De meet was in Amsterdam bij mij thuisquote:Op maandag 5 januari 2009 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, studerend in Limboland ofzo
Wat studeer je dan?!
Ja, studerend in Limboland ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 12:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik woon er niet in de buurt, ik woon er, al 2.5 jaar
Kom ik niet over als een student dan?
Is jouw museum dan niet naast de PC?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De meet was in Amsterdam bij mij thuis
Maar ik studeer Europese Studies.
Economische richting.
Wat dan?quote:
D'r zit er geen precies naast de PC, er zitten een stuk of 5 in de buurtquote:Op maandag 5 januari 2009 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is jouw museum dan niet naast de PC?
Ja, ik dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef reetveter het volgende:
ziet niemand nou dat 'mirre' mij een bericht terug heeft gestuurd
Stedelijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
D'r zit er geen precies naast de PC, er zitten een stuk of 5 in de buurt
IS HET ZO MOEILIJK OM TE RADEN WELK MUSUEM HET IS MET DE HINTS DIE IK GAF?![]()
![]()
Die liggen gewoon krom van het lachen achter de pcquote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef reetveter het volgende:
ziet niemand nou dat 'mirre' mij een bericht terug heeft gestuurd
Waarom geen geschiedenis?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De meet was in Amsterdam bij mij thuis
Maar ik studeer Europese Studies.
Economische richting.
Rijksmuseum.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
Het rijksmuseum, zo we zijn eruit. Slotjequote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
Wie? Ik wil ook lachenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die liggen gewoon krom van het lachen achter de pc
Ik heb geschiedenis gehad in m'n eerste jaar, twas alleen veelste simpelquote:
Ja, ik zei kut ja.quote:
Nou BT vond het raar dat ze berichten terug kon sturen als ze in coma lagquote:
Smileys kopieert het helaas nietquote:Hahaha.
Ehm, hoe heb je dan mijn hyves gevonden als dat zo was?
Ik weet niet wat podium is en ben daar ook niet geweest haha, ik denk dat je een andere bedoelt. Ik hoop dat je de goeie nog vind
groetjes!
Lees m'n linkje danquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef Gupje het volgende:
Hoe is het trouwens met mirre? want heb NB tijdje niet meer gesproken...
Nou ik vond het niet bepaald om te lachen, eerder om te huilenquote:
Ik mis duidelijk ietsquote:Op maandag 5 januari 2009 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik vond het niet bepaald om te lachen, eerder om te huilen
Ah, niet gezienquote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef yvonne het volgende:
[KLB Mieters SC #669] Canada! nog maar even in de herhaling
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En de studie geschiedenis slaat nergens op, ik wil het over oorlogen en dergelijke hebben, niet over hoe je teksten moet schrijven
Wil je me een handje komen geven?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het rijksmuseum, zo we zijn eruit. Slotje
Nouuuuuuu, alleen als je WO1-kenner bentquote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb geschiedenis gehad in m'n eerste jaar, twas alleen veelste simpel
En de studie geschiedenis slaat nergens op, ik wil het over oorlogen en dergelijke hebben, niet over hoe je teksten moet schrijven
Ik ben wel een groot fan van geschiedenis, heb deze week nog de box besteld van het Historisch Nieuwsblad, 20 dvd's over verschillende oorlogen
Kom ik zo door de keuring heen om de bruidegom te worden van Brechtje?
Wist ik al, ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou BT vond het raar dat ze berichten terug kon sturen als ze in coma lag![]()
Kenner is een groot woord, WO2 weet ik meer vanafquote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuuuuu, alleen als je WO1-kenner bent
[KLB Mieters SC #669] Canada!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef Gupje het volgende:
Hoe is het trouwens met mirre? want heb NB tijdje niet meer gesproken...
Iemand die in coma is, kan kennelijk wel hyvenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik mis duidelijk iets
En begin een hoofdpijn te ontwikkelen waar een paard jaloers op is
Doe ik ook altijdquote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand die in coma is, kan kennelijk wel hyven![]()
Comahyven ftw
Hoezo?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:20 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil ook in coma voor de komende 3 weken
Dat zou je wel willen he? Maar ik ga niet een uur wachten tussen alle toeristen. Er stond zaterdag een rij waar je niet best van werdquote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wil je me een handje komen geven?
Zonder WO1 geen WO2 meneertjequote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kenner is een groot woord, WO2 weet ik meer vanaf![]()
Stel maar iets
Ik begin het te snappen inderdaad. Die vuige N-B heeft vanalles verzonnen over trouwen, kindjes, coma's en weet ik veel wat nog meerquote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand die in coma is, kan kennelijk wel hyven![]()
Comahyven ftw
terwijl ze net 3 maand wat hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik begin het te snappen inderdaad. Die vuige N-B heeft vanalles verzonnen over trouwen, kindjes, coma's en weet ik veel wat nog meer
Zaterdag was het rot-drukquote:Op maandag 5 januari 2009 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? Maar ik ga niet een uur wachten tussen alle toeristen. Er stond zaterdag een rij waar je niet best van werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |