De meet was in Amsterdam bij mij thuisquote:Op maandag 5 januari 2009 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, studerend in Limboland ofzo
Wat studeer je dan?!
Ja, studerend in Limboland ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 12:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik woon er niet in de buurt, ik woon er, al 2.5 jaar
Kom ik niet over als een student dan?
Is jouw museum dan niet naast de PC?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De meet was in Amsterdam bij mij thuis
Maar ik studeer Europese Studies.
Economische richting.
Wat dan?quote:
D'r zit er geen precies naast de PC, er zitten een stuk of 5 in de buurtquote:Op maandag 5 januari 2009 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is jouw museum dan niet naast de PC?
Ja, ik dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef reetveter het volgende:
ziet niemand nou dat 'mirre' mij een bericht terug heeft gestuurd
Stedelijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
D'r zit er geen precies naast de PC, er zitten een stuk of 5 in de buurt
IS HET ZO MOEILIJK OM TE RADEN WELK MUSUEM HET IS MET DE HINTS DIE IK GAF?![]()
![]()
Die liggen gewoon krom van het lachen achter de pcquote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef reetveter het volgende:
ziet niemand nou dat 'mirre' mij een bericht terug heeft gestuurd
Waarom geen geschiedenis?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De meet was in Amsterdam bij mij thuis
Maar ik studeer Europese Studies.
Economische richting.
Rijksmuseum.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
Het rijksmuseum, zo we zijn eruit. Slotjequote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
Wie? Ik wil ook lachenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die liggen gewoon krom van het lachen achter de pc
Ik heb geschiedenis gehad in m'n eerste jaar, twas alleen veelste simpelquote:
Ja, ik zei kut ja.quote:
Nou BT vond het raar dat ze berichten terug kon sturen als ze in coma lagquote:
Smileys kopieert het helaas nietquote:Hahaha.
Ehm, hoe heb je dan mijn hyves gevonden als dat zo was?
Ik weet niet wat podium is en ben daar ook niet geweest haha, ik denk dat je een andere bedoelt. Ik hoop dat je de goeie nog vind
groetjes!
Lees m'n linkje danquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef Gupje het volgende:
Hoe is het trouwens met mirre? want heb NB tijdje niet meer gesproken...
Nou ik vond het niet bepaald om te lachen, eerder om te huilenquote:
Ik mis duidelijk ietsquote:Op maandag 5 januari 2009 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik vond het niet bepaald om te lachen, eerder om te huilen
Ah, niet gezienquote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef yvonne het volgende:
[KLB Mieters SC #669] Canada! nog maar even in de herhaling
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En de studie geschiedenis slaat nergens op, ik wil het over oorlogen en dergelijke hebben, niet over hoe je teksten moet schrijven
Wil je me een handje komen geven?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het rijksmuseum, zo we zijn eruit. Slotje
Nouuuuuuu, alleen als je WO1-kenner bentquote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb geschiedenis gehad in m'n eerste jaar, twas alleen veelste simpel
En de studie geschiedenis slaat nergens op, ik wil het over oorlogen en dergelijke hebben, niet over hoe je teksten moet schrijven
Ik ben wel een groot fan van geschiedenis, heb deze week nog de box besteld van het Historisch Nieuwsblad, 20 dvd's over verschillende oorlogen
Kom ik zo door de keuring heen om de bruidegom te worden van Brechtje?
Wist ik al, ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou BT vond het raar dat ze berichten terug kon sturen als ze in coma lag![]()
Kenner is een groot woord, WO2 weet ik meer vanafquote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuuuuu, alleen als je WO1-kenner bent
[KLB Mieters SC #669] Canada!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef Gupje het volgende:
Hoe is het trouwens met mirre? want heb NB tijdje niet meer gesproken...
Iemand die in coma is, kan kennelijk wel hyvenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik mis duidelijk iets
En begin een hoofdpijn te ontwikkelen waar een paard jaloers op is
Doe ik ook altijdquote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand die in coma is, kan kennelijk wel hyven![]()
Comahyven ftw
Hoezo?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:20 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil ook in coma voor de komende 3 weken
Dat zou je wel willen he? Maar ik ga niet een uur wachten tussen alle toeristen. Er stond zaterdag een rij waar je niet best van werdquote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wil je me een handje komen geven?
Zonder WO1 geen WO2 meneertjequote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kenner is een groot woord, WO2 weet ik meer vanaf![]()
Stel maar iets
Ik begin het te snappen inderdaad. Die vuige N-B heeft vanalles verzonnen over trouwen, kindjes, coma's en weet ik veel wat nog meerquote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Comahyven ftw
terwijl ze net 3 maand wat hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik begin het te snappen inderdaad. Die vuige N-B heeft vanalles verzonnen over trouwen, kindjes, coma's en weet ik veel wat nog meer
Zaterdag was het rot-drukquote:Op maandag 5 januari 2009 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? Maar ik ga niet een uur wachten tussen alle toeristen. Er stond zaterdag een rij waar je niet best van werd
Ben je daar ook de tiran met slotjesquote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zonder WO1 geen WO2 meneertje
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/index.php
Dit wist je zeker niet?
De nieuwe rage in 2009! Naja, ben in ieder geval wel blij dat er niks met d'r is dan, om het dan maar positief te bekijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Comahyven ftw
Ik verveel me echt te erg en m'n colleges beginnen pas weer over 3 wekenquote:
Ja, als je het zo bekijktquote:Op maandag 5 januari 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De nieuwe rage in 2009! Naja, ben in ieder geval wel blij dat er niks met d'r is dan, om het dan maar positief te bekijken.
Ze zou doodgaan, nu moet ze verdomme dood vallen ookquote:Op maandag 5 januari 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De nieuwe rage in 2009! Naja, ben in ieder geval wel blij dat er niks met d'r is dan, om het dan maar positief te bekijken.
Ken ik al jaquote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zonder WO1 geen WO2 meneertje
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/index.php
Dit wist je zeker niet?
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik begin het te snappen inderdaad. Die vuige N-B heeft vanalles verzonnen over trouwen, kindjes, coma's en weet ik veel wat nog meer
Preciesquote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
terwijl ze net 3 maand wat hebben![]()
Serieus? Dat heb ik helemaal niet mee gekregenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Terwijl R&P helemaal op stelten was, om een geldinzamel-actie op te zetten.
Welnee, laat gaanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef reetveter het volgende:
mogen we nu de hyves van NB volspammen enzulks 14.gif
Het is nogal de vraag of ze uberhaupt iets met elkaar haddenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus dat trouwen en kindjes is ook niet eens waar, wat een lambalquote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, hebben ze wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nogal de vraag of ze uberhaupt iets met elkaar hadden
Als ze wat hadden, dan nu niet lang meer denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nogal de vraag of ze uberhaupt iets met elkaar hadden
Link?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:26 schreef Lakitu het volgende:
Ik zag haar hyves ook, en toen dacht ik al: iemand van 17 mag toch helemaal niet trouwen?
Instorten maar het niet kunnen veroorlovenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik helemaal niet mee gekregen
Uhuh, is zeer in opkomst dat!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ken ik al ja
Een collega van mij doet aan levende geschiedenisDie gaat ook naar van die meetings in het buitenland enzo en dan met tanks rijden.
karmaquote:Op maandag 5 januari 2009 12:26 schreef Lakitu het volgende:
Maar zoals ik gisteren al zei, het is wel bad karma. Dus als ze over een tijdje echt in coma ligt, staat hij er alleen voor.
Wie spot ermee? ik toch niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus dat trouwen en kindjes is ook niet eens waar, wat een lambalVandaar dat NB niet meer kwam opdagen.
Maar vind het wel een slechte zaak dat je met zoiets gaat spotten hoor.
Tja, als ie slim was geweest had ie die actie door moeten zetten.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Terwijl R&P helemaal op stelten was, om een geldinzamel-actie op te zetten.
Hoe weet je dat?quote:
Nee, NB. Spotten met coma en ziektes enzo, om aandacht te krijgen.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik doe ook aan levende geschiedenis.
Gister nog iets een verhaal nagespeeld met een man en een houten kruis.
Ik had de neiging...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:27 schreef reetveter het volgende:
wie licht R&P in, ik doe het niet want deze klap kunnen ze vast niet verwerken en wil geen doden op mijn geweten hebben!
Doe maar niet, ze hebben het al zo zwaar met zichzelfquote:Op maandag 5 januari 2009 12:27 schreef reetveter het volgende:
wie licht R&P in, ik doe het niet want deze klap kunnen ze vast niet verwerken en wil geen doden op mijn geweten hebben!
Omdat Mirre dat zei in dat berichtje naar IQM.quote:
Maar jullie zaten zelf ook allemaal in dat R&P topic. En dan hier net doen alsof je het allemaal wel doorhadquote:Op maandag 5 januari 2009 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
200 euro wilde men geven.
Ik doe aan geschiedenis dat nog niet zo lang is geledenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik doe ook aan levende geschiedenis.
Gister nog iets een verhaal nagespeeld met een man en een houten kruis.
Ging em waarschijnlijk net iets te ver.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, als ie slim was geweest had ie die actie door moeten zetten.
We hadden heul niks door, pas 2 dagen geledenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar jullie zaten zelf ook allemaal in dat R&P topic. En dan hier net doen alsof je het allemaal wel doorhad
Nee, ik had het niet door.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar jullie zaten zelf ook allemaal in dat R&P topic. En dan hier net doen alsof je het allemaal wel doorhad
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik verveel me echt te erg en m'n colleges beginnen pas weer over 3 weken
Ik ben voor een meet dit weekend.
en strafbaar, deze vent geilt gewoon op aandacht van anderen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging em waarschijnlijk net iets te ver.
Persoonlijk contact enzo...
Ik had aan het begin zo mijn vermoedens, maar ja, dat ga je niet zeggen want dan sta je mooi voor lul als het wel echt waar is.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Creepy..quote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
en strafbaar, deze vent geilt gewoon op aandacht van anderen.
yvonne toch.. altijd zo sociaal voelend.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe maar niet, ze hebben het al zo zwaar met zichzelf
Ik zag een berichtje van IQM dat hij een kaarsje ging aansteken en biddenquote:
Achteraf gezien:quote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had aan het begin zo mijn vermoedens, maar ja, dat ga je niet zeggen want dan sta je mooi voor lul als het wel echt waar is.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe maar niet, ze hebben het al zo zwaar met zichzelf
In Oostenrijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik doe aan geschiedenis dat nog niet zo lang is geledenGister een nieuwe kelder laten inrichten
M'n frituurpan is overledenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Achteraf gezien:
hij postte altijd droevige berichten met deals PI
Nu snap ik hem.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Achteraf gezien:
hij postte altijd droevige berichten met deals PI
Nu snap ik hem.
NOEEESSS!quote:
Ach strafbaarquote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
en strafbaar, deze vent geilt gewoon op aandacht van anderen.
Waarom denk je dat ik anders op 'wintersport' gingquote:
Oké, ff serieus,quote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, NB. Spotten met coma en ziektes enzo, om aandacht te krijgen.
2 pakken frikandellen en een paar kaassoufles mogen jullie donerenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOEEESSS!
*Steekt een kaarsje aan.
Wie wil er wat doneren?
Nou ja.. this toch zoquote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef reetveter het volgende:
[..]Met die logica ben je denk ik geschikt voor CSI Nederland.
True, maar hij riskeerde wel de FOK! knokploeg uit KLB SC (quote:Op maandag 5 januari 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach strafbaar90% van inzamelacties verdwijnt in een zwart gat om nooit meer terug gevonden te worden.
2 girls 1 cup is fake?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, ff serieus,
Ik heb het hele verhaal ( uiteraard) gevolgd, ook hoe iedereen erin meeging.
En gráág in meeging.
Geen enkele kritische vraag, niks.
Oké, kan, zo werkt dat, maar áls je eenmaal met zo'n "verhaal" bezig bent is het verdomde moeilijk te stoppen, zeker als iederen vol bewondering is.
Het zal vast zijn bedoeling niet zijn geweest zo ver te gaan.
Wel is wederom aangetoond absoluut niet "zomaar" alles te geloven op i-net.
Dat er überhaupt nog mensen zijn die alles geloven wat op het internet staatquote:Op maandag 5 januari 2009 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, ff serieus,
En gráág in meeging.
Oké, kan, zo werkt dat, maar áls je eenmaal met zo'n "verhaal" bezig bent is het verdomde moeilijk te stoppen, zeker als iederen vol bewondering is.
Goede conclusiequote:Op maandag 5 januari 2009 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, ff serieus,
En gráág in meeging.
ik kan het wel doen, maar dan moet ik eerst BP omkopenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. this toch zo![]()
Ik ga niet lachend vertellen dat mijn geliefde in coma is en dat langzaam haar vitale functies uit zouden vallen
Je gaat toch niet doneren voor iemand die je niet kent?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, maar hij riskeerde wel de FOK! knokploeg uit KLB SC () bij zijn deur aangezien zijn hyves + naam al bekend waren
Ja, het is eigenlijk chocola.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je gaat toch niet doneren voor iemand die je niet kent?
Staan er ineens 4 klapdeurjosti's onder je raam te roepen: NOORS-BLOED!!! Je huis is omsingeld, geef je over!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, maar hij riskeerde wel de FOK! knokploeg uit KLB SC () bij zijn deur aangezien zijn hyves + naam al bekend waren
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, ff serieus,
En gráág in meeging.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik anders op 'wintersport' ging! Levende geschiedenis ftw!!@!
WAAROMquote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Staan er ineens 4 klapdeurjosti's onder je raam te roepen: NOORS-BLOED!!! Je huis is omsingeld, geef je over!
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Staan er ineens 4 klapdeurjosti's onder je raam te roepen: NOORS-BLOED!!! Je huis is omsingeld, geef je over!
Dat dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dus jij bent geen zware-shag-rokende-zwarte-koffie-drinkende-eerste-wereld-oorlog-liefhebbende fok!tante... stiekem ben jij dit he?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, ff serieus,
En gráág in meeging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doodschieten en de foetus gaan frituren.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:37 schreef reetveter het volgende:
Mijn vriendin zegt nu via msn ( internet ) dat ze zwanger is!! WTF MOET IK DOEN![]()
Omdat je dat al jaren lang wil doen?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAAROM
moet ik nu ineens aan larpen denken...
Aan dat plaatje moest ik inderdaad denkenquote:
[..]
Er bestaan wel ziekere dingenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Whahaha, grapjes maken over je vriendin die op sterven ligt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dus jij bent geen zware-shag-rokende-zwarte-koffie-drinkende-eerste-wereld-oorlog-liefhebbende fok!tante... stiekem ben jij dit he?
Meer pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duw er van de trap wil dat niet spring er achter aanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:37 schreef reetveter het volgende:
Mijn vriendin zegt nu via msn ( internet ) dat ze zwanger is!! WTF MOET IK DOEN![]()
Volgens mij kan dat best lekker zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doodschieten en de foetus gaan frituren.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef reetveter het volgende:
maar hoe is het nou met Mirre? Heb NB al een tijdje hier niet gezien?
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef reetveter het volgende:
maar hoe is het nou met Mirre? Heb NB al een tijdje hier niet gezien?
Nee dat blijkt. Hoewel ik wel mijn vraagtekens zette bij het niet juist ingeschreven staan bij de verzekering waardoor hij veel zelf moest betalen. Volgens mij is dat in Nederland nooit het geval, tenzij je illegaal hier bent. Maar goed, zoiets ga ik niet vragen in zo'n situatie. Daarbij zou ik niet op FOK! gaan zitten als mijn vriendin in coma zou liggen, maar ook dat kan voor iedereen anders zijn om dat te verwerken.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, ff serieus,
En gráág in meeging.
Ze heet Korianderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dus jij bent geen zware-shag-rokende-zwarte-koffie-drinkende-eerste-wereld-oorlog-liefhebbende fok!tante... stiekem ben jij dit he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Omdat je zelf geld wilde geven?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dit helemaal geen mooie actie
Welkom op i-netquote:Op maandag 5 januari 2009 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Das dan ook weer zo maar ik ga ff etenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je je dit serieus afvraagt is ook wel een rijtje '' waard..
Heb je geen gevoel voor humorquote:Op maandag 5 januari 2009 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat ook niet nee.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik geloof alles. Zelfs alle verhalen van Jos en de_boswachter.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat er überhaupt nog mensen zijn die alles geloven wat op het internet staat
Waar staat dat?quote:
Mirjam word ook vaak afgekort met Mirrequote:
Geloof je de mijne ook?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ook niet nee.
[..]
Ik geloof alles. Zelfs alle verhalen van Jos en de_boswachter.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef BobbyB het volgende:
Ik geloof alles. Zelfs alle verhalen van Jos en de_boswachter.
Zei je wat?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
Hoe is het met NG? En wanneer komt hij weer hier?
quote:Voetsporen in de sneeuw verraden inbreker
Uitgegeven: 5 januari 2009 12:16
Laatst gewijzigd: 5 januari 2009 12:16
NIJMEGEN - Een 20-jarige Nijmegenaar is in de nacht van zondag op maandag aangehouden met dank aan de voetsporen die hij in de sneeuw achterliet. Agenten gingen na een inbraak de voetsporen achterna en stuitten prompt op de dader.
De sporen leidden naar een woning, waar de agenten schoenen vonden met hetzelfde profiel als de afdrukken in de sneeuw.
De 20-jarige beaamde dat de schoenen van hem waren en werd ingerekend, aldus de politie. Bij de inbraak werd een computer gestolen die ook in de woning werd gevonden.
Ja komop, geen gevoel voor humor als je dit zo heel erg vindt enzoquote:
Meen je het?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:44 schreef Cyberzone het volgende:
Ik kreeg net bericht van Kali dat het allemaal een hoax was. en het blijkt dus ook een hoax te zijn. Dus Peter, zak even letterlijk in de stront
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die van Jos en d_b al geloof, waarom die van jou dan niet?quote:
Ah kom op, hij heeft iedereen er mee bezig gehouden. Hoevaak hier niet gevraagd werd hoe het met Mirre gingquote:Op maandag 5 januari 2009 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ontken dan op z'n minst dat het niet jouw schoenen zijn en dat je geen flauw idee hebt hoe ze bij jou op de deurmat terecht zijn gekomenquote:
Tegen wie denk je dat je het hebt, nu?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
Wie is Renee?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet die jongen niet zo peste, Renee is een puicke vent
Geen idee, boeit me eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
DAT MEEN JE NIET?! HIJ HEEFT ONS BEDONDERD!!!111!!!1!!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:44 schreef Cyberzone het volgende:
Ik kreeg net bericht van Kali dat het allemaal een hoax was. en het blijkt dus ook een hoax te zijn. Dus Peter, zak even letterlijk in de stront
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef Devvie het volgende:
NB IS EEN VI PEDO, DIE "MIRRE" IS PAS 17!1! en ze ziet eruit als een pferd!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Tering, hoe dom ben je dan.quote:
Ik heb een foto van de moeder van De_Ananasquote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een pic van het broertje van 4ebe
Tegen zijn vriendin natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegen wie denk je dat je het hebt, nu?
Zal ik ondeugend.rar bekend maken?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:47 schreef ondeugend het volgende:
Jeetje...
Positieve aandacht/ negatieve aandacht.
Allemaal aandacht
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een foto van de moeder van De_Ananas
Nope, hij zat er eerst wel op, maar ik heb m'n ww veranderd.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tegen zijn vriendin natuurlijk
Maar blijkbaar tegen NG zelf![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zal ik ondeugend.rar bekend maken?
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tegen zijn vriendin natuurlijk
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tegen zijn vriendin ex natuurlijk
Zal ik je positieve of negatieve aandacht geven?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is je broertje volgens mij.
Dat zou wel een meesterlijke actie zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Genaait door ex
PLS DOE HET, DAN KUNNEN WE LACHEN
Samsung!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is je broertje volgens mij.
DOEN, DAN HOUD IK MIJN SCHIJT OPquote:Op maandag 5 januari 2009 12:50 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat zou wel een meesterlijke actie zijn
En nu?quote:
Hoelang ben jij eigenlijk niet op fok geweest?quote:
Een weekjequote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang ben jij eigenlijk niet op fok geweest?
quote:Wtf. Heb je mij opgezocht op hyves daarvoor?
Omdat ik niet in coma lig, er niets met mij aan de hand is, ik niet in noorwegen woon. We gewoon 3 maanden een leuke relatie hebben en mijn vriendje zich op zijn werk savonds stierlijk verveelt en dit als een soort.... bezighouding heeft dan savonds? En het in het begin leuk vond om wat verhalen aan te dikken en daarna slikten jullie zo veel dat dat hele verhaal is verzonnen.
Ik heb er niets mee te maken, dat hij dat deed was zijn intentie, ik was er niet blij mee maar ik geloof dat hij dat forum nu ook heeft opgezegd. Sorry voor als je er mee betrokken hebt gevoeld ofzo..
Ik heb ook van alles gemist geloof ik. Zeg, kan er in het vervolg niet een functie komen dat je belangrijke info naar je mobiel word gestuurd als je niet bent ingelogd?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang ben jij eigenlijk niet op fok geweest?
Spuit 11.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:54 schreef De_Ananas het volgende:
Jitzeee zullen we gaan meeten in A'dam vandaag?
Kan eigenlijk niet hequote:
Of een topic daarvoor, of een PMquote:Op maandag 5 januari 2009 12:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook van alles gemist geloof ik. Zeg, kan er in het vervolg niet een functie komen dat je belangrijke info naar je mobiel word gestuurd als je niet bent ingelogd?
Sorry, ga niet alles doorlezenquote:
Sms Fok ! aanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook van alles gemist geloof ik. Zeg, kan er in het vervolg niet een functie komen dat je belangrijke info naar je mobiel word gestuurd als je niet bent ingelogd?
Ik had een kut verbinding in LV anders was ik ook wel vaker langs gekomenquote:
Dank je. Even lezenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Succes.
Tuurlijk, maar ik ga geen samenvattingen makenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had na een jaar eindelijk eens vakantie, mag het ook een keertje?
Ja, naar IQMquote:
Wheheh of ze heeft van zoveel FOK!kers die vraag gekregen dat ze het antwoord steeds gecopy/paste heeft.quote:
Nergens, geen privé gegevens.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:57 schreef Cyberzone het volgende:
Waar de fuck moet ik dat tel-nummer kwijt dan
Maar NG is dus jouw ex ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik geloof het niet
okequote:
Gewoon niet. Wat is er nu leuk aan om iemands nummer te posten.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:57 schreef Cyberzone het volgende:
Waar de fuck moet ik dat tel-nummer kwijt dan
Van mij mag het wel hoor.quote:
Het lijkt hier verdomme GTST wel.quote:
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, geen zin om er verder op in te gaan.
Ik wil geen ban oplopen voor een wraakactiequote:
Prima, dan ga jij mee eraf.quote:
Net zo onboeiend, ja.quote:
quote:
Nah met betere acteurs dan.quote:
"ananasverbod per 1maart van start"quote:Op maandag 5 januari 2009 13:02 schreef De_Ananas het volgende:
Wie gaat de volgende hoax bedenken!?!?
Neeeeequote:
Wat niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik geloof het niet
HOI NBquote:Op maandag 5 januari 2009 13:04 schreef Cobie het volgende:
[..]
Wat niet?
Dat topic van net is verzonnen? Best lomp.
Wie ben jij?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:04 schreef Cobie het volgende:
[..]
Wat niet?
Dat topic van net is verzonnen? Best lomp.
"BT blijkt geen seksverslaafde maar nog steeds maagd."quote:Op maandag 5 januari 2009 13:02 schreef De_Ananas het volgende:
Wie gaat de volgende hoax bedenken!?!?
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"BT blijkt geen seksverslaafde maar nog steeds maagd."
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"BT blijkt geen seksverslaafde maar nog steeds maagd."
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, me reet. Van wie is dit een kloon?
Daar zullen we nooit achterkomenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, me reet. Van wie is dit een kloon?
Niet stomquote:Op maandag 5 januari 2009 13:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij heet peter.. (in je vorige profiel iig)
en we vinden je stom
Ik volg jullie niet helemaal. Wie is Peter?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij heet peter.. (in je vorige profiel iig)
en we vinden je stom
Je hebt je kerstmuts nog op. Het is alweer bijna zomer heur.quote:
Is ie al verbannen danquote:Op maandag 5 januari 2009 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zullen we nooit achterkomen
Er komen hier vrij veel klonen voorquote:
Wat een raar vogeltje.quote:
Ja tijdje weg geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 13:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt je kerstmuts nog op. Het is alweer bijna zomer heur.
Weet ikquote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er komen hier vrij veel klonen voor
MMMMM van cobie.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oja kut, ik dacht dat die Cobie heette
Ik heb geen kloon.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Weet ikik had ook nog even een kloon gehad toen ik was verbannen. daardoor had ik nog een week extra ban gekregen
Je bent er zelf 1 zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |