daar is fok goed voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:50 schreef Koekz het volgende:
Ik verveel me!
Hoewel fok me wel redelijk bezig houdt!
ja idd..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan werk! DAN DDANANN!!!aAHHGHG
Harder werken en het kost je geld ipv dat het het oplevert ja
Ja dat klopt wel!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
daar is fok goed voor
@ iedereen.. waarom zijn jullie nog wakker?
Ahjah komt goed tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja idd..
maar ja.. het moet wel gebeuren helaas.. anders ging ik wel werken
das lekker!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:51 schreef Koekz het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel!
En aan het werk nog!Over 2 uur naar huis en weer lekker het dinnetje knuffelen
Morgen mijn laatste nachtdienst en dan zo goed als 3 weken vakantie!!
ja.. ik werk ook wel.. 32 uur in de week.. dan 1 therapy dag.. en 2 dagen soort van weekend..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ahjah komt goed toch![]()
Werken kan je altijd nog doen toch
Werken opzich ook hoorquote:
oh kijk.. dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:54 schreef Koekz het volgende:
[..]
Werken opzich ook hoor
Lekker pandje in de gaten houden, warme chocomelk drinken en fok lezen
En daar dik betaald voor krijgen!
Ah dat is redelijk volgeplannend dan, maarja goeie reden om goed misbruik van die 2 overgebleven dagen te maken toch lekker niks doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:54 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. ik werk ook wel.. 32 uur in de week.. dan 1 therapy dag.. en 2 dagen soort van weekend..
Hier: www.trigion.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
oh kijk.. dat wil ik ook wel
slaap toch niet snachts.. kan beter snachts gaan werken.. iets nuttigs doen met mn uren
where do i sign up
nou een lager salaris als dit kan toch al nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:57 schreef Koekz het volgende:
[..]
Hier: www.trigion.nl
Maar eerst ff diploma beveiliger halen en paar jaar ervaring opdoen zodat je hoger salaris krijgt
Niet zo negatief doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou een lager salaris als dit kan toch al niet
maar het is wel handig om je huur te kunnen betalenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet zo negatief doengeld is nergens goed voor
Ja maar daar heb je geen topsalaris voor nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
maar het is wel handig om je huur te kunnen betalen
dat is zo.. maar wel meer als 1000¤ in de maandquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je geen topsalaris voor nodig
moet je daar ook een psychologische test voor doen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:57 schreef Koekz het volgende:
[..]
Hier: www.trigion.nl
Maar eerst ff diploma beveiliger halen en paar jaar ervaring opdoen zodat je hoger salaris krijgt
Ja okee dat is makkelijker maar er zijn ook mensen die voor veel minder rond moeten komen, kleine dingen waarderenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat is zo.. maar wel meer als 1000¤ in de maand
POSITIEFZIJHIJNNN!! luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
moet je daar ook een psychologische test voor doen..
*bij voorbaad al gezakt dan*
ik heb een koptelefoon op.. en nooit leren luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja okee dat is makkelijker maar er zijn ook mensen die voor veel minder rond moeten komen, kleine dingen waarderenDat je hier een huis kan hebben en kan werken
[..]
POSITIEFZIJHIJNNN!! luisteren
hup hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:05 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb een koptelefoon op.. en nooit leren luisteren
en dat is waar.. heb je gelijk in..
oh maar ik zit hier lekker naar Anouk en Ilse de Lange te luisteren.. veel te mooiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hup hier
Blije muziek op je koptelefoon
Ik heb altijd gelijk wen er maar aan![]()
Nu doe je het weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:06 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb dan ook niet voor niets therapy tho
Afzettenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
oh maar ik zit hier lekker naar Anouk en Ilse de Lange te luisteren.. veel te mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |