Correct, maar dergelijke bedrijven hebben ook (intern) secretarieel hulp nodigquote:Op maandag 5 januari 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lees ik nou fout of doen die ook voornamelijk ICT?
Hmmm... ik heb een berging van 15 m2... die mag je wel gebruiken hoor...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is goed, jij hebt ruimte voor mij en mn gezin?
Ik ga gewoon langs Logica
ligt in de buurt van mn huis
Moet gvd ook nog 3 keer editenquote:
Scherp... goed gezien... vakantie gehad crazy-p ?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:10 schreef Crazy-p het volgende:
578 we gaan weer eens terug in de tijd zie ik al
Nou, dan zoek ik nog wel even verderquote:Op maandag 5 januari 2009 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb een berging van 15 m2... die mag je wel gebruiken hoor...
DAT kon ik dus niet meer editenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:10 schreef Crazy-p het volgende:
578 we gaan weer eens terug in de tijd zie ik al
nee helaas nietquote:Op maandag 5 januari 2009 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Scherp... goed gezien... vakantie gehad crazy-p ?
Tja... ik was blij dat jij me voor was... was al bang dat ik een nieuwe moest maken...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet gvd ook nog 3 keer editen
pff maandagmorgen
Mogguh!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereenalles goed met iedereen ?
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Runx het volgende:
Mogguh runx!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Runx het volgende:
graag gedaanquote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja... ik was blij dat jij me voor was... was al bang dat ik een nieuwe moest maken...
oh shit.. heb mn originele niet meerquote:Op maandag 5 januari 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh runx!
Je mag je userpic of avatar of hoe dat ook mag heten wel weer veranderen hoor.. het duurt nog zo lang voor het kerst is...
da gaat hier niet... koffieautomaat kapoet...quote:
yup i know , dat moet ik een keer thuis doenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh runx!
Je mag je userpic of avatar of hoe dat ook mag heten wel weer veranderen hoor.. het duurt nog zo lang voor het kerst is...
Runxquote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Runx het volgende:
heb je die pantoffels nou gewonnen ?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh shit.. heb mn originele niet meer
kan ik thuis pas weer uppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |