Werken opzich ook hoorquote:
oh kijk.. dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:54 schreef Koekz het volgende:
[..]
Werken opzich ook hoor
Lekker pandje in de gaten houden, warme chocomelk drinken en fok lezen
En daar dik betaald voor krijgen!
Ah dat is redelijk volgeplannend dan, maarja goeie reden om goed misbruik van die 2 overgebleven dagen te maken toch lekker niks doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:54 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. ik werk ook wel.. 32 uur in de week.. dan 1 therapy dag.. en 2 dagen soort van weekend..
Hier: www.trigion.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
oh kijk.. dat wil ik ook wel
slaap toch niet snachts.. kan beter snachts gaan werken.. iets nuttigs doen met mn uren
where do i sign up
nou een lager salaris als dit kan toch al nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:57 schreef Koekz het volgende:
[..]
Hier: www.trigion.nl
Maar eerst ff diploma beveiliger halen en paar jaar ervaring opdoen zodat je hoger salaris krijgt
Niet zo negatief doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou een lager salaris als dit kan toch al niet
maar het is wel handig om je huur te kunnen betalenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet zo negatief doengeld is nergens goed voor
Ja maar daar heb je geen topsalaris voor nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
maar het is wel handig om je huur te kunnen betalen
dat is zo.. maar wel meer als 1000¤ in de maandquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je geen topsalaris voor nodig
moet je daar ook een psychologische test voor doen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:57 schreef Koekz het volgende:
[..]
Hier: www.trigion.nl
Maar eerst ff diploma beveiliger halen en paar jaar ervaring opdoen zodat je hoger salaris krijgt
Ja okee dat is makkelijker maar er zijn ook mensen die voor veel minder rond moeten komen, kleine dingen waarderenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat is zo.. maar wel meer als 1000¤ in de maand
POSITIEFZIJHIJNNN!! luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
moet je daar ook een psychologische test voor doen..
*bij voorbaad al gezakt dan*
ik heb een koptelefoon op.. en nooit leren luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja okee dat is makkelijker maar er zijn ook mensen die voor veel minder rond moeten komen, kleine dingen waarderenDat je hier een huis kan hebben en kan werken
[..]
POSITIEFZIJHIJNNN!! luisteren
hup hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:05 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb een koptelefoon op.. en nooit leren luisteren
en dat is waar.. heb je gelijk in..
oh maar ik zit hier lekker naar Anouk en Ilse de Lange te luisteren.. veel te mooiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hup hier
Blije muziek op je koptelefoon
Ik heb altijd gelijk wen er maar aan![]()
Nu doe je het weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:06 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb dan ook niet voor niets therapy tho
Afzettenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
oh maar ik zit hier lekker naar Anouk en Ilse de Lange te luisteren.. veel te mooi
Niet voordat jij luistertquote:
niet mijn smaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet voordat jij luistert![]()
If I could buy you flowers every day
Make every day a holiday
TUududududud
neej dat werkt ook niet.. en ik zet net mn muziek uit.. ff genoeg in mn kop zittenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Van dat soortmuziek moet je bijna wel vrolijk wordenGewoon ff goed hard zetten zodat je vriend het ook hoort
![]()
niet teveel instoppen dat past nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej dat werkt ook niet.. en ik zet net mn muziek uit.. ff genoeg in mn kop zitten
nu tcoh maar een poging tot slapen doen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
niet teveel instoppen dat past niet
Dat is niet moeilijk als je met -11 op een station staat te wachtenquote:
Ghe, de ballen vriezen van je dokus afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk als je met -11 op een station staat te wachten
Niet iedereen gaat hier heen als ze wakker zijn hoor... ben (jammergenoeg) al een tijdje wakker... en inmiddels weer ontdooit....quote:
Ik voel ze niet meer....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ghe, de ballen vriezen van je dokus af
Goedesmorgens deze morgen
wacht maar tot je weer in de warmte komt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik voel ze niet meer....
Mogguh Beller!
Sucks to be youquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik voel ze niet meer....
Mogguh Beller!
...Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:02 schreef Mjahtogh het volgende:
K ga maar is wat doen tis wel tijd na al 2 uur hier
Tot later
Geilquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wacht maar tot je weer in de warmte komt...
dan gaan ze tintelen...
Heul niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sucks to be you
En? En? Hebben we er een beetje zin in vandaag?
zin hebben is het nooit, meestal is het zin maken...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sucks to be you
En? En? Hebben we er een beetje zin in vandaag?
Zelfs daar heb ik geen zin in...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zin hebben is het nooit, meestal is het zin maken...
Man the harpoons!!quote:
Tsss mietjequote:
Sprak de fap-o-maticquote:
Ja morgen jaquote:
Whehequote:
En bedankt manquote:
Ik ben al een uur onderweg... Daar ik normaal al achter mijn bureau had gezetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
mogguheens kijken hoe lang ik er vandaag over ga doen om op mn werk te komen met die gladheid
Ja maar... Jij begon!quote:
Niks mee te makenquote:
Trut! Ga koffie halen! Nu!quote:
Hier! Pak aan!!quote:
Meuning Tripackquote:
Gewoon niets doenquote:
morgenquote:
morguh!quote:
ik kan ook terug naar bedquote:
That's the spiritquote:
quote:
tallyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!
Goedemorgen trouwens! Ik denk dat ik me vandaag hier maar eens meld
moggequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!
Jij gaat toch niet zeuren over het feit dat ze hier nog wel eens moeite hebben om nummers in de OP goed te plaatsen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!
Ja.. Het is zo'n dag dat ik genoeg te doen heb maar geen zin.. dus ik heb besloten om mezelf te gaan vervelenquote:
Goedemorgen!quote:
De enige die nu zeurt ben jij...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet zeuren over het feit dat ze hier nog wel eens moeite hebben om nummers in de OP goed te plaatsen?
Ja toch wel? Heeft teruglezen zin?quote:
uhmz alleen als je veel te veel tijd over hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja toch wel? Heeft teruglezen zin?
Nu moet ik even naar buiten (brrrrrrr) en ben ik zo weer terug..
Tot zo
Wees blij dat het je klauwe zijnquote:
Ja hoeist...moet ik 'm eerst los schroeven...nieuwe gaten boren...nee dank uquote:
gelukkig hoef je je car niet an te dauwuhquote:
De rest voel ik nie meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wees blij dat het je klauwe zijn
Nee daar heb ik je moeder voor OMGLOLLERPWNDEINZ111!!!!ONE!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]
gelukkig hoef je je car niet an te dauwuh
Minderquote:
Details, niet te veel op letten hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoeist...moet ik 'm eerst los schroeven...nieuwe gaten boren...nee dank u
Gast, je moet die antivries niet drinken hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee daar heb ik je moeder voor OMGLOLLERPWNDEINZ111!!!!ONE!
Niet meer...is inderdaad minder jaquote:
omg jij bent zo grappigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee daar heb ik je moeder voor OMGLOLLERPWNDEINZ111!!!!ONE!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoeist...moet ik 'm eerst los schroeven...nieuwe gaten boren...nee dank u
quote:
Niet? kut...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, je moet die antivries niet drinken he
Heul nietquote:
Hij weetschquote:
Nee sorry jongenquote:
En dat zeg jij als studentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga je hard werken krijg je het warm van
[..]
hoevaak heb je dat hier al niet gepost sgele...quote:
Je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:
Hangt er een ijspegel aan je klavots, weet niet of je daarmee blij moet zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je ken nu wel buiten pissen zonder dat er iets bevriest
blijkbaar nietquote:
Heul niet zo vaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoevaak heb je dat hier al niet gepost sgele...
Volgens mij al te vaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoevaak heb je dat hier al niet gepost sgele...
daar kan je nog es mee swaffelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hangt er een ijspegel aan je klavots, weet niet of je daarmee blij moet zijn
Dat lijkt me inderdaad geen pretjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hangt er een ijspegel aan je klavots, weet niet of je daarmee blij moet zijn
Swaffelen? Da's gewoon iemand doodknuppelenquote:
naja, we zijn erachter wat het isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:28 schreef Sgele het volgende:
mogguh!
Crazy... Koop eens een nieuwe brommer ofzo
Steekt er ijspegel door de neus van je vriendin... tjah hoe leg je dat uit aan de huisarts?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Swaffelen? Da's gewoon iemand doodknuppelen
Stage is geen werkquote:
Wachten tot het gesmolten is en gewoon hard wegrennen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Steekt er ijspegel door de neus van je vriendin... tjah hoe leg je dat uit aan de huisarts?
Föhn erop, et voilaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wachten tot het gesmolten is en gewoon hard wegrennen?
waarom zou je wachten gewoon rennenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wachten tot het gesmolten is en gewoon hard wegrennen?
Sgele & Bellerophon Inc. De oplossing voor al uw problemenquote:
Vanwege het potentiële breek gevaar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom zou je wachten gewoon rennen
Niet goed? Geld wegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sgele & Bellerophon Inc. De oplossing voor al uw problemen
M"n waterquote:
Student hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanwege het potentiële breek gevaar?
mischien is ze wel dood ofzoquote:
Mogguh WLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
man , ik zweet me rot!
mogge WLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
man , ik zweet me rot!
Heuh sorry manquote:
waarvan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
man , ik zweet me rot!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
man , ik zweet me rot!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
man , ik zweet me rot!
Tjah m'n moeder hequote:
ingepakt fietsen = Fail!quote:
oh ja, dohquote:
ja , een nieuw jaar, een nieuw abbonementquote:
True Truequote:
Pcies! Knallend het nieuwe jaar inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , een nieuw jaar, een nieuw abbonement
Join the club!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
had ik al gezegt dat ik geen zin heb ?
ok, nou bij deze
Drukke dag vandaag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
had ik al gezegt dat ik geen zin heb ?
ok, nou bij deze
morguh !quote:
Heb je het zo erg nodig danquote:
een beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |