Correct, maar dergelijke bedrijven hebben ook (intern) secretarieel hulp nodigquote:Op maandag 5 januari 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lees ik nou fout of doen die ook voornamelijk ICT?
Hmmm... ik heb een berging van 15 m2... die mag je wel gebruiken hoor...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is goed, jij hebt ruimte voor mij en mn gezin?
Ik ga gewoon langs Logica
ligt in de buurt van mn huis
Moet gvd ook nog 3 keer editenquote:
Scherp... goed gezien... vakantie gehad crazy-p ?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:10 schreef Crazy-p het volgende:
578 we gaan weer eens terug in de tijd zie ik al
Nou, dan zoek ik nog wel even verderquote:Op maandag 5 januari 2009 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb een berging van 15 m2... die mag je wel gebruiken hoor...
DAT kon ik dus niet meer editenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:10 schreef Crazy-p het volgende:
578 we gaan weer eens terug in de tijd zie ik al
nee helaas nietquote:Op maandag 5 januari 2009 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Scherp... goed gezien... vakantie gehad crazy-p ?
Tja... ik was blij dat jij me voor was... was al bang dat ik een nieuwe moest maken...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet gvd ook nog 3 keer editen
pff maandagmorgen
Mogguh!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereenalles goed met iedereen ?
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Runx het volgende:
Mogguh runx!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Runx het volgende:
graag gedaanquote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja... ik was blij dat jij me voor was... was al bang dat ik een nieuwe moest maken...
oh shit.. heb mn originele niet meerquote:Op maandag 5 januari 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh runx!
Je mag je userpic of avatar of hoe dat ook mag heten wel weer veranderen hoor.. het duurt nog zo lang voor het kerst is...
da gaat hier niet... koffieautomaat kapoet...quote:
yup i know , dat moet ik een keer thuis doenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh runx!
Je mag je userpic of avatar of hoe dat ook mag heten wel weer veranderen hoor.. het duurt nog zo lang voor het kerst is...
Runxquote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Runx het volgende:
heb je die pantoffels nou gewonnen ?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh shit.. heb mn originele niet meer
kan ik thuis pas weer uppen
ow dat weet ik ook nietquote:
goedemorgenquote:
Sensaiquote:
ik moet schijten zegquote:
sorry... maaruh ben je zo hard afgekicked?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg mensen niet te hard. ik moet nog inkomen
eigelijk wel ja. ik heb totaal geen zin vandaag. maja dat was te verwachtenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... maaruh ben je zo hard afgekicked?
balenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
Okay Logica kan ook niets voor me betekenen
weer verder zoeken
Minderquote:Op maandag 5 januari 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
weer verder zoeken
Maaruh krijg je ontslag ofzo LL of wil je zelf weg?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
weer verder zoeken
wat heb jij gedaan dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik heb best wel moeite om m'n ogen open te houden
Iets met een kut pinguin was het toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:31 schreef Friday12 het volgende:
goedenmorgen mensen kennen jullie me nog![]()
jullie zijn sinds mijn andere stage alweer 440 topics verder
hoi! beste wensen hehquote:Op maandag 5 januari 2009 10:31 schreef Friday12 het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets met een kut pinguin was het toch?
zelfde en aan iedereen trouwens ookquote:
Zo'n beetje elke nacht tot een uur of 3-4 tv series zitten kijkenquote:
Toen was ik er nog niet, maar hoi :pquote:Op maandag 5 januari 2009 10:31 schreef Friday12 het volgende:
hoi nee inderdaad toen waren er nog niet zo heel veel mensen hierquote:Op maandag 5 januari 2009 10:35 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet, maar hoi :p
ach.. das nog nietsquote:Op maandag 5 januari 2009 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke nacht tot een uur of 3-4 tv series zitten kijken
Of ze wilt je niet meer kennen?quote:
Ligt eraan of je 't gewend bent of nietquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:42 schreef crazy987 het volgende:
owja btw
nog 14 werkdagen en dan eindigt m`n stage
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
"Waar p00p zweedse chickies probeert te versieren via MSN"
pics
appilicatieontwikkelaarquote:
Uitzendbaan, dus kan iedere dag ophoudenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maaruh krijg je ontslag ofzo LL of wil je zelf weg?
Daar waren we al achter, alleen ben ik niet blauw en kan ik het dus niet meer fixenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Trouwens LL...major fail @ topictitle
Nicequote:Op maandag 5 januari 2009 10:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
appilicatieontwikkelaar
en als het goed is begin in 1 fabruari bij een webdevelopment bedrijf als programmeur
1 2 3 | Resume = F1 Key None As Indicated to Continue Press the F1 Key |
nou nog beter toch ? zwedenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die chick probeert mij te versieren
que ? tuurlijk welquote:Op maandag 5 januari 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Uitzendbaan, dus kan iedere dag ophouden
[..]
Daar waren we al achter, alleen ben ik niet blauw en kan ik het dus niet meer fixen
Mja, als ze nou om de hoek woonde en ook vrijgezel wasquote:Op maandag 5 januari 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nog beter toch ? zwedenvrouwen
zweedse vrouwen
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die chick probeert mij te versieren
Mogguh Nepskillz!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
morguh allemaal
alles goed met iedereen?
waarom is OP niet gefixt
Jah was dit weekend ff op en neer in naar Zwedenquote:
stomme vraag, maar heb je dit ook voor mekaar via WOW ?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jah was dit weekend ff op en neer in naar Zweden
hahaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef crazy987 het volgende:
jezus trage kut laptop.
ben nu al een uur bezig met 1 laptop af te sluiten
kut tifus tering updates !!!
Compaq armada M700
Tuurlijk nietquote:
Waarom heeft Smokez dat nog niet voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stomme vraag, maar heb je dit ook voor mekaar via WOW ?
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jah was dit weekend ff op en neer in naar Zweden
ja ik krijg het gevoel , gewoon de verkeerde spellen te spelen tegenwoordigquote:Op maandag 5 januari 2009 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom heeft Smokez dat nog niet voor elkaar gekregen?
Ik denk niet dat "Boom, Headshot!" een goede begin zin is, neequote:Op maandag 5 januari 2009 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik krijg het gevoel , gewoon de verkeerde spellen te spelen tegenwoordig
Ik speel nu al maanden geen WoW meer, maarja ze heeft bij mij in de guild gezeten idd.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stomme vraag, maar heb je dit ook voor mekaar via WOW ?
Nou weet ik het welquote:
Niet blondquote:
goeie foto. ze heeft geen kleren aanquote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja ik zou nog eens een foto posten van mijn zweedse ex
tegenwoordig is het "Boomer" of "Tank"quote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat "Boom, Headshot!" een goede begin zin is, nee
Tis idd een mooie fotoquote:Op maandag 5 januari 2009 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeie foto. ze heeft geen kleren aan
rood zelfsquote:
jahoor!!quote:
Maar niet slechtquote:
Bij een vrouw kan dat echt prachtig zijnquote:
Whehehequote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tegenwoordig is het "Boomer" of "Tank"
Zweeds + blond =quote:
jah ik weet ook niet wat dat is met zweedse dames en geen kleren aan op foto'squote:Op maandag 5 januari 2009 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeie foto. ze heeft geen kleren aan
quote:
nou verwacht ik dus wel een foto van jou kant hehquote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
jah ik weet ook niet wat dat is met zweedse dames en geen kleren aan op foto's
fijn voor haar man enzoquote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze heeft nu een heel mooi jochie met der man
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou verwacht ik dus wel een foto van jou kant hehkom op met dat mokkel
<< insert boobs >>quote:
heb jij ook een foto soms ?quote:
Oeh die ogenquote:
Neen, maar ik verwacht nu wel een foto, die toch net even iets lager is genomenquote:
ik wil wel even googlen ?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neen, maar ik verwacht nu wel een foto, die toch net even iets lager is genomen
quote:
quote:
Ga je gangquote:
die ken ik van een diezelfde fotoquote:
Ken je der alleen maar van de foto?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die ken ik van een diezelfde foto
que?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die ken ik van een diezelfde foto
Mogguh Moozzle!quote:
Hangt van de meid afquote:Op maandag 5 januari 2009 11:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mogge
enne brunette is beter dan blond
Heyquote:Op maandag 5 januari 2009 11:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mogge
enne brunette is beter dan blond
morguh mannekequote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ken je der alleen maar van de foto?
dat meisje ken ik, die had ik al eens eerder op dezelfde foto gezienquote:
waarom durfde je gisteren niet te pro-en ?quote:
Dunno staat me niks van bijquote:
nu komen de WOW verhalen hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat meisje ken ik, die had ik al eens eerder op dezelfde foto gezien
Jah die had ik weken geleden al naar Runx gestuurd...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat meisje ken ik, die had ik al eens eerder op dezelfde foto gezien
Leeeerooooooooooooooooooooooy Jenkinssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 5 januari 2009 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu komen de WOW verhalen hoor
Om dat ik bezig wasquote:Op maandag 5 januari 2009 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom durfde je gisteren niet te pro-en ?
haha. en die is origineel van saving private ryan "/ mohaa eigelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leeeerooooooooooooooooooooooy Jenkinssssssssssssssssssssssss
WL veel van de mensen zijn weg hier smoke, droxz crazy-mquote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha. en die is origineel van saving private ryan "/ mohaa eigelijk
Ik ken hem alleen als internet memequote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha. en die is origineel van saving private ryan "/ mohaa eigelijk
Don't get me startedquote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
WL veel van de mensen zijn weg hier smoke, droxz crazy-m
WoWquote:Op maandag 5 januari 2009 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu komen de WOW verhalen hoor
nummertje 11?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
WoWde dag dat ik dat speel is de dag dat sinterklaas veranderd in de paashaas en waar pasen en hemelvaart op dezelfde dag vallen. Die 2 combinazi's
Later Sgelequote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Sgele het volgende:
Veel te druk hier op het werk
ben er weer weg van!
Dat zeg ik, don't get me startedquote:Op maandag 5 januari 2009 11:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij bent er nog wel jah en diertjuh is ook weg
Bwhehehequote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef Sgele het volgende:
Veel te druk hier op het werk
ben er weer weg van!
sm0kez is er nog hoor. hij zit nu bij mn moeder, maar daarna meld hij zich weerquote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
WL veel van de mensen zijn weg hier smoke, droxz crazy-m
nou de wonderen zijn de wereld niet uit !!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
WoWde dag dat ik dat speel is de dag dat sinterklaas veranderd in de paashaas en waar pasen en hemelvaart op dezelfde dag vallen. Die 2 combinazi's
dan zou WoW weg zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou de wonderen zijn de wereld niet uit !!haha
dat zou wel heel toevallig zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou de wonderen zijn de wereld niet uit !!haha
uno momentoquote:
Eetze WL! ik ga over 10 minquote:
En dan een nieuwe bougie erin?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
Zo maar eens naar huis
Eens kijken of mn auto het nog redt
Adem in... Adem uitquote:Op maandag 5 januari 2009 12:04 schreef Crazy-p het volgende:
waarom is het zo ongeloofelijk druk.. en krijg ik er nog een poolse set skills bij ook
kan vandaag eigenlijk echt niet
op maandag??? tsss... dat duurt bij mij nog tot vrijdag...quote:
Hmm minderquote:
Welkom in NLquote:Op maandag 5 januari 2009 12:04 schreef Runx het volgende:
zo ik ben er ook even weer![]()
de tering moest net hard werken en dat op een maandagochtend en als allochtoon zijnde
quote:
gelukkig nieuwjaar en de beste wensen nogquote:
wrs wel, hoop dat het geen kabel is want die zijn duur, moet ik de hele set van 8 kopen ipv 1tje losquote:
Dank u, dank u...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Runx het volgende:
[..]
gelukkig nieuwjaar en de beste wensen nog
en maleduck jij ook een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen
ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank u, dank u...
nog een kwartiertje en dan een welverdiende pauze...
ach auto's... ben blij dat ik met de fiets naar mn werk kan...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs wel, hoop dat het geen kabel is want die zijn duur, moet ik de hele set van 8 kopen ipv 1tje los
Bedankt manquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Runx het volgende:
[..]
gelukkig nieuwjaar en de beste wensen nog
en maleduck jij ook een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen
Dat wil ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach auto's... ben blij dat ik met de fiets naar mn werk kan...
ja nou.. ik kon vanochtend mooi niet bij mn fiets hequote:Op maandag 5 januari 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach auto's... ben blij dat ik met de fiets naar mn werk kan...
*always look on the bright side of life... *quote:Op maandag 5 januari 2009 12:11 schreef Crazy-p het volgende:
ach.. slecht het nieuwe jaar in.. veel slechter kan het toch niet worden..
positief.. mjah.. aaargh
Kop op hequote:
gestolen? of ingesneeuwd?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou.. ik kon vanochtend mooi niet bij mn fiets he
Trouwens, ik ging heulemaal uit mijn dak toen Mental Theo begon te draaien met dat NYE feestquote:
Dan moet je gaan rennen... word je warm van..quote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef Crazy-p het volgende:
moest dus 20 minuten lopen ofzo..
hoop zo dat het vanavond om 6 uur niet al -10 is
anders kom ik blauw en ijsklont achtig thuis
Das wel lelijk idd...en een bougie is zo te vervangen...moet er niet aan denken om met dit weer langer dan 5 min te gaan lopen sleutelenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs wel, hoop dat het geen kabel is want die zijn duur, moet ik de hele set van 8 kopen ipv 1tje los
can you tell me where that is?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
*always look on the bright side of life... *
haha vet manquote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trouwens, ik ging heulemaal uit mijn dak toen Mental Theo begon te draaien met dat NYE feest
vervelend... had je geen zin om heet water te koken?quote:
it is the other side of the bad side of life... just turn around...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
can you tell me where that is?
i need to know.. please.. please please.. pretty pretty please with a cherry on top
en dan op je bek gaanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je gaan rennen... word je warm van..
Ik zou gewoon een föhn pakkenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vervelend... had je geen zin om heet water te koken?
Nee joh.. gewoon glijend naar huis gaan...quote:
ja om vervolgens op mn bek te gaan omdat het glad isquote:Op maandag 5 januari 2009 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je gaan rennen... word je warm van..
antivries gebruiken?quote:
Nee die hadden ze nietquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef Runx het volgende:
[..]
haha vet manwelke nummers heeft die gedaan ? en was het vet ? ik kou echt kenker hard uit me dak gaan als ik daar was
maar beller ze hadden geen kerstboom waar ik was kon er dus niet naakt in klimmen
Gewoon spijkers onder je schoenen plakken...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja om vervolgens op mn bek te gaan omdat het glad is![]()
en bedankt he
ja tuurlijk.. terwijl het nog meer gaat vriezen.. en dan helemaal die deur niet open kunnen krijgenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vervelend... had je geen zin om heet water te koken?
Dan was je volgens mij de enige die met oud en nieuw zat was..quote:Op maandag 5 januari 2009 12:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee die hadden ze niet
Ehr... Wonderfull days, Nummers van Dune draaide hij ook... ik moet zeggen ik was toen al behoorlijk zat
Dan kan je er een dagelijks ritueel van makenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja tuurlijk.. terwijl het nog meer gaat vriezen.. en dan helemaal die deur niet open kunnen krijgen
ik dacht he tniet
ja laten we dat nou net niet in huis hebben..quote:
laat ik daar nou geen zin in hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kan je er een dagelijks ritueel van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |