nee dan ben ik gewoon een gigantische eikel!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je het over je 2e persoonlijkheid had
Maar als het je broertje is dan mag hetquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een redelijke
maar hijs gelukkig wel lief
zou geen ander broertje willen
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar als het je broertje is dan mag het
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik wist wel dat je geile homoseks met me wou!
![]()
Komt omdat je te hard werkt blijkbaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Deze topicreeks is me nooit opgevallen.Deeltje #600?
lolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Komt omdat je te hard werkt blijkbaar
Hij wil je in bed hebben he duhquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:33 schreef Crazy-p het volgende:
gvd .. je vriend die de verwarming naar beneden draait terwijl jij nog in de kamer zit..
*koukleum*
echt serieus.. zet hem op 18 graden.. hallo :S
en het is gewoon -15 buiten..
ja dan heeft ie toch lekker pech.. slapen doe ik niet aan..quote:
Dat vraag ik me ook nog af, ik heb een te verneukt ritme nog van de vakantiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:34 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dan heeft ie toch lekker pech.. slapen doe ik niet aan..
wat doe jij nog wakker?
ik heb niet eens vakantie gehad.. ik dender zo wel doorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog af, ik heb een te verneukt ritme nog van de vakantie
Ja opzichhhh zou het beter zijn als ik dat ook had gehad maarja. Jij denderd door met lang opblijven ofwat ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:39 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb niet eens vakantie gehad.. ik dender zo wel door
ja lolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja opzichhhh zou het beter zijn als ik dat ook had gehad maarja. Jij denderd door met lang opblijven ofwat ?
neej.. wou dat ik morgen moest werken.. mij wacht een erger lotquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je morgen niet werke.....*kijkt naar topictitel.... laat maar
Je gaat schoenen kopen ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. wou dat ik morgen moest werken.. mij wacht een erger lot
haha.. lolquote:
ik geloof dat ik na die tijd toch wel kapot ben..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan je toch gaan shoppen alsware "bezigheidstherapy" ?
Dan werk! DAN DDANANN!!!aAHHGHGquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik geloof dat ik na die tijd toch wel kapot ben..
vermoeiender als werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |